Wysłany: Sro Mar 25, 2009 14:59 [R414 Sli 16V 94r]
Wymieniłem świece, założyłem nowy palec , kopułka i nowe przewody " sadzi " iskra na przewodzie od cewki przy wejściu na kopułce nie da się jeździć i problem z odpalaniem . Przed wymianą wyżej wymienionych części " sadziło " przy samej cewce. Czym to może być spowodowane.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 25, 2009 14:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
"Elektryczny prąd jest jak nasz rząd - od chwili wyboru lubi działać po linii najmniejszego oporu." To taki mój aforyzm przystający..
Jeśli układ sterowania cewką jest OK (czujnik położenia wału, jego wiązka sygnałowa, komp silnika, połączenia, masa, itd..) i sama cewka też OK (brak przebić międzyzwojowych, brak upływności, dobre łącza, itd..) kopułka i palec nowe, suche, czyste, nie uszkodzone, przewody dobre, nowe, a świece sprawne i z właściwą przerwą, to takie zjawisko występować nie powinno, zwłaszcza, że działo się tak samo przed wymianą elementów wysokiego napięcia jak i po.
Układ zapłonowy i otoczenie jego elementów do dokładnego zbadania.
Wg mojej oceny teoretycznej, prąd znajduje lepsze ujście na kopułce, niż ma poprzez przewody, świece, przerwę między elektrodami, do masy. Coś wybitnie nie tak jest.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum