Niestety w moim potworku też poleciała głowica.. ale proszę was bardzo, nie którzy nie piszcie bajeczek.. 1.8t ze stajni vw musi jeszcze mieć żagiel może wtedy mnie łyknie ze świateł:)
nie uogólniaj... bo byly wersje :
1.8 T 150KM (110kW) 210Nm
1.8 T 180KM (132kW) 235Nm
1.8 T 209KM (154kW) 270Nm (wersja S3)
1.8 T 224KM (162kW) 280Nm (wersja S3)
i np z audi a3 ktora wazy 1300kg mialbys spore problemy...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 19:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przecież S3 to nie ma za wiele z A3 wspolnego:) wiem bo kolega miał:) ktos pisał że 620Ti zamiata A3 jakies najlżejsze i to z każdego startu czy z rolki czy z kreski:)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 11:22
Powiem tak. Mysle ze do 100kmh 620T nie bedzie szybsze niz S3. Ja swoim R jak sie ustawialem z kumpla S3 200KM ( z malym hakiem ) to dostawalem baty do 100kmh, pozniej go wyprzedzalem. Niestety naped na 4 kola robi swoje, wystarczy strzal z 6tys i duzo potecjalnie mocniejszych przeciwnikow zostaje w tyle. Pozniej czterolapy robia sie wolne, np impreza WRX czy nawet STI, na autostradzie moze ja skopac byle golf gti po programie.
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 15:10
Tak tylko wez jeszcze pod uwage koszty uzytkowania i jezdzenia ciezkim uturbionym 4 x 4 made in germany o takich parametrach. W wiekszosci przypadkow w codzienniej jezdzie nie ma potrzeby posiadania takiego czegos. Zeszperowane FWD 1100 kilowe auto przy 200 koniach rozprawi sie z wiekszoscia tego typu samochodow tak jak zauwazyles. Wszystko zalezy do czego chcesz miec autko. Ja chce np. miec fajne autko do jazdy na codzien i dodatkowo bardzo szybkie w zakrecie przy zachowaniu sensownych spalan a nie mistrza prostej na autostrade z silnikim gigantycznym o spalaniu 30 litrow jak sie wcisnie porzadnie gaz. Co do 1.8T jakos nie wiem ale jezdze juz ponad 12 lat roznymi autami i nigdy nie dostalem batow od takiego autka w serii. Juz mazda mx-3 130 konna z lekkimi modami rozprawiala sie z tym na dzien dobry bez problemu. Uwazam, ze sa to przecenione silniki. Sugerujac sie tym co dzieje sie w sporcie powaznym motorowym. Zadny powazny samochod nie jest oparty o te konstrukcje. Nikt Ci tez tego nie powie, ze wiekszosc podkrecen tego silnika takich mocniejszych konczy sie jego zniszczeniem. O tym oczywiscie sza bo jak wiadomo u nas musi sie wmiawiac ludziom ze german jest the best.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 17:50
Glownie byly to przewaznie Audi A4 i Passaty. Trafił się raz jeszcze Golf IV ale powtarzam - mowie o calkowitej serii 150 konnej. Wiem, wiem Z cupra 180 konna nie mialbym szans zapewne. Pozdr.
ciekaw jestem jakby wyglądał pojedynek MG ZR z A3 1.8T Szkoda że w Łodzi nie ma nikt ZR
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 09:50
Pewnie bedzie mozliwosc kiedys porownania tego - sam jeszcze nie mialem okazji Smiem twierdzic czytajac suche dane i tym co widze mniej wiecej jezdzac swoim autkiem po Krakowie ze do 100 nie mialbys jakiejkolwiek szansy, chyba nawet przy 180 koniach nie dalbys mi rady. Przy wysokich predkosciach sytuacja moze byc inna. Powiedzmy jak przysadzisz przy 150 km/h to moze byc tak ze faktycznie mi odjedzie taka turbina mocna. Generalnie troche slabo startuja z miejsca 1.8T bo problemy z trakcja - nie ma nie ma nic - nagle boost i mielimy kola - owszem ESP ale to nie to samo co lekka fajna szlifierka N/A. Duzo zalezy od tego jak uda sie zmienic bieg, jaki jest overall stan techniczny autek itp. Generalnie do 100 nie potrzeba wcale turbo i fajne lekkie N/A z dobra trakcja potrafi sobie poradzic calkiem calkiem w jezdzie codziennej. Ostatnio porownywalem swoje autko z kreski do seryjnej Corollki TS 195 koni kolegi i dalem jej rade bez trudu do 100 a myslalem, ze mi gosciu odjedzie w kosmos - probe robilismy kilkakrotnie na suchym. Z rolkami jest dziwnie bo producent podaje niby 8.2 do 100. Chlopaki nieraz ponizej 7 nawet maja. Sadze, ze realnie ona ma z 7,4 - 7,5. Mam u siebie narazie tylko zrobiony porzadny dolot, wydech, bardziej brutalne sprzeglo, docisk, dobre kable WN i ok. -20 kilo w stosunku do serii. W najblizszych planach jest quickshifter oraz urwanie ok. 7 kilogramow kolejnych na akumulatorze takze sadze bedzie jeszcze minialnie lepiej i chetniej rwalo do przodu. Nie mierzylem jeszcze autka gtechem takze nie bede ryzykowal podajac wyimaginowanych cyferek ale subiektywnie tak jest szybko i pogonisz nawet slabe wrx okularniki bez trudu. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum