Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam , może ten temat był już tu opisywany. Ja się na niego nie natknąłem więc postanowiłem napisać.
Dziś pod supermarketem na parkingu ruszyłem sobie , a że było dość ciasno przy skręcie zaciągnąłem hamulec ręczny sami wiecie po co .
Po zwolnieniu hamulca zaświeciła się kontrolka ABS. Myślałem , że po chwili zgaśnie, ale nie zgasła, więc na prostej śliskiej drodze ostro zahamowałem a tu ABS nie działa. Wyłączyłem silnik, odpaliłem za chwilę kontrolka ABS zgasła, ABS działa normalnie, no to jeszcze raz to samo, podczas jazdy na parkingu zaciągam ręczny, zarzucam autkiem, zwalniam ręczny i od nowa historia z brakiem ABS-u. Po ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy. Czy macie tak samo w swoich roverkach, czy rzeczywiście w ten sposób można wyłączyć ABS????
_________________ szkoda mi go będzie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 13:14, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 23:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W moim tez tak nie ma. U mnie zaciaganie recznego i wpadanie w poslizg to niemal codziennosc Nigdy mi sie tak nie dzieje. Mozliwe, ze czujnik jest ruszany.
Mialem taka historie, ze po myjni zaczela mi sie swiecic kontrolka ABS.
Wlaczanie i wylaczanie silnika nie pomagalo. Dopiero jak wpadlem w dolek, to cos zaskoczylo i kontrolka sama zgasla.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Sty 14, 2009 20:29
szczerze powiem że nie wiem jak jest u mnie bo na ręcznym nie wchodzę w zakręty ale po hamowni też mi się świecił ABS i koleś powiedział że przez chyba ~1km może się świecić ale zgasł mi po 200m więc tłumaczenie Brt jak dla mnie ma sens tyle z mojej strony
Ja też już wyrosłem z zarzucania autem zwłaszcza , że R75 nie jest w/g mnie do tego stworzony(nie bardzo jest posłuszny), tak po prostu to odkryłem przypadkiem.
heh, niezłe, niezłe
no ale ja już prawie z takich rzeczy wyrosłem, swoje lata człowiek już ma, a już się w życiu samochodami najeździłem i nawygłupiałem.
No ja tam nie wyroslem i wole takie kontrolowane poslizgi niz zapizganie po prostej 180 km/h byle szybciej
A poza tym na filmie, to jest ZT, a nie 75 i on jest jak najbardziej mi posluszny
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum