Panowie napiszcie mi jak powinno łapać sprzęgło.. bo wymieniałem linke i łapie mi od góry a wcześniej łapało już od polowy... jak powinno być to sie ustabilizuje czy jechać do gościa aby zmienił i cieżko chodzi.. dzięx za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez piter34 Czw Paź 02, 2008 11:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 21:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
O regulacji sprzęgła w roverach (i dosyc duzej ilosci innych aut)pisałem tutaj:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=30787
Jak masz jakis inny silnik to napisz konkretnie jaki, coś wymyślimy.
[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 12:27 ]
Ale jesli Ci sie nie ślizga to zostaw tak jak jest, z doświadczenia wiem, ze jak coś działa i chcemy, aby lepiej działało to zazwyczaj sie coś zepsuje.
_________________ Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
kostas, w MG ZR jest linka i nie ma takich problemów z regulacją jak w R 400
a przy Twoim roziązaniu nie boisz się, że sprzęgło jak się trochę zużyje to się zacznie ślizgać??
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie zacznie sie slizgac, bo zmienaisz jego polozenie o okolo 5stopni, a po drugie juz mialem tyle doczynienia z moim sprzeglem, ze jestem w stanie sobie sam wszystko wyregulowac, jak podnosisz troche pedał sprzęgła to zawsze mozna tam pod filtrem powietrza troche je wyregulować.
_________________ Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum