Wysłany: Sro Sie 27, 2008 09:15 [r200 1,4 16v 99r.] Wyciek oleju ??Z czego ??I dlaczego !!??
Witam mam mały problem iz w moim roverku od 2 dni widze ze zaczyna wyciekac olej (pokaz zdjęc ) i nie wiem z czego to jest dokładnie i co musze zrobic zeby to naprawic jakie uszczelki kupic co jeszcze do uszczelek ogólnie co musze zrobic moze ktos jest w stanie mi powiedziec cos więcej na ten temat ??aa Jezeli to są uszczelki to jak ktos moze to prosze o linka do wzoru uszczelki !:)i jakie są mniej więcej tego koszta !:)
LINKI FOTO ! ! ! ! ! !
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 09:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na twoim miejscu kupił bym jakiś środek w sprayu do czyszczenia silników, albo butelkę benzyny ekstrakcyjnej na orlenie i trochę to wyczyścił, wtedy łatwiej będzie ci zlokalizować
wyciek, być może cieknie ci z pod pokrywy zaworów, wtedy kupujesz uszczelkę za
ok 40zł (zamiennik) oryginał coś ok 90zł i z głowy.
Gorzej jak cieknie ci z tego połączenia niżej bo tam niema uszczelki i będzie potrzebny specjalny uszczelniacz - nazwy nie pamiętam ale znajdziesz ją na tym forum:]
Fotki 1 i 3 to prawdopodobnie cieknie stamtad gdzie nie ma uszczelki tylko silikon. To pol biedy.
Fotka 2:
U mnie jest dokladnie to samo choc na sporo mniejsza skale. Na twoich fotkach widac dokladnie ze leci spod uszczelki glowicy. Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle.
Podobno (nie dam sobie nic uciac) dzieje sie tak od zbyt mocnego naciagniecia paska alternatora. Ale nie jestem pewien. U mnie pojawilo sie po HGF. Olej wydostaje sie na zewnatrz baaardzo powoli. Poza tym nie miesza sie z woda.
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
no to tak, fotka 1 i 3 , najprawdopodobniej cieknie z pokrywy walka rozrzadu, tam nie ma uszczelki, skreca sie to na uszczelniacz w plynie np. loctite 510
silikon jest mocno nie zalecany, gdyz polozony w nadmiarze, moze pozatykac kanaliki od hydropopychaczy
fotka 2 albo wskazuje na to samo co wyzej, ale ja stawialbym na uszczelniacz walka rozrzadu, zreszta jesli bedziesz robil juz jedno to i odrazu drugie, oczywiscie odrazu wymien uszczelniacz po drugiej stronie,
aha i to nie spod glowicy, sruby glowicy widac pomiedzy fajkami od przewodow WN maja leb TORX
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
dobra panowie chce to zrobic jak najszybciej czy mozecie mi powiedziec co mam kupic i co z tą głowicą czy faktycznie musze wymienic uszczelke głowicy czy nie proszę o szybką odpowiedz i z góry bardzo dziękuję !:))
Na 2 fotce na 100% widac polaczenie bloku z glowica. Po lewej plstikowa obudowa paska rozrzadu, u dolu alternator.
Czy wyciek jest spod glowicy czy z uszczelniacza - tego nie wiem. U mnie cieknie podobnie,
zawsze zaczyna zachodzic olejem dokladnie miedzy blokiem i glowica (zaznaczone na czerwono).
Pozdrawiam
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Na 2 fotce na 100% widac polaczenie bloku z glowica
no wlasnie ze chyba nie
to polaczenie ktore zaznaczyles to pokrywa walkow rozrzadu
polaczenie glowicy z blokiem jest nizej, pod kolekotrem ssacym i wydechowym
zreszta na tym zblizeniu nie dokonca to widac i jest cien szansy ze sie myle
u mnie alternator jest wyzej bo mam klime i dlatego moze mnie to mylic
po wnikiliwej analizie wszystkich zdjec chyba masz racje
ale w tym przypadku to i tak nic nie zmienia, olej tam obecny na 90% pochodzi z uszczelniacza walka rozrzadu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum