Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Dwa tematy: nawiew i pompa wspomagania.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Dwa tematy: nawiew i pompa wspomagania.
Autor Wiadomość
eljocik 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 31
Skąd: Olsztynek



Wysłany: Sob Mar 14, 2009 16:55   [R420] Dwa tematy: nawiew i pompa wspomagania.
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witajcie,
mam dwie sprawy:
1. tydzień temu naprawiłem pierwszy i drugi bieg nawiewu - dziś mnie trafiło, pierwszy bieg znowu nie działa, pewnie zaraz padnie i 2. :beczy: ; czy jest jakiś sposób aby co tydzień tego nie naprawiać?
2. zauważyłem wycieki z pompy wspomagania - czy tylko wchodzi w grę wymiana pewnie na używaną (nie wiadmo w jakim stanie) czy można dostać "zestaw naprawczy" uszczelek?
_________________
pozdrawiam
Krzysiek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 11:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 14, 2009 16:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Mar 14, 2009 17:46   

eljocik napisał/a:
czy jest jakiś sposób aby co tydzień tego nie naprawiać?

pewnie jest ;)
co tam za rezystory wstawiłeś ??

eljocik napisał/a:
czy tylko wchodzi w grę wymiana pewnie na używaną

jeszcze może dać sie zregenerować w jakimś zakładzie od pomp ciśnieniowych.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 14, 2009 17:47   

eljocik napisał/a:
czy jest jakiś sposób aby co tydzień tego nie naprawiać?

kupić zamiennik Valeo nr 509650 jest co cała część z rezystorami :smile:
można kupić na allegro:
http://www.allegro.pl/ite...onda_rover.html
lub w sklepie z częściami za około 80zł i nie to że mamy od ręki to i zaoszczędzamy na przesyłce :wink:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Mar 14, 2009 17:57   

przypuszczam, że zamiana na cemenciaki 10 lub 15 watowe będzie skuteczniejsza ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 14, 2009 18:05   

sTERYD napisał/a:
przypuszczam, że zamiana na cemenciaki 10 lub 15 watowe będzie skuteczniejsza ;)

u mnie na razie działa :wink:
cały pic polega na tym by dobrze do przylutować i żeby cyna się trzymała :smile:
ale z tego co kolega eljocik napisał to nie chce już lutować :wink:
 
 
eljocik 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 31
Skąd: Olsztynek



Wysłany: Czw Mar 19, 2009 20:17   

sTERYD napisał/a:
co tam za rezystory wstawiłeś

witajcie,
tak jak sie spodziewalem, zdechł i 2. bieg czyli jestem w punkcie wyjścia mam tylko 3. i 4.
nie wstawiałem nic nowego - skręciłem dwa kawałki w miejscu gdzie się przepalił i tyle
_________________
pozdrawiam
Krzysiek
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 19, 2009 20:24   

eljocik napisał/a:
nie wstawiałem nic nowego - skręciłem dwa kawałki w miejscu gdzie się przepalił i tyle

to wlutuj to i z bani :smile:
http://www.allegro.pl/ite...ztuk_tanio.html
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Pią Mar 20, 2009 08:44   

eljocik, jezdzilem tak bardzo dlugo az do poniedzialku. ja nielutowalem zydnych opornikow nic niekupywalem u mnie starczylo ze przylutowalem sprezynke od dlugopisu i jak narazie dziala bez problemu. lutowalem na stara cyne i sie trzyma



jak widac sprezynki sa roznej grubosci moja wlasnie byla ta peknieta i od dlugopisu sie nadala

jak bys robil tak jak ja to pamietaj ze sprezynka niemoze byc scisnieta tylko tak jak u mnie rozchylona wtedy jest lepsze chlodzeni i sie szybko nieprzepali tak samo te pozostale musza byc rozchylone
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 20, 2009 10:12   

Lapa napisał/a:
przylutowalem sprezynke od dlugopisu

ciekawy pomysł z tą sprężynką :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ R420 Si Lux] pompa wspomagania
lopil128 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Sie 26, 2010 21:33
AndrewS
Brak nowych postów [R420] Poszła pompa wspomagania
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Sty 06, 2013 15:47
nowy880
Brak nowych postów [R420] Pompa Wspomagania Regneracia Fotki i rodzaje łożysk
b.j Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Gru 29, 2012 21:56
michu027
Brak nowych postów [R420] Nawiew środkowy
dmucha zimne powietrze
Jusci Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Wrz 24, 2007 20:27
sTERYD
Brak nowych postów [R45] Pompa wspomagania.
RAFIK Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 13, 2014 12:18
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink