Forum Klubu ROVERki.pl :: [r 214 Si 1.4 97 rok] białe zegary
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r 214 Si 1.4 97 rok] białe zegary
Autor Wiadomość
Szpondu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 16:49   [r 214 Si 1.4 97 rok] białe zegary

witam jak wując wskazówki tak zebym ich nie polamal...pomocy
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 16:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 16:57   

Wcześniej Koledzy pisali już :razz: Widelcem chyba najlepiej :wink:
Pierwszy temat http://forum.roverki.eu/v...aac332d0#337304
Drugi temat http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=39100
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
Ostatnio zmieniony przez boss.007 Czw Kwi 23, 2009 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szpondu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 17:06   

podwadzic?? nic nie urwe??
 
 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 17:08   

Dodałem linki-Poszukaj,gdzieś Chłopaki piszą o tym sposobie :wink:
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 17:08   

Szpondu temat już był poruszany w tym wątku
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=33439

i tak jak mówi boss.007 trza użyć widelca :razz:
 
 
 
pcmirek 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 82
Skąd: Kościan



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 19:43   

uważaj na wskazówki bo ciężko wychodzą i się łamią sam to przeżywałem
 
 
Szpondu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 20:26   

no wlsnie probowalem wyciagnac i nie chca wyjsc...a nie chce zlamac! one są tam na jakis wcisk czy cos?
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 21:44   

Szpondu Są bardzo ciasno i mocno wkładane także z czuciem. A jakie będziesz zamienniki montował, to znaczy z jakiego samochodu. :?:
 
 
 
Szpondu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 13:08   

i stalo sie........3 wydarlem a ta od paliwa sie ułamała.......co dalej robic?? pomocy...musze licznik wymieniac? ułamala sie tak ze nie ma szans jej wlozenia spowrotem....
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 13:44   

Szpondu chyba tak, bo osobno to zegarów nie kupisz, będziesz musiał zakupić cały licznik. Nie są drogie do 100 zł powinieneś coś złapać, może nawet taniej. Od razu uświadomię cię że od R25 nie podejdą. :!: :!: :!: :!: :!:
 
 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 14:05   

Kupuj licznik od angola,teraz Polska jest zasypana angolami :wink:
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
 
 
Szpondu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 18:33   

a od wersji 200 licznik podejdzie do 214?? wydaje mi sie ze sa takie same ale moze byc jakis chaczyk o ktorym niewiem:) i rodzaj silnika tez jest bez znaczenia ??
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 19:38   

Szpondu najważniejsze żeby nie był od diesla bo masz inny obrotomierz, ale z tym sobie tez można poradzić bo przełożysz sobie ze starego ale tam masz już zepsute wskazówki. Powiem tak nie ma problemu tylko aby to była benzyna :grin:
 
 
 
Szpondu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Kwi 26, 2009 15:31   

juz licznik zamieniony:) tylko zamiast 113 000 jest 54 000 km....hehe pozdrawiam i dzieki wszystkim za pomoc :ok:
 
 
 
senior84 



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: IE



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 00:01   

WItam wiem ze na inny temat ale tu coś jest na temat białych tarcz a pisze bo teraz sam chciałbym coś w swoim roverku porobić i chodziłem po forum i poczytałem a w necie znalazłem coś takiego . pozdro


http://popular.ebay.co.uk.../Rover-200.html


i

http://cgi.ebay.co.uk/WHI...parms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A2|294%3A50
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 06:46   

Skoro chcesz mieć licznik w milach i małymi cyferkami km/h to zakładaj ;)
 
 
sek099 




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 20:42   

witam mam ogromny problem natomiast zdejmowałem dziś wskazówki od licznika wszystko ładnie pięknie tylko że przy zakładaniu ułamała mi się wskazówka od paliwa i wystarczy kupić tylko inny licznik i zamienić ten mechanizm w środku i wszystko będzie w porządku i benzyna sama się ustawi jak jeżeli będzie w 1/4 baku a na liczniku dajmy 1/2 to opadnie mi do tej 1/4 baku?? i jeszcze jedna sprawa jak założyłem wskazówkę od temperatury to gdy był zimny silnik i go odpaliłem pochodził ja wiem z 1-2min i temp. skoczyła od razu tak na górną część tego obrazka jakby "termometru" chłopaki da się jakoś to naprawić?? naprawdę proszę o pomoc:(:(
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:14   

sek099 poczytaj linki w 2 odpowiedzi, tam jest odpowiedz, co do ustawień tem. to wszystko robi się na gorąco z włączonym silnikiem. Co do zmiany wskazówki to TAK kup inny licznik i przełóż samą wskazówkę nie mechanizm!!! Co do ustawienia wskazania paliwa to musisz ustawić pi razy oko tak jak miałeś przed zdejmowaniem. Ja tylko malowałem wskazówki i lekko dotknąłem a to spowodowało opadanie wskazówki po wyłączeniu silnika, tak samo będzie u ciebie. Ja tylko jednego nie kumam, wyraźnie jest napisane nie tylko w tym wątku ale w innym tym moim o modyfikacji oświetlenia zegarów aby nie ruszać wskazówek, gdyż taka modyfikacja jest bardzo skomplikowana i niesie za sobą duże problemy np. takie jak opisujesz. A wy nadal to rozbieracie. :shock: A powiedz mi jakie wskazówki dałeś na zamienniki, bo na pewno jak je ściągałeś to z zacierem zamontowania nowych podświetlanych z innego auta, jakiego????? Proszę pochwal się.
 
 
 
sek099 




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:36   

to czyli jak mam ustawić temp. mógłbyś wytłumaczyć był bym wdzięczny naprawdę wiesz nie czytałem akurat na ten temat i na pewno już nic nie będę majstrował, tylko że mi się ułamała tak w połowie i chyba najlepszym rozwiązanie będzie przełożenie tego małego mechanizmu? a jak przełożę to jakieś komplikacje się z tym wiążą?? kurdę żałuje że to zrobiłem a chciałem zeskanować i zrobić swoje w photoshopie
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:44   

Ja wskazówki montowałem dopiero po nagrzaniu silnika. Wskazówka od prędkościomierza ustawiłem w granicach 850 - 900 obr. Natomiast z prędkościomierzem to jest trochę więcej zabawy. Pierwsze wciśnięcie poniżej zera i przesunięcie przez plastikowy ogranicznik wskazówki (ten który nie pozwala aby wskazówka "nie spadła" poniżej zera). Później próba prędkości. W moim przypadku tzn. wersja diesel przy obrotach ok 2100 powinna być prędkość 100 km/h. Jeżeli była za wysoka to po zatrzymaniu się wyciągam wskazówkę od prędkościomierza i wciskam jeszcze niżej niż poprzednio, jeśli za mało pokazuje (tzn. przy 2100 obr. - jest mniej niż 100 km/h) wówczas wciskam wskazówkę trochę wyżej niż za pierwszym razem.
Wiem, że to trochę tak na czuja wygląda ale tak jest. Wskazówki są mocowane na trzpieniach w zegarach przy pomocy drutu średnicy 0.2 mm, który eliminuje różnicę średnic między średnicą wskazówki a trzpieniem. Jak zrobi się cieplej to sprawdzę z drutem 0.3 mm bo mam wrażenie, że wskazówki jakby się ślizgały na trzpieniu.
Wskazówki od temp. cieczy chłodzącej (jak auto nagrzane) to ustawiam na środku skali.
Wskaźnik od paliwa - to trzeba pamiętać ile było przed demontażem.


taką informację dostałem od jednego z forumowiczów jak się tym interesowałem i po przeczytaniu odpuściłem :mrgreen: mam nadzieję że pomogłem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620] białe zegary
neon_4u Tuning wizualny 8 Pią Mar 25, 2011 10:37
kruszan
Brak nowych postów Zegary białe do [R620SDi]
RoBBoD Tuning wizualny 3 Pią Paź 24, 2008 13:56
ziajn
Brak nowych postów [R600] białe zegary
Skiba Tuning wizualny 5 Sob Maj 19, 2007 08:01
Brt
Brak nowych postów [R200] Białe zegary
Moloch Tuning wizualny 18 Czw Lis 13, 2008 03:27
Ley
Brak nowych postów R400 BIAŁE ZEGARY
camaro17 Tuning wizualny 19 Wto Maj 26, 2009 14:22
Tomaszi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink