Od jakiegoś czasu jak zapalam samochod rano to zaczyna nierowno chodzic ,zmienilem palec ,kopółke i nic sie nie zmienilo zostaly jeszcze kable ale jak trzymalem je w rękach na zapalonym silniku to wcale nie kopaly czy ma ktos jakis pomysl.Mam jeszcze jedno pytanie chodzi mi o rozrzad.Mam taką potrzebe zdjecia paska rozrzadu bo zaczęło mi cieknąc z zimeringu na walku,czy potem mozna zalozyc ten sam pasek powiem jeszcze że ten pasek ma kolo roku.Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 16, 2009 13:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czujnik temperatury to zwykły termistor o charakterystyce negatywnej (w miarę wzrostu temperatury maleje jego opór). Charakterystyka jest dostępna na necie bezproblemowo.
Silniczek krokowy powinien działać po podawaniu impulsów napięcia. Najczęstsza ich wada to po prostu, zacieranie się trzpienia. Wystarczy wyczyścić, przemyć, lekko nasmarować i będzie chodził jak nowy. Jest to urządzenie małej mocy, działające impulsowo, tak więc praktycznie nie ma możliwości, żeby uzwojenia jego uległy skopceniu.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum