Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 16:30
Markzo napisał/a:
ktoś mi powiedział że CDT/CDTi sa konstrukcją BMW, ALE w żadnym modelu BMW nie znajdziemy identycznego silnika jak w 75 to prawda?
CTDi są takie jak w BardzoMałymWozie, tyle tylko, że w betkach jest 150 koni a nie jak w R75 131KM
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 16:39
To nie tak. CDT(CDTI) to była tylko nazwa pod którą silnik z BMW 320d(136 koni, potem 150km z innym sterownikiem, nie wiem czy w e90 jest ten sam) był montowany do R75.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 20:18
Rowan napisał/a:
To nie tak. CDT(CDTI) to była tylko nazwa pod którą silnik z BMW 320d(136 koni, potem 150km z innym sterownikiem, nie wiem czy w e90 jest ten sam) był montowany do R75.
Rowan, widzę że masz duże doświadczenie w BMW
136
150
163
to trzy zupełnie różne od siebie konstrukcje i żadna nie ma nic wspólnego z silnikiem pakowanym do Rovera.... no może producentem
na pocieszenie dodam, że jest jeden model auta, w którym bliźniaczy znaleźć można...
jest to Freelander po liftingu 2002 wzwyż
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 20:20
Pfffff....
Dowaliłeś...
Ten 136 konny i 150 konny to te same silniki tyle, że z innymi sterownikami. Nie wiem jak mechanik, który się zajmuje chipowaniem może tego nie wiedzieć... Ja nie mam zamiaru Cię obrażać, ale nie masz racji.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 20:25
Rowan napisał/a:
Pfffff....
Dowaliłeś...
Ten 136 konny i 150 konny to te same silniki tyle, że z innymi sterownikami. Nie wiem jak mechanik, który się zajmuje chipowaniem może tego nie wiedzieć... Ja nie mam zamiaru Cię obrażać, ale nie masz racji.
Rowan, proszę nie pogrążaj się bardziej niż już to uczyniłeś...
136PS.. to silnik na rodzielaczowej pompie vp44 boscha
bliźniaczej do tych stosowanych w 2.5tdi V6 VAG, Nissan Primera/Almera/Patrol/Navara, Ford Mondeo/Transit Opel Astra/Vectra/Zafira/Omega
a 150tki to CR2, z pompą wysokiego ciśnienia wyposażoną w zawór wydatku, pracującą na ciśnieniach max 1600 barów...
nie karzę ci babrać się w tym ustrojstwie po łokcie, jak ja, na codzień,
jak nie masz gdzie, to przejdź się chociaż po giełdzie pozaglądaj ludziom pod maski, poudawaj klienta, trochę się dokształcisz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez goodhope Pią Wrz 05, 2008 20:27, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 20:29
Rowan napisał/a:
Ja nie mówię o osprzęcie tylko o samym silniku...
Rowan, osprzęt, to alternator, sprężarka klimy, ale nie system zasilania paliwem, głowica, kolektory, sprężarki... (choć ty wcześniej napisałeś, że tylko komputerem się różnią)
W tych silnikach nawet miska olejowa jest inna...
one naprawdę nie mają nic ze sobą wspólnego...
zanim cokolwiek napiszesz, sprawdź to proszę osobiście, na własnej skórze, choćby organoleptycznie
I nie uzasadniaj tego, że gdzieś przeczytałeś podsłyszałeś, wujek ma etc.. bo to przepraszam, ale poprostu żenujące jest...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
czyli mam racje, że ten motor ma tyle wspólnego z BMW, że BMW jest jego producentem i w żadnym modelu BMW go nie znajdziemy? jesli tak to już wiadomo, że skoro są to inne silniki to motor w 75 może inaczej znosić chiptunng niż silnik w jakiejs BMW:)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 11:31
ehh rowan rowan
najpierw się upierasz, że 135 i 150 to to samo, tylko z innym kompem,
potem twierdzisz, że to osprzęt właściwie się różni, ale nie silnik (już nie tylko komputer)
a na koniec twierdzisz że 150tka z e46, to to samo co 115tka z Rovera.. (nieukrywam że bliżej im do siebie konstrukcją z pewnością, niż wspomnianej 136-tce)
usilnie tworzysz w każdym możliwym wątku sobie tylko znaną, nową rzeczywistość
(choćby nawiązujący do niej tytuł tego tematu).
przyznaj się, głosowałeś na PiS
Niech ci będzie, napewno masz rację
życzę ci kiedyś, byś na okoliczność naprawy silnika w swoim R75 dostał cały kompletny motor z e46 na części i sobie zaczął przekładać...
i liczyć, ile części w rzeczywistości pasuje...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 13:28
goodhope napisał/a:
najpierw się upierasz, że 135 i 150 to to samo, tylko z innym kompem,
No dobra, z tą 136 konną jednostką, to źle myślałem, o niej nie czytałem, ani nie widziałem jej, z tąd moja teza, że to M47N, tyle, że zdławiony. Nie sądziłem, że 136 konna jednostka może być na VP. Stąd też moje twierdzenie, że to M47N który był w R75 tyle, że 116 konny. Wiedziałem od początku, że 150 konna jednostka to M47N. Także nie mów, że nie wiem nic o dislach BMW, bo kilka ładnych lat do tyłu rodzice mieli E39 TDS, także chcą, nie chcąc interesowałem się i interesuje się do tej pory dieslami grupy BMW.
Pfffff....
Dowaliłeś...
Ten 136 konny i 150 konny to te same silniki tyle, że z innymi sterownikami. Nie wiem jak mechanik, który się zajmuje chipowaniem może tego nie wiedzieć... Ja nie mam zamiaru Cię obrażać, ale nie masz racji.
NIE kolego mylisz sie ten 150 km to już zupełnie inna konstrukcja CR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum