Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 20:10
ale majac glowice na wierzchu i nie podocierac zaworow, nie pozmieniac uszczelniaczy zaworowych (przy tym roczniku to juz chyba kamyczki sa) to grzech.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 20:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szpilki moze nie sa całkiem jednorazowe, ale mechanik szacujący cenę przeciez nie będzie gdybał. Fajnie jeżeli któraś się bedzie nadawać, ale trzeba przyjąć że wszystkie do wymiany.
Zależy też kiedy silnik był robiony, jak 10tys km wcześniej miał HGF to szpilki pewnie całe.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 07:07
Cytat:
Zależy też kiedy silnik był robiony, jak 10tys km wcześniej miał HGF to szpilki pewnie całe
to nie zalezy kiedy byl robiony tylko ile razy byl rozkrecany, ewentualnie czy jakis kafar do przykrecania nie uzywal metrowej przedluzki na ramie klacza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum