Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL] wymiana amortyzatorów = zbieżność??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:46
[R ALL] wymiana amortyzatorów = zbieżność??
Autor Wiadomość
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 14, 2010 23:57   

u mnie za 50 ale o dziwo diagnosta twierdzi ze na stalowkach by przyjechac bo niby na alumach ustawi ale ze moge po jakims czasie znowu przyjechac na regulacje a na stalowkach od razu perfect, niewiem co to ma do rzeczy ja u niego juz robilem 3 razy zbierznosc w mazdzie i raz w roverku i nie narzekam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 14, 2010 23:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 00:05   

Ja robiłem na alumach i od tamtego czasu wszystko jest ok. Zrobiłem ponad 15tys.km i gdyby było coś nie tak to pewnie by już było na oponach widać
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 15, 2010 00:09   

no wlasnie mnie zastanawia z jakiej paki to ma jakis wplyw?? czy alumy czy nie
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 00:15   

na stalowe łatwiej mu jest przymocować te wszystkie urządzenia :razz:
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 00:16   

W R75 z tego co pamiętam np. zbieżność z tyłu nie należy wykonywać z pełnym zbiornikiem paliwa. Chyba chodzi o ciężar tyłu.
Najlepiej pojechać na laserowe ustawianie zbieżności. Mi ustawiali na alufelgach i nic nie mówili.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 18:18   

wszystko zalezy od tego jakie kto ma urzadzenie

od urzadzenia zaleza tez uchwyty dla glowic, felgi takie jak w R nie maja rantu i rzeczywiscie zakladanie na nie glowic jest trudniejsze a i glowica potrafi spasc w trakcie pomiaru ;/

co do metodyki pomiaru - wszystko zalezy od tego jak sie glownie uzywa auta

jesli jezdzisz z zaladowanym tylem czesto to zasadne jest robienie geometri w obciazonym aucie

w autach do sportu jesli auto jezdzi bez pilota ( wyscigi ) to geometrie ustawia sie z kierowca w srodku ( obciazeniem )
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 18:48   

no wiec koledzy mam koni : DDD obiżone autko jest :)

trudno mi powiedziec jak komfort bo jechałem raptem 2km nie przekraczajac 50 : D

ale zauważyłem, że jakby coś obciera przy skrecie koła wydawało mi sie, że to opona o śnieg w nadkole ale one było puste :/

Czy to możliwe, że ten dźwięk jest z powodu braku zbieżności?
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 19:45   

w zabrzu zbieżność kół osi przedniej w rover 200 = 60zł? w wakacje płaciłem tyle
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:12   

znalazłem za 80 yeahhh :D D w pon na zbieżność a jutro się przejade do zabrza na m1 : )
 
 
witia24 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 192
Skąd: opole



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:26   ok

co wy z ta zbieżnością nie przy zmianie amora , to jak ja zmienialem sprezyne to tez mialem zbieznosc robic , zbieznocs to chyba jak koncowke drazka itp
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:29   

zawsze ja w zawiesze robisz cos. szkoda opon b przy wymianie sprezyn wiadomo nie przestawi sie ze jedno koo prosto drugie bokiem, ale takie mikro rozbieznosci niszcza i zawieche i drazki i opony.
 
 
b0b3k 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 210
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:37   

memphisto - drogo, za drogo u mnie zbieznosc komputerowo robilem za 60 zl w znanym dosc serwisie w sosnowcu ;) po wymiane amorow i reszty z przedniego zawiasu
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 10:33   

b0b3k, teoretycznie benzyna mnie wyniesie 20 PLN :P wiec itak wyjdzie 80 : D)

dla mnie 80 brzmi ok magneto tez tyle placil, widać w rejonie piekar/bytomia tyle biorą :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [iDT] co ile tys wymiana
borek88 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Wto Wrz 21, 2010 21:07
azer
Brak nowych postów [MGF]Wymiana po zakupie
practicator Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Kwi 17, 2011 10:14
tronsek
Brak nowych postów [iDT] turbosprezarka - wymiana czy regeneracja
borek88 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Wto Lis 02, 2010 21:29
borek88
Brak nowych postów [K series ] HGF z wymianą uszczelniaczy zaworów.
ciekawy filmik poglądowy
azor77 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Nie Maj 02, 2010 20:48
azor77
Brak nowych postów [All] Silniki K-Series wymiana rozrządu
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 15 Wto Lut 03, 2009 22:33
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink