Byłem dziś na zakupach kupiłem klucz dynamometryczny i inne potrzebne gadgety... Jutro dzień próby!
Potrzebuje jeszcze informacje z jaką siłą skręcać górną część głowicy, czy może zasada jest taka że na pałę byle gwintu nie zerwać?
a i moment przykręcenia zębatki do wałka też by się przydał...
Pozdro all
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 06, 2008 21:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wszyscy których ptyałem mówili żeby na chama, byle gwinty nie zerwać.
ja pierdziele chyba nie piszesz powaznie
tak to sobie mozna dokrecac w C-330, a nie w praktycznie aluminiowym silniku, gdzie rownomierne docisniecie glowicy ma kluczowe znaczenie
dlatego klucz dynamometryczny to podstawa
a popychacze zamiast sciskac imadlem polecam rozebrac i odoleic
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Gru 12, 2008 19:20
AndrewS napisał/a:
truten23 napisał/a:
Wszyscy których ptyałem mówili żeby na chama, byle gwinty nie zerwać.
ja pierdziele chyba nie piszesz powaznie
tak to sobie mozna dokrecac w C-330, a nie w praktycznie aluminiowym silniku, gdzie rownomierne docisniecie glowicy ma kluczowe znaczenie
dlatego klucz dynamometryczny to podstawa
a popychacze zamiast sciskac imadlem polecam rozebrac i odoleic
Nie bój sie AndrewS, były dikręcane mocno, acz z wyczuciem i sciśle z zaleceniami RAVE co do kolejności ich dokręcania
Co ważne już trochę minęło od wymiany i nic nie cieknie, żadnego plynu nie ubywa, R jak uskrzydlony i jestem happy
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum