Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Kąt wyprzedzenia zapłonu! PILNE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Wto Mar 15, 2011 23:52
[R414] Kąt wyprzedzenia zapłonu! PILNE
Autor Wiadomość
Szajba 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 19
Skąd: Kraft



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 21:45   [R414] Kąt wyprzedzenia zapłonu! PILNE
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1994

Jaki jest kat wyprzedzenia zaplonu w roverze 414 sli stara buda 1994 r? PILNE
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 21:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 00:54   

regulowany automatycznie przez komputer :cool:
jeśli chodzi Ci o kąt pod jakim przykręcony jest aparat zapłonowy do korpusu głowicy, to jest ustawiony dla każdego silnika indywidualnie....
chyba, że fachowcy od hondy coś wymyślili, ale wątpię
a czemu potrzebujesz takich danych?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Szajba 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 19
Skąd: Kraft



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 05:16   

BO sciaglem pasek rozadzu bo nie mialem obiegu wody i sciaglem pompe wody i temostat by zobaczec czy sie zepsul/zapchal i teraz chce zlozyc a nie wiem pod jakim katem bo musze ustawic na nowo.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 08:59   

to chodzi Ci o znaki do ustawienia rozrządu ??
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:03   

Żeby wyjąć puszkę termostatu, trzeba odkręcać pompę wody?
Bo dziś nie udało mi się to (jak i po raz kolejny próba odkręcenia śruby koła pasowego alternatora, by wymienić pasek rozrządu, nawet akcja klucz-przedłużka-rozrusznik nic nie dała, stanęło toto w miejscu i zero, nic).
Odkręciłem śrubę długą, trzymającą rurkę miarki oleju (którą mam złamaną od jesieni 2005 roku) wyjąłem, odkręciłem węże gumowe, a ta puszka nie chciała odejść z silnika.
Podejście jest tam złe, przeszkadza podpora dolna kolektora ssącego, ale mam giętki przegub.

Nie udało mi się dziś odkręcić tej śruby (wrzucony piąty bieg, zablokowane hamulce, cegły pod kołami) profesjonalna nasadka nr 22, przedłużka, rura, wyjąłem nawet chłodnicę i parownik a tu nic, przy większym szarpaniu słychać było poślizg sprzęgła, nie spodziewałem się, że potrafię pokonać siłę docisku sprzęgła ręcznie, ale jednak, choć do strongmanów absolutnie nie należę, ale natężałem się jak trzeba, do teraz mnie bolą plecy i łapy.
Jak się nie uda - Polonezorover idzie na śmierć - niech gnije na chodniku. Z dziką pasją będę patrzył, jak wcina go ruda. Kit mu w tryby!
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:13   

oprawca_1978, ale Szajba ma silnik hondy,
a poza tym dramatyzujesz ;) (ikonka wskazująca na nie do końca poważny ton wypowiedzi ;) mam nadzieję, że Cię nie uraziłem )
musisz zablokować porządnie wał korbowy. Jak już nie masz pomysłu, to odkręć miskę olejową i wsadź kawałek pręta pod korbę...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:25   

sTERYD napisał/a:
oprawca_1978, ale Szajba ma silnik hondy,
a poza tym dramatyzujesz ;) (ikonka wskazująca na nie do końca poważny ton wypowiedzi ;) mam nadzieję, że Cię nie uraziłem )
musisz zablokować porządnie wał korbowy. Jak już nie masz pomysłu, to odkręć miskę olejową i wsadź kawałek pręta pod korbę...


Podnosiłem silnik, podpierając go lewarkiem za koło pasowe od dołu. Nie dało to nic, zeskoczył.
Też myślałem, żeby zdjąć miskę i podstawić lewarek pod korbę, ale w Polonezie odkręcić miskę olejową jest niebardzo - przeszkadza poprzeczka zawieszenia, która idzie dokładnie w połowie długości miski, na poprzek.
Nie będę się z tym już bawił, jak jutro nie uda mi się jej odkręcić - a tak zapewne będzie - zostanie ten polonez tam gdzie stoi dotąd, aż ktoś go podpali, zniszczy, ukradnie, albo Straż Miejska zgodnie z prawem, po roku wrak odwlecze gdzie się będzie jej chciało. Dość mam.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:25   

chyba jednak zbytnio się pospieszyłem z tym silnikiem. okazuje się, że Szajba, ma serię K :oops:
w takim układzie poprawne ustawienie rozrządu jest tutaj:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=402

[ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 20:28 ]
oprawca_1978 napisał/a:
Podnosiłem silnik, podpierając go lewarkiem za koło pasowe od dołu. Nie dało to nic, zeskoczył.

to akurat nic dziwnego... myślałem raczej o odkręceniu miski i włożeniu pręta między pierwszą korbę a blok... wał na pewno się nie ruszytylko odkręcać trzeba "delikatnie" w sensie nie szarpiąc, a cisnąc cały czas na długim ramieniu...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:39   

sTERYD napisał/a:
chyba jednak zbytnio się pospieszyłem z tym silnikiem. okazuje się, że Szajba, ma serię K :oops:
w takim układzie poprawne ustawienie rozrządu jest tutaj:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=402

[ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 20:28 ]
oprawca_1978 napisał/a:
Podnosiłem silnik, podpierając go lewarkiem za koło pasowe od dołu. Nie dało to nic, zeskoczył.

to akurat nic dziwnego... myślałem raczej o odkręceniu miski i włożeniu pręta między pierwszą korbę a blok... wał na pewno się nie ruszytylko odkręcać trzeba "delikatnie" w sensie nie szarpiąc, a cisnąc cały czas na długim ramieniu...


Stawałem nawet z buta. Ważę 75 kg. Pompowałem całym ciężarem. Samochód skakał, sprzęgło skrzypiało, ja kląłem. I tak aż się wał obrócił. Możliwe, że jednak był w nim pasek wymieniany a ktoś niewiem, może zaspawał tą śrubę.
Miski nie będę odkręcał, nie chce mi się. Jak jutro pompowanie nic nie da - porzucam go.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [216GSi+LPG] - Kąt wyprzedzenia zapłonu
bartas094 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Wto Lut 14, 2012 11:23
bartas094
Brak nowych postów [R220 GTi] Kąt wyprzedzenia zapłonu [92]
props Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
9 Wto Cze 04, 2013 20:18
sTERYD
Brak nowych postów [216 gti] brak zapłonu
robson940429 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Nie Cze 29, 2014 23:03
robson940429
Brak nowych postów [Rover coupe] Problem z alarmem oraz odcięciem zapłonu
Borowa Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Mar 12, 2012 23:24
Borowa
Brak nowych postów [R200 coupe] Wydech PILNE
sebakom Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Wto Cze 16, 2015 19:06
mlody975



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink