ja generalnie radze jesli ktos chce poprawic parametry wydechu oddac do renomowanej firmy ktora sie na tym zna jesli ma byc naprawde dobrze to albo el-tec z piastowa http://www.el-tec.pl albo ssgarage z dziekanowa nowego http://www.ssgarage.pl/ dwie najlepsze firmy z brazny w polsce:) koszt kolo 2tys. zaleznie od tego co bedziemy chcieli. Oczywiscie mozna zrobic tez u normalnego spawacza wydechow jesli ktos ma troszke wiedzy na ten temat:) dobrac odpowiednie tłumiki, odpowiednia srednice rury... tylko wazne zeby to byly dobre tlumiki a nie z allegro za 250-300zł ktore ładnie sie swieca i robia duzo halasu:)
ps. zgadzam sie z przedmowca co do przyrostow mocy i duzym znaczeniu kolektora zwlasza w hondach i roverach potwierdzane wielokrotnie na hamowni ale co do samego supersprinta bardzo dobre produkty ale cena nie na nasze realia plus niestety dos uboga oferta w el-tecu zrobia ci kolektor za 1500-1700 pod zam. i jakosc nie gorsza od supersprinta:)
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 11:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Gru 15, 2008 09:10
RAFAŁEK napisał/a:
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM
Pokaż mi wykres to może ci uwiężę, że po zamontowaniu strumienic, stożków, i końcowego wydechu,kabli i czego tam jeszcze wyszło 78KM- Mogłeś zalać dobrym syntetykiem było by 80KM
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 12:23
28KM wiecej w silniku 3 cylindrowym o pojemnosc 900ccm Rozumiem ze tylko mogloby dac ajkims mocnym V6, gdzie wydech jest bardzo tlumiacy, ale nie uwierze, bez wykresu, ze w matizie tyle wyszlo
Wysłany: Czw Gru 18, 2008 14:36 Re: Tuning układu wydechowego
xavier napisał/a:
Pietrek/PTE wrote:
Cytat:
A przez ten stożek masz tylko większy syf w silniku. Większość tych
przyrostów
mocy to tylko subiektywne wrażenia. Pamiętam jak 10 lat temu wlałem
motodoktora
do silnika zaporożca i od razu wydało mi się, że się lepiej zbiera:-)
efekt placebo;)..jedynie co to do stozka nie moge sie zgodzic:)..niema
syfu przez to w sinlku:)..dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
--
Nowy Sącz
FLAME RED
620Si ltd + sekwencja
Znam przypadek gość założył se tłumik końcowy i twierdzi że ma o 30 kucy więcej PARANOJA typowy wiejski tuning, takich dórnych ludzi w polsce nie brakuje BRAK SŁÓW
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 08:45 Re: Tuning układu wydechowego
[quote="piter34"]Przemek_Docent napisal(a):
Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
Hehe... To akurat (wydech) nie mialo na to zadnego wplywu
Trybiki w skrzyni sie pewnie poprzestawialy...
Z tego co wiem to nic sie nie musiało przestawiać bo ja tak mam też i to bez żadnych modyfikacji. Poza tym pisaliście że przy 4tys sie fajnie zbiera. To też mam bez modyfikacji.
Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 42 Skąd: podkarpackie
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 22:16
rafalek napisał/a:
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 14:18
rafalek napisał/a:
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM
Fajne to bylo naprawde.
Nie ja sie nie wypowiadam bo to jakis konkret tuning musial byc zeby tak z moca pojsc na przod
28 koni to mi w dwulitrowym silniku dal: wydech kompletny (el-tec), komputer od Primy GT, dolot (el-tec), walki 168mm, regulator cisnienia paliwa z Lancii Delty Intgr, SMT6 i strojenie na hamowni i "w terenie"
A jak osiagi sie poprawily w tym Matizie? Przy takiej masie to pewnie z 8,5s do setki jest..?
[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 15:20 ]
Wlasnie sobie uswiadomilem ze my tu na powaznie, a kolega sobie z nas jaja zrobil i teraz sie smieje jak sie wkrecilismy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum