Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Gru 10, 2009 15:44
NITRO napisał/a:
na allegro tez widzialem taki box za 600zl niby do wszystkich aut, ma w sobie kilka programow i ktorys tam jest niby wlasnie do mg ... watpliwa sprawa !
Po po prostu jet to potencjometr. Nastawiasz jaką oporność i podaje większą lub mniejszą dawkę paliwa.
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 10, 2009 15:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do tego pierwszego tuning-boxu http://cgi.ebay.co.uk/MG-...=item35a528ea50
to jest on autorstwa roveron'a. Jakiś czas temu dużo o nim czytałem na angielskim forum i anglicy bardzo sobie zachwalają ten box. Wziąłbym się za niego ale mam niestety ważniejsze rzeczy do zrobienia A czy ktoś montował może nie seryjny intercooler do 200/25 albo gdzieś widział, tudzież ma pomysł gdzie i jak go zamontować?
Czyli chipy z ebaya UK działają?
To Mariusz418 się oferował, że może zmieniać mapy, lecz nikt nie jest pewien czy to coś da.
Wypowiadał się nawet PHJOWI, który mówił, że to na nic.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Gru 10, 2009 16:46
Cytat:
Botanix, nie wiem i nie chce wiedziec jakim cudem.
Zrob ze swojej 200 rakiete, to moze wspolnie sie przekonamy jakim cudem
Skoro z przekonaniem twierdzisz, że
Cytat:
to potem wydasz z nawiazka na naprawe skrzyni, sprzegla, turbiny, IC czy jeszcze innych czesci.
to najwyraźniej wiesz. Może i nie powinienem ruszać tego tematu ale widzę, ze nie masz pojęcia co to w ogóle jest IC i czy można go rozwalić ew. jakim sposobem.
Cytat:
maniaq, Tak 220 da rady z R25 wyciągnąć + ten Powerbox z ebay UK
]
Nie wiem jak wygląda sprawa przełożeń w R25 ale przy 4.5tysiąca obrotów w R200 już pokazuje mi 185km/h zarówno licznikowe jak i GPS-owe. Jeśli więc tak samo wygląda to w R25 to przy 220km/h trzeba by mieć około 5,5tyś obrotów? Trochę chyba dużo . Nie ma on odcięcie przy 5k?
Cytat:
Jestem zwolennikiem delikatnego podniesienia mocy o te 10-15%, ale w ostrozny i bezpieczny sposob.
Ja jestem zwolennikiem podniesienia mocy na tyle na ile to bezpieczne, choćby i 100% . Ciekaw jestem swoją drogą ile już udało mi się osiągnąć... ostatnio zamontowałem IC od BMW E39 - pasuje jak ulał i chłodzi, chłodzi
Może i nie powinienem ruszać tego tematu ale widzę, ze nie masz pojęcia co to w ogóle jest IC i czy można go rozwalić ew. jakim sposobem.
Wiem czym jest IC i do czego sluzy.
Faktycznie, nie wiem jakims sposobem mozna go rozwalic.
Ale niepotrzebnie lapiesz mnie za slowka, bo to co napisalem nie mialo wyrazac mojej szerokiej wiedzy w dziedzinie mechaniki samochodowej i tuningu.
Wyrazalem tylko swoja opinie na temat, moim zdaniem, ryzykownych modyfikacji samochodu.
Idac dalej tym tropem, uwazam ze moga sie one skonczyc z roznym efektem, min uszkodzeniem niektorych podzespolow auta.
Nie wiem dokladnie jakich, bo nie jestem kompetentny w tym temacie. Lepiej?
Ale mam rozsadek i wiem, ze moje auto ma przebieg 160k km, podzespoly wykazuja rozny stopien zuzycia i nie bez powodu fabrycznie auto ma 101KM, a nie 201..
Nie chce sie wdawac w glupie dyskusje, ktore nic nie wnosza do tematu.
Kazdy ma swoje auto i moze z nim robic co mu sie podoba.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Gru 10, 2009 18:58
Shrekinho90,
Wrzucę na dniach kilka fotek. Problem w tym iż nie robiłem ich podczas montażu a teraz pogoda nie pozwala na ściągnięcie zderzaka, leje non stop .Na dniach muszę wymienić radiator bo mi cieknie ( dostał kamieniem bo jeździłem bez siatki )... to pstryknę tez IC i opiszę co, i jak.
marcinZG,
Przepraszam, że się tak czepiam. Na przyszłość weź jednak pod uwagę, że takie wyrażanie swojej opinii może kogoś niepotrzebnie zniechęcić. Co jak co ale IC przez tego typu tuning nie załatwisz. Pozdro
Do wyszstkich
Wiem, że to nie miejsce na to ale fajnie jakby ktoś podpowiedział czy do 220sdi trzeba założyć koniecznie oryginalny radiator ( nie IC ) czy ten od 214,216 styknie. Rozmiarami na oko się chyba nie różnią za to cenowo ten od diesla wypada ze 4 razy drożej... jak zwykle zresztą .
trasa kurnik- poznan zapraszam na przejazdzke ! co do przyspieszenia to widzialem na jednej stronie 9.1 ? niby czemu rower 200 przy 210 nm i 105km ma 9.8 ! dziwne lekko ?
marcinZG, Przepraszam, że się tak czepiam. Na przyszłość weź jednak pod uwagę, że takie wyrażanie swojej opinii może kogoś niepotrzebnie zniechęcić. Co jak co ale IC przez tego typu tuning nie załatwisz. Pozdro
Spoko Kazdy moze wyrazic swoja opinie, jesli nie obraza ona innych osob.
Ciekaw jestem swoją drogą ile już udało mi się osiągnąć... ostatnio zamontowałem IC od BMW E39 - pasuje jak ulał i chłodzi, chłodzi
Właśnie pytałem o to w innym temacie ale nie było odpowiedzi jakie modyfikacje po za IC masz u siebie?
Co do chłodnicy to nie wiem jak w RF ale w XW w dieslu jest mniejsza bo jest zamontowana razem z IC sam zastanawiałem się czy nie dać IC na "leżąco" przed chłodnicą i nie kupić chłodnicy od benzyny bo do mojego klekota kupienie chłodnicy w rozsądnych pieniądzach graniczy z cudem...
Shrekinho90, użytkownik Friq montował u siebie w 2setce IC bodajże od sprintera gdzieś na forum są fotki...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
nitro SORY ale nie uwierze ze zr-em w serii mozesz poleciec 225
Moc konczy sie w tym aucie przy 4200 i auto dalej sie nie odpycha i staje w okolicy 190km/h . Predkosc max idzie z mocy . ty "jedziesz" szybciej od katalogowego o 35 km/h Musisz zrozumiec, ze opory przy wiekszych predkosciach rosna w kwadracie . dlatego veyron nie jest 10 r szybszy tylko 1,5 czy tam 2 - sorry ale nie pamietam dokladnej max tego auta od naszego ZR-a
NIE jest fizycznie mozliwe bys ZR-em na tej skrzyni , kolach polecial 225 moze masz przeklamania na liczniku... moze cie fantazja ponosi... nie wiem ale nie uwierze ze seryjny zr tyle jedzie
mozna obliczyc z przelozen skrzyni jaka v-max moze miec auto , wiec tego nie przeskoczysz
ale gratuluje samopoczucia , bo to w sumie najwazniejsze mi bandzior daje banan na twarzy za kazdym razem jak wsiadam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 12:33
Cytat:
Właśnie pytałem o to w innym temacie ale nie było odpowiedzi jakie modyfikacje po za IC masz u siebie?
Sorry pewnie temat mi się gdzieś zabunkrował. Modyfikacji mam w sumie niedużo. Nowy IC, potencjometr na pompie, filtr powietrza pipercross, wlot powietrza wyciągnięty zza światła i poprowadzony "ciut" inaczej, odłączony MAF, zaślepiony EGR.... coś tam jeszcze o czym zapomniałem. Wkrótce się pochwalę
Postanowiłem zwrócić się do źródła (czyt. angoli ).
Wielu z nich ma ponad 150 KM i grubo ponad 300 NM i nic się nie dzieje.
Gościu mówił, że maksymalny moment dla tej skrzyni to "250 ft/lbs", co było dla mnie niezbyt zrozumiałe. Potem uściślił, że w przeliczeniu to mniej więcej 339 NM.
Myślę, że nie ma się czego bać, ale z drugiej strony nie przesadzałbym.
Moim zdaniem 130 KM i 280-300 NM to taki bezpieczny kompromis.
[ Dodano: Pon Sty 11, 2010 00:10 ]
Cytat:
mines running about 155bhp and 250-260 lbs of tourque thats lbs not NM and that geabox is fine done about 10 in it since all the mods are on
PS. Wpadłem na nietuzinkowy pomysł. Nie wiem czy to jest możliwe, ale może, może.
Nie wiem czy te oprogramowanie jest jakoś zabezpieczone, ale wpadł mi do głowy sztański plan Jedna osoba chipuje, reszta się dokłada do tego interesu, a potem kopiuje od niego do siebie Chyba dałoby radę T4 przekopiować
Aa... pytałem angoli jeszcze o tę zmianę map ze 101 KM na 115 KM. Podobno to daję efekt, więc można u mariusza robić Ja już miałem dawno spróbować, ale nie mam zwyczajnie czasu.
Postanowiłem zwrócić się do źródła (czyt. angoli ).
Wielu z nich ma ponad 150 KM i grubo ponad 300 NM i nic się nie dzieje.
Gościu mówił, że maksymalny moment dla tej skrzyni to "250 ft/lbs", co było dla mnie niezbyt zrozumiałe. Potem uściślił, że w przeliczeniu to mniej więcej 339 NM.
Myślę, że nie ma się czego bać, ale z drugiej strony nie przesadzałbym.
Moim zdaniem 130 KM i 280-300 NM to taki bezpieczny kompromis.
jedna uwaga bez regeneracji skrzyni nawet nie ma co myśleć o takim momencie dwa strzały ze sprzęgła ze świateł i po skrzyni....
Przy tych momentach angoli? 340-350 NM? Czy przy tym jaki ja chcę? 280-300.
Jakoś im jeżdżą samochody bez problemu na znacznie wyższym pułapie niż tym, który ja chcę i nic się nie dzieje.
Tutaj tylko wszyscy straszą i boją się o skrzynie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum