a teraz cos prawdziwego o calym tym biznesie! Wiecie ile kosztuje doplata do fabrycznych xenonow w aucie skoda! 7000 zl! natomiast zestaw xenon kosztuje 400-600zl i tutaj nie chodzi o oslepianie czy poziomowanie czy inne dyrdymaly tutaj chodzi o biznes producenta samochodow, bo nie moga sie pogodzic z tym, ze uzytkownik moze miec taki sam efekt swietlny za 400 zl kiedy u nich kosztuje 7000.
Jasne, a światem rzadzi żydo-masońsko-cyklistowski spisek.
Nie wiem ile jeździsz w trasach i skąd masz takie rewelacyjne informacjeo spisku producentów, ale nie ma nic gorszego i bardziej męczącego w trasie niż palant dający Ci chińskimi niewyregulowanymi "zenonami" w lusterko.
faecd napisał/a:
ps apropo spryskiwaczy, wczoraj widzialem ogolnie z 20 samochodow z xenonami (soczewki lub nie) i jedynie jedna vectra widzialem miala spryskiwacze. nawet mercedesy po 2000 roku prod. nie mialy. W moim przypadku wyglada to w ten sposob, ze przed kazda podroza badz co rano przeczyszczam reflektor:) i to wszystko puki co...jak bede mial chwile to moze sie pokusze o zamontowanie spryskiwaczy
Ten wątek już był - to są auta sprowadzone z USA, gdzie nie ma takiego obowiązku, ale u nas mogą Ci za to zabrać dowód, a w razie wypadku uznać Twoją winę i odmówić wypłaty z AC.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
nawet jak sie ktoś wpieprzy w ciebie z jego winy a bedzie kumaty i zauważy że masz ksenony i powie że go oślepiłeś, albo jak policyjant wypatrzy że masz ksenony to bedzie Twoja wina wtedy a nie jego więc looz
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
zresztą już pisałem na wstępie "walka z wiatrakami" i takich ludzi z "xenon allegro"wciąż przybywa i obstają przy swoim, przykre
No niestety...
Może w końcu panowie w białych czapkach się za to wezmą...
Chciałbym zobaczyć minę użytkownika takch "zenonów" w spotkaniu z niemiecką Autobahn Polizei lub austriacką Bundespolizei albo nawet naszymi czeskimi "przyjaciółmi"...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Wy tu o xenonach a miało być o czyszczeniu reflektorów!
W mojej 200-tce reflektory mają dziwna powłoczkę coś jakby naklejona przeźroczysta taśma klejąca, która zaczęła się łuszczyć. po odklejaniu tej warstwy szło jest matowe. Czy to jest normalne w roverkach? i jak doprowadzić reflektor do dobrego stanu?
Wy tu o xenonach a miało być o czyszczeniu reflektorów!
W mojej 200-tce reflektory mają dziwna powłoczkę coś jakby naklejona przeźroczysta taśma klejąca, która zaczęła się łuszczyć. po odklejaniu tej warstwy szło jest matowe. Czy to jest normalne w roverkach? i jak doprowadzić reflektor do dobrego stanu?
Podobny objaw widziałem na lampie w omedze B i tam schodził taki jakby klar....
co z tym zrobić najpierw ustalić co to dokładnie jest a potem pomyślimy
ZTCP były już takie tematy, więc to się zdarza w R200, ale nie pamiętam jakie były wnioski...
Musisz poszukać w opcji "Szukaj".
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Temat pod R600 ale myślę, że powinien być ogół więc podpinam się:)
Mam zamiar spolerować tylne lampy. Tylko zawsze zanim coś zrobię wolę zapytać
Najpierw chcę je trochę podjechać papierkiem wodnym a potem dopiero pasta i polerka.
Czy taki zabieg nie zniszczy lamp, nic się nie stanie, karoserie polerowałem, plastiku czy szkła jeszcze nie stąd pytam
I jakiej pasty i grubości papieru najlepiej użyć? A może jest gdzieś krótki opis o polerowania lamp?
pewnie masz plastyki, papierek 2000, i 2500 jak dostaniesz 3000 to jeszcze lepiej, ja mialem najdrobniejszy 2500. polej troche lampe i jazda! w trakcie scierania przeplukuj lampe dosc czesto na koniec 2500, i pasta. ja uzylem tempo! ps nie martw sie jak zaczniresz jechac pappierem a tu lampa zmatowieje.
po scieraniu obmyj, lekko przeschnie, zmatowieje i przejedz pasta i lampa lodzio miodzio, to tyle w skrocie:P powodzenia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ok dzięki wielkie już wszystko w takim razie wiem, przeleciałem google jeszcze i inne fora, dużo można się naczytać w tym temacie No to jutro odnawiamy lampki
[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 19:18 ]
Wszystko poszło szybko i gładko. Wodny 1200, potem 2000 i polerka tempo na wolnych obrotach Efekt - trochę jaśniejsze i błyszczące lampki Przy okazji spolerowałem sobie znaczki i te srebrne listwy w zderzakach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum