Jeśli chcesz żeby radio było włączone po kluczyku to sprawdzasz na którym przewodzie po przekręceniu kluczyka jest prąd i tam sie wpinasz .... a masę możesz z karoserii podciągnąć.... jeśli radio ma być cały czas włączone to podciągnij "+" z akumulatora wpakój bezpiecznik na przewód i po sprawie
No to wiem, ale myślałem ze moze ktoś już podpinał tak pod bezpieczniki, i moze jakies zdjęcie albo cos podać No ale nic dam sobie rade
Rowniez Dziekuje
[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 21:42 ]
Wiec tak to teraz u mnie wygląda
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 23:32 ]
No i u mnie ciąg dalszy
Zrobiłem sobie w końcu dziurę w dachu ale były małe komplikacje jak widać na ostatnim zdjecia. Nawierciłem niestety dokładnie na zamknięty profil w dachu No i trzeba było rozcinać to wszystko. Boje się teraz zęby mi się nie lalo do środka Choć próba z węza nic nie dala bo sucho było dalej w środku.
Jeszcze zrobię zdjęcie samej główki. Tylko mam problem jeszcze bo nie mam jak zaślepić główki PL. Mam taka plastikowa osłonę z magnesu od Siro co była przy zakupie nałożona. Jeszcze kupiłem w żelaznym taka śrubę z czepkiem ale nie da się jej w kręcić bo spirala gwinta się rożni przy M16 śrubie od anteny
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak pokaleczyć R . Ja tez mam R200 antena na magnesie Wilson plus bo w każdej chwili mogę schować antenkę do samochodu. A samo radio TTI 880 mam zamocowane z boku po stronie pasażera. Powoli przymierzam się do zakupu unidena 520 wiec będę myślał nad jakimś rozsądnym miejscem na radyjko A powiedz nie przeszkadza radyjko z lewej strony kierownicy jak się sprawuje podczas codziennej eksploatacji.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No mnie tez to boli ale co miałem zrobić, jak natrafiłem dokładnie na profil zamknięty. A już byla dziura w dachu nie było innego wyjścia niestety
Ale za to teraz lepiej mi Radio działa te szumy i zakluczenia są mniejsze lub mniej słyszalne niż przedtem. A z U520 tam kolo lewej nogi nie ma problemów jest jeszcze miejsca a miejsca a mam 186cm wzrostu (długie nogi) i jeszcze ani razu mi się nie zdarzyło żeby jakoś o radio za haczyć. Wiec jestem teraz w pełni zadowolony
Jak bym nie miał wskaźnika ciśnienia w schowku na kasety to tam bym je umieścił bo sie super mieści.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No mnie tez to boli ale co miałem zrobić, jak natrafiłem dokładnie na profil zamknięty. A już byla dziura w dachu nie było innego wyjścia niestety
Mogłeś np. wyciąć dziurę a nie wyszarpać
Nie da rady tam wyciąć dziury, bo tak główka PL nie jest okrągła z dołu tylko jeszcze zboku idzie kabel i to jest na stale to główki zamocowane. A wiercenie od spodu nie jest takie fajnie, bo blacha cieka i jak wiertło nagle przejdzie do mi by zrobiło większa dziurę na gorze w dachu i tego bym już w cale nie chciał. Wole ze jest tak od spodu i nie nikt tego nie widzi bo jest podsufit.
Mi to nie przeszkadza, ważne ze zewnątrz nic nie widać oraz ze środka A takich super gadżetów to ciecia milimetrowego zęby nie uszkodzić dachu to nie mam oraz tez nie będę jakieś firmie płacić bebechy zęby mi to ładnie wycieli
I tak to już nie wygląda teraz jak na zdjęciu bo wszystko zostało zagięty ładnie z powrotem i jest tam teraz wszystko klejem to szyb zaklejone.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Montaz radia sciagniety ode mnie (w Violli BSE tak zrobilem).
Tylko ja nie skaleczylem R w zadnym wypadku. Nie dopuscilbym sie wiercenia dziury w karoserii A i do polki by przykrecilbym trzymaka gruszki - chyba ze jakos inaczej to wymysliles?
W swoim tez mam tak samo
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum