Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Pobór prądu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Pobór prądu
Autor Wiadomość
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 20:00   [R45] Pobór prądu
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam

Czy pobor pradu 0.09A przez instalacje gazowa ( w stanie spoczynku ) to prawidlowy pobor?
W sumie pobor w aucie mam 0.10-0.11A ale jak wyciagne bezpiecznik od gazu spada na 0.03A czyli jest OK. Czy ta instalacja gazowa nie zabardzo obciaza aku? Co moze byc tego przyczyna?
Instalacja gazowa to EuropeGas (STAG-300)
_________________
[R 45 1.8 00r]
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Mar 06, 2011 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 04, 2009 20:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 04, 2009 21:52   

nigdy tego nie testowalem, ale uwazam ze instalacja przy wylaczonym silniku i zaplonie, nic nie powinna brac, bo niby po co ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 21:55   

powiem tak głupia dioda zależy jeszcze jaka bierze 0.02 A jak świeci a tam pewnie jest jakis układ scalony lub tranzystor to raczej norma jak by pobór pradu był na poziomie hmm 0.5 A to bym sie martwił ale i to też nie za bardzo

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 21:58 ]
zawsze będzie cos brała bo to imo i coś tam jeszcze tak samo jak w TV niby telewizor wyłączony a w trybie oczekiwania na jakiegoś oglądacza układy pracują
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 04, 2009 22:08   

u mnie alarm bierze wlasnie ok 30 mA i to jest ok

timer napisał/a:
pradu był na poziomie hmm 0.5 A to bym sie martwił ale i to też nie za bardzo


:shock:
500 mA to juz bardzo duzo, zauwaz ze co dwie godziny z aku znika amperogodzina
o ile w lecie i czestym odpalaniu samochodu nie jest to problemem, o tyle w zimie i slabym juz, czyli np. leciwym aku, bedzie to mialo kluczowe znaczenie

timer napisał/a:
powiem tak głupia dioda zależy jeszcze jaka bierze 0.02 A jak świeci a tam pewnie jest jakis układ scalony lub tranzystor to raczej norma jak by pobór


owszem, ale kazdy uklad mozna zrobic tak zeby tego pradu bral jak najmniej i to nie wazne ile ma ukladow scalonych i tranzystorow
telewizor z czuwania mozna wylaczyc, tutaj uzytkownik ma juz problem, chyba ze bedzie wyciagal bezpiecznik :-)

byc moze sterownik lpg jest poprostu zle podpiety i zamiast miec plus 12V po kluczyku, ma na stale
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 22:22   

nie miałem do czynienia z lpg wiec nie wiem przyznam racje koledze AndrewS, na dobe zniknie około 12 amperogodzin wiec sporo walnąłem tak bez zastanowienia :oops:
 
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Pon Sty 05, 2009 11:49   

AndrewS napisał/a:
nigdy tego nie testowalem, ale uwazam ze instalacja przy wylaczonym silniku i zaplonie, nic nie powinna brac, bo niby po co ??


Dzieki za odpowiedzi, w srode pojade do gazownika niech to pomierzy sam.
Bo mi tez sie wydaje ze centralka od gazu tyle pradu nie powinna brac.. pozdrawiam
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 05, 2009 11:52   

Podejrzewam, że podpieli ją bezpośrednio a nie po stacyjce, i jeśli tak, to nie wiem po co :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Pon Sty 05, 2009 12:24   

Brt napisał/a:
Podejrzewam, że podpieli ją bezpośrednio a nie po stacyjce, i jeśli tak, to nie wiem po co


No raczej napewno podpieli sie bezposrednio pod aku, bo mam dolorzone po kabelku na kleme plusowa i minusowa :) .
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 05, 2009 12:32   

znajdź zasilanie po stacyjce i tam przepnij + i problem się rozwiąże ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Pon Sty 05, 2009 12:32   

Cytat:
znajdź zasilanie po stacyjce i tam przepnij + i problem się rozwiąże ;)


OK, dzieki za rade.
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Sty 05, 2009 13:25   

AndrewS napisał/a:
nigdy tego nie testowalem, ale uwazam ze instalacja przy wylaczonym silniku i zaplonie, nic nie powinna brac, bo niby po co ??



E, ZAWSZE będzie coś tam uciekać. Instalacja elektryczna chociażby z tego faktu, że sama izolacja przewodów nie jest 100%, nawet w przypadku kompletnej sprawności instalacji elektrycznej, będzie upływność.
Same diody dodatnie alternatora nie mają w kierunku zaporowym 100% i jakiś prądzik maluchny będzie przez nie "do tyłu" płynął. Zwłaszcza w samochodzie kilkuletnim.
Do tego dochodzi zawiła i skomplikowana instalacja, gdzie miejsc i puntków upływności jest wiele, a tracony prąd niestety, ale się sumuje i na wszystko musi wydolić akumulator.

Zresztą, określają to odpowiednie normy. Dla fiata 125 w instrukcji E. Kaima było określone, zdaje się, do 150 mA (0.15 A) prąd może uciekać i nie oznacza to niczego niepokojącego.

Ale jak jest więcej, to już trzeba szukać. Zwłaszcza, jak było grzebane w elektryce.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 05, 2009 18:12   

oprawca_1978 napisał/a:
Same diody dodatnie alternatora nie mają w kierunku zaporowym 100% i jakiś prądzik maluchny będzie przez nie "do tyłu" płynął.


byc moze, ale to beda nawet nie mili, tylko mikro ampery, moj 125p instalacja poldorover z 96 roku 1.4 przy zalaczonym alarmie bierze wlasnie cos kolo 30 mA, zreszta podobnie bral R 214 kanaciak z lpg, R800 jeszcze nie mialem okazji sprawdzic

hmm i przypomnialo mi sie ze moja instalacja lpg II gen. tez bylo wpieta bezposrednio do aku

staga w swoim R820 ma Senn, on moglby sprawdzic
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] bezpiecznik FL9, pobór prądu na postoju
pawlovsky Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Paź 27, 2017 21:08
pawlovsky
Brak nowych postów [R45] Pobór prądu przez auto, w czasie postoju
Stacho Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Pon Sty 02, 2012 17:13
kozzy18
Brak nowych postów [Rover 400] brak prądu w zapalniczce !!!
mac-person Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lip 12, 2013 18:28
tronsek
Brak nowych postów [R400] Zupełny brak prądu
czaja18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Wrz 12, 2011 10:27
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R420 Di 97'] brak pradu na swiecac zarowych
Swiece
grisza144 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 62 Nie Lut 07, 2010 11:29
Gonia



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink