No nie wiem, po przekręceniu kluczyka, słychać działającą pompkę.
Jutro jeszcze po widnemu popatrzę na wszystkie połączenia masy, i spróbuję z innym akumulatorem i tu pytanie, bo już jestem przewrażliwiony na tym punkcie, jak podłączę akumulator 70-tkę to nic się złego nie stanie?
_________________ Rover 200Si 1,4 kat 16V 97' - Nightfire
pompie pewnie nic sie nie stalo, przeciez to silnik pradu stalego, co najwyzej pokrecila sie chwile w odwrotnym kierunku
nie bardzo rozumiem dlaczego po takim zabiegu mialby pasc aku,
w koncu to przeciez on jest tutaj sprawca(zaraz po uzytkowniku) tego nieszczescia :-(
masz iskre na swiecach
immo zachowuje sie prawidlowo
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Artus2000, Zrobiles wszystko tak jak mowilem?
Co do aku to mowilem ze pasc nie musi ale moze dostawac zwarcia...
Tyle co mogłem to zrobiłem. Ten przycisk antywstrząsowy o którym wspominałeś jest wciśnięty. Nie sprawdziłem wszystkich przewodów masowych - było ciemno, zimno i śnieżnie więc nie miałem jak, jutro, za dnia, to sprawcę Jutro sprawdzę też z innym akumulatorem, tylko nie wiem czy mogę podłączyć taki o większej pojemności, od disla, bez żadnych obaw? Komputera też nie odłączałem, jak radziłeś, bo najpierw chciałem podpytać i upewnić się tutaj na forum czy to zadziała? No bo przecież, tak na logikę (logikę laika), to jak jest immobiliser i odłączę komputer to jak to ma działać wtedy? Jak byłaby taka możliwość, to żeby ukraść samochód zabezpieczony immo, wystarczyłoby odłączyć komputer.
AndrewS napisał/a:
masz iskre na swiecach
Wydaje mi się, że iskra być musi, skoro załapuje przy kręceniu. Niestety potwierdzić w 100% nie mogę - nie mam klucza do świec
AndrewS napisał/a:
immo zachowuje sie prawidlowo
Według mnie, wszystko jest OK, tzn. zamykam z pilota - alarm się uzbraja (kontrolka miga), otwieram - kontrolka gaśnie. Po 30 sek. włącza się kontrolka i nie działa rozrusznik, klikam pilota - kontrolka gaśnie a rozrusznik kręci.
_________________ Rover 200Si 1,4 kat 16V 97' - Nightfire
Artus2000, Zdejmij przxewody i wloz swiece dotknij do bloku i neich ktos kreci silnikiem bedziesz widzial czy jest iskra...
Co do kompa to jest komp silnika a co do immo to nie wiem jak jest sterowane ale widzialem ze odlaczali kompa i odpalali normalnie auto w trybie awaryjnym...
200 nie znam zbytnio wiec pisze to co mysle...
Co do aku to mowilem ze pasc nie musi ale moze dostawac zwarcia...
malo prawdopodone jest, ze w takim wypadku, poplynie wiekszy prad niz przy rozruchu,
z opisu wynika ze poplynał spory, bo spalil sie bezpiecznik 80 A
ale przeciez co najmniej taki prad, jest pobierany przy kazdym rozruchu samochodu
i nie jest to prad uszkadzajacy dla aku
piter34 napisał/a:
Alarm/pilot działa normalnie?
odp na to pytanie juz byla
Artus2000 napisał/a:
Według mnie, wszystko jest OK, tzn. zamykam z pilota - alarm się uzbraja (kontrolka miga), otwieram - kontrolka gaśnie. Po 30 sek. włącza się kontrolka i nie działa rozrusznik, klikam pilota - kontrolka gaśnie a rozrusznik kręci.
[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 23:06 ]
ciekawe jak to sie ostatecznie zakonczylo
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum