Inna sprawa gwint dobry: bo na lato na spokojnie schodzisz na -50 - i śmigasz..
w R 45 trochę ryzykowne pod spodem wystają haki holownicze od przodu, już kilka razy głową uderzyłem o kierownice jak zatrzymałem się na krawężniku
ale nie wiem czy przy -30 mm będzie jakiś efekt
a na gwint mnie nie stać
to akurat wiem, tylko nie wiem czy będzie to widoczne że auto jest obniżone
muzyczny_rover, rzuć jakiś zestaw - 40 (amory i sprężyny) + rozpórka
nie wiem ile kasy musiałbym na to przeznaczyć
A ja tam oglądałem TVN TURBO i powiedzieli że niezależni w jakim samochodzie wymienia się same sprężyny to nic nie dają a wręcz może być to niebezpieczne, dlatego należy również wymieniać do tych sprężyn amortyzatory
pewnie gadał to pan instruktor z Jazdy polskiej
fakt autorytet jak po... a nie będę kończył bo szkoda słów.
To poprostu kup sprezyny Xpower do MG ZR (-25) dostepne w PTP i wyjdzie Ci 55mm nizej niz oryginal. Amorki zostana te same i nie bedziesz mial zadnych problemow
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 13:20
michone, ale on jest obniżony seryjnie sprężynami, to tak jakbyś dodawał sprężyny do sprężyn i wyszło ci mniej. Jedne musisz zamienić na drugie nie? I nijak to się nie sumuje.
A lbo to do rodi_ bo mam zamułe poniedziałkową i słabo chwytam ironię
michone, ale on jest obniżony seryjnie sprężynami, to tak jakbyś dodawał sprężyny do sprężyn i wyszło ci mniej. Jedne musisz zamienić na drugie nie? I nijak to się nie sumuje.
A lbo to do rodi_ bo mam zamułe poniedziałkową i słabo chwytam ironię
nie rozumiesz. To jest - 25mm do serii zr...
ZR ma -30mm do serii r25/r200....
Czyli suma sumarum jest -55 do serii r25/r200...
Nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc. W ptp sa sprezyny ktore robia obnizaja zr o dodatkowe 25mm. Czyli montujac je do r 200 obnizamyo 55mm.
Idac Twoim tokiem myslenia sportowe sprezyny z ptp podnosily by ZR o5mm
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 13:50
michone, ale ZR jest niższy od r200 właśnie przez sprężyny, jak zamontujesz je w r200 obniżą dokładnie tyle co w ZR czyli te 30mm. A czepiając się już nie pisałabym r200/25, bo 25 w serii jest wyżej zawieszona niż r200 w serii
To dziala dokladnie tak jak opisal to kolega michone
MG ZR jest nizej o 30mm od r200, wiec jesli obnizymy ZR o nastepne 25mm to juz bedzie o 55mm nizej niz r200. Wiec jesli kolega muzyczny_rover ma zestaw od ZR to wlasnie jest najlepsza opcja. A sprezyny sa tu , powodzenia w modowaniu
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Poprostu sa sprezyny obnizajace 200, 25 ale sa tez sprezyny obnizajace MG ZR ktory juz jest przeciez nizszy. Jesli to nie jest jasne, to juz niewiem jak to tlumaczyc, rysowal nie bede
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum