Forum Klubu ROVERki.pl :: [416Si '98] Ciągłe napięcie na cewce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416Si '98] Ciągłe napięcie na cewce

możliwe rozładowywanie akumulatora
Autor Wiadomość
xaxoo 



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 08:40   [416Si '98] Ciągłe napięcie na cewce

Witam
Pojawił się problem. Mianowicie Pan który zakładał do roverka gaz bardzo się zdziwił, ponieważ przy wyłączonym silniku (kluczyki w kieszeni:) ) zauważył że cały czas jest podawane napięcie na cewkę, oraz na wtryski.

Czy to jest normalne?

z góry dziękuję za pomoc.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 02, 2009 08:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 13:45   

zależy jak długo...
bodaj przez 30 sekund po wyłączeniu silnika jeszcze układ wtryskowy jest zasilany. Jeśli to ma miejsce dłużej, to prawdopodobnie zespawał się przekaźnik główny i nie odpuszcza...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
xaxoo 



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lip 05, 2009 15:20   

Witam, przepraszam że dopiero teraz pisze
sprawdzilem napiecie jest cały czac (newet po nocy) sprawdzilem skrzynke przekaźnikową (za komputerem) i jest ok. Chyba że sprawdzilem nie to co trzeba;/.
Reasumując na brązowo/brązowym kablu jest cały czas napięcie:/
Dziękuję z góry za odpowiedź

[ Dodano: Pon Lip 06, 2009 13:04 ]
może ktoś coś wiedzieć?:) Elektryk ma z tym duuużży problem;/
 
 
 
Barciu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 48



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 19:45   

Witam! To normalne, że jest napięcie na cewce. Mój gaziarz też był zdziwiony, ale poradził sobie z tym (nie pytajcie jak-jeździ póki co;) )
 
 
xaxoo 



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 22:01   

tzn masz calusienki czas napiecie na cewce?
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 22:13   

Barciu napisał/a:
Witam! To normalne, że jest napięcie na cewce.


to nie jest normalne, przejzyj sobie schematy,
masa cewki jest podawana bezpośrednio z kompa (oczywiscie cyklicznie),
plus jest podawany przez przekaznik glowny, ktory komp powinien wylaczyc, jak pisal Steryd po ok 30 sekundach od wylaczenia zaplonu (gdy wszystko dziala, bez problemu da sie to uslyszec) ,

bylo kilka przypadkow na forum rozladowywania przez to aku, ECU z niewiadomych przyczyn nie wylacza przekaznika glownego
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
xaxoo 



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 16:23   

Witam, sprawdzilem wszystko. Opiszę od początku.

Poprzedni właściciel odłączył alarm.
Obejrzałem wtyczkę i są zwarte czarny i carno/zielone przewody.

Częśc przewodów została przepięta do sterownika centralnego zamka.

Napięcie jest podawane cały czas po wyłączeniu kluczykiem, do czasu odłaczenia i podłączenia ponownie klemy na akumlatorze, lub tak samo na puszcze za ecu z przekaźnikiami.

Czy to mozliwe ze ecu nie dostaje sygnału z immo i nie wie cze ma wyłączyć wszystko po 30 sekundach?

Czarno/biały przewód idzie do ecu - jest to "immobilizer signal" może to to?

Czy jak kupię samą puszkę alarmu, to bedzie działać?:)

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 12, 2009 22:07   

xaxoo napisał/a:
Czy to mozliwe ze ecu nie dostaje sygnału z immo i nie wie cze ma wyłączyć wszystko po 30 sekundach?


to dziala raczej niezależnie od alarmu, bo przekaznik powinien odpuscic po tym czasie 15-20 sekund, nawet gdy samochod nie zostaje zamkniety, czyli alarm uzbrojony immo zablokowane

jak juz ktos dlubal w instalacji, to sprawa bedzie utrudniona
nie wiadomo czy takie zachowanie to wina usterki kompa o ktorej pisalem wyzej, czy wynik grzebania w instalacji

tu masz zmagania kolegi piter34 z tym tematem
http://forum.roverki.eu/v...ght=akumulatora
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
blicharztomasz 



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 7
Skąd: Biłgoraj



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 22:07   

Czy jak kupię samą puszkę alarmu, to bedzie działać?:)

nie będzie bo musi być na jednym kodowaniu co komputer


ktoś odłączając alarm pewnie ominą przekaźnik zebu móc normalnie jeździć i dlatego jest zasilanie na cewce cały czas
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Ciągłe problemy z klimatyzacją
cobrad Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Mar 31, 2009 12:03
filo
Brak nowych postów [R45 2.0] Ciągłe zasysanie gumowej pompki paliwa
pcheos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Kwi 10, 2012 12:33
Kobi84
Brak nowych postów [R420] Napięcie na żarówkach
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Wto Sty 14, 2014 22:16
Brt
Brak nowych postów [R400] Jakie napięcie na świecach??
bizon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Nie Paź 26, 2014 09:39
wooy11
Brak nowych postów [R416] Problem z alternatorem za duże napięcie
ziomek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Nie Lut 08, 2009 12:48
ziomek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink