Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:26 [R216 si 1.4 16v 98r] biały dym,ubywajaca woda z zbiornika
Kupilem moj samochod okolo 3 msc temu...uszczelka pod głowica była wymieniana ze 7 msc temu i był to 2 lub 3 raz. W chwili obecnej silnik chodzi delikatnie jak traktor,strata mocy , przewody przy chłodnicy sa puste,a z biornika woda ubywa, wentylator chodzi,wskaznik pokazuje ze temperatura wody jest ok,ale po np 30 minutowej pracy silnika słychac ze sie gotuje. Z tłumika leci biały dym,a raczej para i kapie woda. Czy to moze byc peknieta uszczelka pod glowica? i jak tak czy tłoki i głowica wytrzymaja kolejna wymiane? prosze o podpowiedz..
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Wrz 07, 2009 20:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: kielce
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 22:09
albo kup nowy(używany) silnik! za 1000-1500 zł kupisz w bardzo dobrym stanie.ewentualnie sam blok silnika(400-1000zł) tylko uważaj bo ja ostatnio kupiłem silnik miał być 1,4 (po źle wymienionej uszczelce pod głowicą) ale jak sie okazało to silnik był 1.1l . poza tym silnik pracuje idealnie,żadnego szarpania, kopcenia, ubytku wody i przegrzewania sie itp. ale cóż słabszy
albo kup nowy(używany) silnik! za 1000-1500 zł kupisz w bardzo dobrym stanie.ewentualnie sam blok silnika(400-1000zł) tylko uważaj bo ja ostatnio kupiłem silnik miał być 1,4 (po źle wymienionej uszczelce pod głowicą) ale jak sie okazało to silnik był 1.1l . poza tym silnik pracuje idealnie,żadnego szarpania, kopcenia, ubytku wody i przegrzewania sie itp. ale cóż słabszy
Pawel chyba umknelo twojej uwadze ze kolega mieszka w anglii
_________________ Chyba przesiade sie na MG ale dopiero jak moj klekocik padnie na amen czyli nie szybko
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 22:32 [ 214 si 1.4 16v]
tak mowicie o cenach w Polsce...a ja jestem w anglii...szkoda mi sie pozbywac tego auta bo nowy rozrzad, sprzegło,reczny,bez rdzy..a inny silnik to nie wiadoma,poniewaz moze byc tez uszczelka do wymiany...nie wiem za bardzo co zrobic
Mialem podobne objawy w mojej poprzedniej 200ce w benzynie.Niestety zaniedbalem problem i odstawilem auto na 3 miesiace na parking.A po tym czasie silnik byl do wyzucenia. Padla wlasnie uszczelka woda poszla na blok caly silnik zerdzewial i nie szlo go juz odpalic.
[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 23:38 ]
miszkin wez sobie dieselka to nie bedzie problemow z uszczelka
_________________ Chyba przesiade sie na MG ale dopiero jak moj klekocik padnie na amen czyli nie szybko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum