Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 16:06
spoko, mi chodzi o to, że uważam, iż ciężko samochodem cywilnym (nie wybebeszony i nie skonfigurowanym pod jazdę max 100 km/h) z silnikie diesla o mocy poniżej 140 KM i momencie poniżej 300 dojść do wyniku 8 sec. 0-100.
podałem przykłady danych producenta, gdyż są łatwe do znalezienia i zweryfikowania.
zdaję sobie sprawę, że wymienione przeze mnie samochody są cięższe niż rover 220 SDi ale też ich moc jest odpowiednio wyższa niż <140 KM i <300 nm)
Kolega Firq, skwitował słowem BAJKI stwierdzenie, iż "...bo aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm..."
jeszcze nie zobaczyłem w tym temacie argumentów, które przekonały by mnie, że samochód o wadze około 1100 kg (+ kierowca) z mocą około 130 KM robi setkę w 8 sekund.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 16:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie bierzecie tylko pod uwagę warunków jakie są na drodze, oraz startu.. Jak miałem w swojej Hani d16z2 - 110 KM w serii to "pożerałem" dużo mocniejsze samochody, szczególnie diesle - np. MB S-Classe 320 CDi 4 Motion i inne Dieselki których klekot na światłach mnie przerażał . Seryjnie mój samochód przyśpiesza do setki 8,9.
Niedawno robiłem zrobiłem swap na coś świeższego (również 1.6) i jak mierzyłem 0-100 specjalnym programem w Nokii 5800XM, wypluło mi 10,1 do setki. Wynik kiepski, bo start zepsuty, opony zimowe ślizgający się na mokrym asfalcie.. Myślę, że przy dobrych oponach - mam na myśli Toyo R888 albo T1R mógłbym wykręcić czas blisko 8 s.
Warto również wziąć pod uwagę wagę auto a najbardziej to ile ma się w baku benzyny
Dążę do tego, że na przyśpieszenie składa się dużo czynników. Najważnieszym czynnikiem jest "łącznik: między kierownicą a pedałami
Nie bierzecie tylko pod uwagę warunków jakie są na drodze, oraz startu.. Jak miałem w swojej Hani d16z2 - 110 KM w serii to "pożerałem" dużo mocniejsze samochody, szczególnie diesle - np. MB S-Classe 320 CDi 4 Motion i inne Dieselki których klekot na światłach mnie przerażał . Seryjnie mój samochód przyśpiesza do setki 8,9.
faktycznie warunki na drodze i umiejętności maja bardzo duże znaczenie jednak merca bys nie miał szans wciągnąć w serii 7,5 do setki i automat z systemami które sie nie mylą nie można tego zepsuć
Wojtek88 napisał/a:
Myślę, że przy dobrych oponach - mam na myśli Toyo R888 albo T1R mógłbym wykręcić czas blisko 8 s.
przy takiej mocy ciężko spalić start a R888 może co jedynie zamulić samochód swoim klejeniem
Wojtek88 napisał/a:
Warto również wziąć pod uwagę wagę auto a najbardziej to ile ma się w baku benzyny
Dążę do tego, że na przyśpieszenie składa się dużo czynników. Najważnieszym czynnikiem jest "łącznik: między kierownicą a pedałami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum