A tak w ogóle to czy te listwy w zderzakach da się wyciągnąć? Czy one czasem nie są na stałe?
Zastanawia mnie jeszcze czy u jakiegoś dobrego lakiernika nie da się pochromować tych listw? A jeśli tak to czy jest to dość kosztowne?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 23:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ogolnie lakierowanie plastikow jest ciezka sprawa. Ja w moim przypadku (bede robil klamki na ala R45) to chyba sie skusze na folie chrom z allegro termokurczliwa;D
faecd, a czy nie lepiej kupić kompletu klamek z R45 i podmienić? Z zewnątrz nic się nie różnią poza tym że R45 'ciągadło' ma w chromie a resztę w kolorze? Może i więcej to kosztuje ale efekt na pewno będzie lepszy.
Ja mam zamiar właśnie podmienić klamki. Znaczy się tylko te 'ciągadło' bo chyba tej obwódki nie będę malował z tego względu że nie widzi mi się ten zabieg jakoś.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
jak 100zł za sztukę to ja też nie kupię
Jakbym miał teraz kase na ten cel to bym kupił u siebie bo stoi na szrocie R45 i czuję że za 100 to bym cały komplet miał.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ja bym musial sie przejechac na najblizszy szrot albo podzwonic czy nie maja 45:/
Ale tak ktos mi na forum pisal ze mniej wiecej tyle stoja. Raz na allegro chyba widzialem klamki od 45 wlasnie za 100 albo 130 albo 80 za sztuke:) niestety nie pamietam dokladnie ale od razu stwierdzilem, ze zakup klamek od 45 nie wchodzi w gre.
Wiec albo pomaluje jakas super chrom farba ciagadelka (malo mozliwe) albo obkleje ciagadla folia chrom i zobaczymy jak to bediz wygladalo
Oczywiscie najpierw cala klamka zostanie pomalowana pod kolor karoserii i dopiero potem obklejanie zeby w razie w jakby folia odlazila czy sie zniszczyla jak u kolegi by mozna byla ja usunac i cieszyc sie klamkami w kolorze samochodu:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A tak w ogóle to czy te listwy w zderzakach da się wyciągnąć? Czy one czasem nie są na stałe?
Nie da się wyciągnąć. Tak jest uksztłtowany zderzak.
idzie je zdjąć i zamontowac nowe. wczoraj robiłem siatki alu na miejscach halogenów i zdjęty miałem zderzak i z cała pewnościa idzie je zmianić. są wsówane w takie rowki zdejmij zderzak i bez problemów wymienisz te listewki;) sam bede je zmianiał za niedługo bo mam popękane
no to juz zdjęcia zrobione, efekt z przed operacji i efekt po operacyjny. Od razu mówie że siateczki jak i całe auto brudne troszke co psuje troszeczke efekt na zdjęciach
Bardzo ładnie ci to wyszło, ja w swoim R400 też będę w niedługim czasie montował na środku pod tablicą. Niech zgadnę siateczka produkcji Jacky Auto Sport, taka jak u mnie???
Odsyłam do tematy : http://forum.roverki.eu/v...37072aec44ca2b5
[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 17:30 ]
Ale jednak muszę ci to powiedzieć, z tymi wkrętami to nie za bardzo wyszło przy bliskim oglądaniu to tak średnio wygląda, ja zrobiłem to na bezbarwny silikon sanitarny i bardzo ładnie trzyma. A ty moim zdaniem miałeś ułatwioną sprawę gdyż jak miałeś odkręcony zderzak to mogłeś zrobić 4 wąsy i zagiąć je do środka i wtedy przykręcić wkrętami a tak wszystko widać jak by były do środka to nic by nie było widać. Pomyśl o tym ja bym tak zrobił, żałuje ze w moim R400 nie ma takich łagodnych zaokrągleń bo bym miła łatwiejszą sprawę.
To fajno że to zrobisz w niedługim czasie, będzie o wiele, wiele ładniej wyglądać, chociaż z daleka nie widać ale jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum