Mayday, czyszcze co 2 mc bo jak nie czyszcze to aucie spadaja obroty na 500 i gasnie : > takze moj silniczek krokowy jest co 2-3 mc czyszczony i oczywiscie wiem, że powinien byc do wymiany ale czy to moze powodowac mulenie ?
wiec tak 4 bieg 60 na godzine 2 tys i ta pierwsza kreseczka czyli 2250 jakos tak! swiece i kable suche czyste nie zalane przez olej pogrzebalem przy kablach i znowu odczucie lepiej jakby ale pod gorke wiadukt bieg 5- 80km/h i wyje a nie ciagnie tez tak macie? szwagier mowi zmien swiece i kable tak jak kolega wyzej ale kable mam w dobrymm stanie wiec zaczne od swiecy:)
[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 17:43 ]
Witam
Wiec tak rozwiazal sie problem ! Problem ktorego nie bylo tak naprawde!!!!!!
Dzsi postanowilem wymienic swiece ale pomyslalem co mi szkodzi pojechac do innego mechanika i pogaadac o problemie..... konkretny mechanik konkretny warsztat !
Wsiadlem z facetem do auta i mowie w czym rzecz on kieruje po chwili dusi maszyne na maxa i co troche sie zmieszalem bo czuje ze ciagnie.... to mowie 60 na godzine niech pan jedzie i 4 bieg i przyspieszac ... przejechal z ok 2 km i mowi: Wszytsko wporzadku idzie dobrze zbiera sie dobrze (a ja czapa???) mowi to silniki wysoko obrotowe i zeby przyspieszyc i czuc te moc trzeba mu dawac powyzej 3 tysiecy obrotow a jak jedziesz 60 i na 4 biegu(ekonomicznie) i chesz przyspieszyc to nie bac sie redukcji na 3 i mu dowalic!!! on jechal na 4 110km/h gdzi eja przy 80 wrzucalem 5bieg - stwierdzilem sam ze jezdze jak pipa zatem na co on stwierdzil ze poprostu jezdze ekonomicznie i spokojnie!! Wynik koncowy wszytsko ok!!!! a ja dupe wam trulem- sorki!
co do plamek oleju w zbiorniczku wyrownawczym - mowi nic sie nie martw one tak maja i troche sie pojawia wiec spokojna glowa cod o wycieku na zdjeciu pokazanym mowi ze tam jest uszczelka i mozna wymienic gdzie mechanik jeden mowil ze nie ma!
Takze z moim Roverkiem wszytsko ok:) co mnie ucieszylo!!!!
stwierdzilem sam ze jezdze jak pipa zatem
Takze z moim Roverkiem wszytsko ok:) co mnie ucieszylo!!!!
Jeżdzisz jak jeżdzisz. Tylko moim zdaniem powinienes czasami wyjechac za miasto i "przegonić" autko. I spróbuj zmieniać biegi na słuch, a nie patrząc na obrotomierz. Pozdrawiam.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Zmieniam na sluch wlasnie i to jest w granicach maxymalnie do 3 tys 2,5 jakos tak zawsze bylo! ale faktycznie auto budzi sie powyzej 3 tys pewnie wzrosnie spalanie zobacze teraz przy mojej jezdzie na trasie to 6,5 (mniej wiecej) z predkoscia 90-105,km/h
Pozatym alu felgi mam 195 mechanik mi wogle mowil daj na kola 2,2 atmosfery powinno byc 2 daj 2,2 Wiec pojechalem na stacje i w koloach 1,7 1,8 w jednym bylo 2,0 Teraz maja po 2,2 i dobrze sie jezdzi! Proste zeby czuc moc trzeba czasem dac mu w pipe a nie zamulac jak ja to robilem....
W sumie też mam 214i nie ma tu co wymagać od takiego silniczka. Ja swoją R-kę traktuje delikatnie, ale przekładam przy 3,5-4 nawet czasami 5tys. Działa jak marzenie. Silnik pracuje równo i cicho. Przyznaję, że czasami pali 10 litrów, ale przyjemność z jazdy nie do opisania
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 387 Skąd: Wrocław / Lubrza
Wysłany: Sro Sie 12, 2009 15:51
Odbiii napisał/a:
Proste zeby czuc moc trzeba czasem dac mu w pipe a nie zamulac jak ja to robilem....
w palnik, kolego w palnik
czy spalanie wzrośnie to nie do końca tak może być,
na forum było kilka opinii, że nawet spalanie spadło jak ktoś zmienił styl jazdy z emeryckiego na bardziej żwawy
Witam ponownie:)))
Pisalem wyzej ze moze brak opaski przy przepustnicy jest powodem braku mocy wiec wkoncu zalozylem opaske i moze tylko mi sie zdaje ale cos lepiej jakby bylo moze z braku opaski lapal bokiem cieple powietrze ? tego nie wiem ! Ale zaszalem : wpadl mi w rece filtr stozkowy kumpel wisial kaske i w ramach tego wziolem nowy gdyz nie zdazyl go zalozyc filtr stozkowy:) Dzis zamontowalem usunolem gorna pokrywe filtra powietrza jak i filtr ! dolna czesc jest nada,l wkoncu z tamtad leci chlodne powietrze Wiec stozek znajdujes sie w tym samym miejscu co fabryczny!!! Wrazenia: Pozytywne ! auto lepiej przyspiesza bardziej wydaje sie byc elastyczne mniej mulace!! moze to tylko zludzenie bo prawdziwosc i dzialanie wykazac by musiala hamownia!!! ale wrazenia no powiem wam ze auto fajnie teraz jezdzi ta opaska na przepustnicy dala (kiedys byla jestem pewien mzoe zardzewiala ze starosci i odpadla)i sam filtr raczej tez ! no i ten dzwiek jak gwaltowniej sie przyspiesza no mi sie podoba nie wiem jak innym i fajne to ze nie wyje jak sie jedzie spokojnie Tazke do osob co czuja spadki mocy itp sprawdzcie opaski czy sa podokrecane moze to akurat to ! Sami wiecie ze przyczyna tego moze byc 100 roznych powodow czasem moze to byc blachostka czasem nie;/ Czas zakonczyc temat i z tych opasek ze moze to bylo powodem prosze sie nie nabijac nie jestem mechanikiem i to tylko moja sugestia i wrazenia Pozdrawiam i zycze jak najmiej usterek ODBIII
odbiii, na 100% masz walnieta uszczelke, jak masz w zbiorniku wyrownawczym plamki oleju, ja mam to samo, robi sie kawka z mlekiem i jest dzwina maz. na 100% nieszczelnosc i zrob to radze jak najszybciej. i lepiej sprawdz glowice, bo u mnie uszczelka byla ok, tylko glowice mam nieszczelna i teraz sie zastanawiam co zrobic , ale to jest w dziale tuning mechaniczny. pzdr.
ps. na 5 biegu autko ma totalnego mula, wolno sie rozpedza, a pod gorke jak wjezdzasz auto nie nabiera predkosci, to swiadczy o tym ze jest nieszczelnosc.
ps. zobacz bagnet czy masz jakby 2 slady wskazujace ile masz oleju, jak nie masz jednoznacznego pomiaru to na bank nieszczelnosc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum