Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 10:16
RaPt!l3 napisał/a:
thef, nie denerwuj się tak
Eee tam, ja się nie denerwuję, tylko próbuję Ci zaszczepić dobre nawyki
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 10:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gość
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 10:18
RaPt!l3 napisał/a:
a ja mam Wiszącą Żyfare przy lusterku to +20 KM
Widzę że jesteś prawdziwym profesjonalistą jeżeli chodzi o tjuning
RaPt!l3 a ile KM dodaje wisząca żaba ? ( mam taką ale do tej pory nie odważyłem się jej użyć , nie wiem czy będę potrafił okiełznać tą dodatkową moc )
ja się podepne pod tego posta bo mam podobny problem ze skaczacymi obrotami, mianowicie rano na zimnym skacze obrotomierz i szarpie silnik ale po jakims czasie sytuacja sie normuje i jest ok zazwyczaj, ale zdarzaja sie rozne nawroty sytuacji nawet na juz nagrzanym silniku...
Dzis bylem u mechanika i podlaczalem sie do testbooka bosha, okazalo sie ze wyskoczyl mi blad numer 129 (cos tam o wskazaniu predkosci obrotow) nie znalazlem razem z nim w dostepnej literaturze definicji bledu numer 129...
Poza tym sprawdzilem kat wtrysku i u mnie od ok +5,9 do nawet +8 na wysokich obrotach na postoju, zasugerowal ze moze nastawnik w pompie jest zasyfialy i poprostu w skutek tego te problemy...
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto Gru 30, 2008 13:26
Romekluk napisał/a:
Dzis bylem u mechanika i podlaczalem sie do testbooka bosha, okazalo sie ze wyskoczyl mi blad numer 129
podłączył do KTSa Boscha!! to po pierwsze, a po drugie nie kojaże błędu 129...
Ja Ci radzę weź kawałek przewodu i sam sobie wybłyskaj błędy (opis na stronie klubowej)
Romekluk napisał/a:
Poza tym sprawdzilem kat wtrysku i u mnie od ok +5,9 do nawet +8 na wysokich obrotach na postoju, zasugerowal ze moze nastawnik w pompie jest zasyfialy i poprostu w skutek tego te problemy...
sprawdz błędy później będziemy dyskutować choć kąt wtrysku jest deko za duży.
Romekluk napisał/a:
a się podepne pod tego posta bo mam podobny problem ze skaczacymi obrotami, mianowicie rano na zimnym skacze obrotomierz i szarpie silnik ale po jakims czasie sytuacja sie normuje i jest ok zazwyczaj, ale zdarzaja sie rozne nawroty sytuacji nawet na juz nagrzanym silniku...
Osobiście stawiam na czujnik temp paliwa bądź czujnik temp. silnika (podający wartości do kompa) sam miałem problem skaczących obrotów i po wymianie w/w czujników jak ręką odjął
ok, KTSa:)
ale blad o takim numerze faktycznie sie pojawil,
sam stalem obok i widzialem, teraz nie bardzo mam jak sprawdzic te bledy, czy jak cos dostane te czujniki w jakims zwyklym motoryzacyjnym czy tylko tomateam?
aha czy u Ciebie przy okazji tych skokow obrotow zapalal sie Check engine?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum