Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Naprawa silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Naprawa silnika
Autor Wiadomość
janusz_szelagow 



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1
Skąd: pila



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 16:01   [R820] Naprawa silnika
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam
Czy do naprawy zatartego na wale silnika 2,0 T mogę wykorzystać silnik - części z Rovera 400 136 km?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 25, 2008 16:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10940
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:23   

a to nie prościej silnik przełożyć, zamieniając tylko osprzęt odpowiadający za "dławienie" mocy i ewentualnie przełożyć turbinę ze starego (o ile masz oczywiście)...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:28   

A stopień sprężania jest taki sam w wolnossącym i turbo :hm: ??

Generalnie możesz skorzystać, bo to ta sama seria silników (seria T) ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10940
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:39   

Brt napisał/a:
A stopień sprężania jest taki sam w wolnossącym i turbo

oczywiście, że nie... przecież od tego jest turbo, żeby zmniejszyć stopień sprężania... :cool:
btw: ktoś szczelił byka w danych technicznych na stronie-stopień sprężania nie ma jednostki, bo jest bar/bar : :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:44   

yyyyyyyyy a co ma turbo do zmniejasznia stopnia sprężania :shock: przecież to zależy od konstrukcji komory spalania :hm: i ZTCW to silniki z turbo są trochę "odprężone" zazwyczaj. Np jak tutaj:

http://www.roverki.pl/article.php?sid=439

wolnossący: 10,0:1
turbo: 8,5:1

[ Dodano: Pią Lip 25, 2008 23:45 ]
dobra idę spać :P ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10940
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:56   

no dobra pomerdało mi się ciśnienie z objętością... :oops:
też chyba muszę iść spać ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Problem z obrotami silnika
Adasko69 Rover serii 800 3 Nie Sie 05, 2007 20:08
marcus
Brak nowych postów [R820] Problem z rozruchem silnika
pawwelekgorko Rover serii 800 11 Nie Kwi 11, 2010 12:12
pawwelekgorko
Brak nowych postów [R820] Silnika nie mogę uruchomić
marcus Rover serii 800 12 Sob Maj 26, 2007 00:55
majnus
Brak nowych postów [R820] Problem z uruchamianiem silnika z immobilajzerem
bogdan48 Rover serii 800 4 Czw Gru 06, 2007 22:21
blue827
Brak nowych postów [R820] Spadek temperatury silnika podczas jazdy
Yog-Sothoth Rover serii 800 9 Czw Gru 24, 2009 00:56
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink