rozmawialem z kolega z forum skontaktuje sie z facetem z warszawy z firmy strojącej, podobno ten temat nie jest tak straszny jak pisali na tym ang forum:-) Mam kupic MBC Blow;a , prawdopodobnie niezaleznego kompa a on podziala:-) Wiec moze ktoś mi doradzi Ktory z pokazanych MBC i Blow offow wybrac??:) Konix, jak juz tak prowadzimy dywagacje moze wyrazisz swoja opinie na temat tych propozycji z allegro ktore?:)
co do MBC bierz ProPerfekt sprawdzony sprzęt za dobra cenę reszta z wymienionych to chińskie zabawki jedną z nich nawet miałem i ciężko ustawić precyzyjne doładowanie a z czasem zaczyna poszczać...
co do blow off'a
*Greddy RS style padaczka problemy ze szczelnością przy małym doładowaniu go nie słychać...
*ProPerfekt akurat ten model to średnio do tego silnika ale napisz do chłopaków powiedz jaki silnik i turbo to ci dobiorą za przyzwoita kasę, posiadają również DV w miejsce seryjnych...
*ostatni wymieniony chińska padaczka...
*forge zaproponowany zaproponowany przez Konix bardzo dobry sprzęt jedynie co odstrasza to cena
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 15:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 16:08
dobryziom, no wlasnie tez troche uwazam ze drogo:-) ok bede sie trzymal tej firmy properfect a jutro dzwonie do twojego cudotworcy:-) od turbo:-)
temat podnoszenia ok, sam poeksperymentuje, tylko mi trzeba widziec jakie to turbo, czyli to jest garetowska turbina? Ok, przynajmniej wiem na czym stoje:-) a niewiecie czy tu jest fabryczny dv i przy ilu puszcza?
[ Dodano: Sro Sty 20, 2010 21:24 ]
jesli ja dobrze rozumiem na tej stronie pisza że stoi ona na flanszy t25 garreta?:-)
W roverkach to turbo garret. Oznaczenie GT to Garret Turbo( nie mylić z GRAND TURISSMO ) . Co do mocy Przy GT 25 Max 250KM GT 28 Max 350KM Te znam bo je przerabiałem na miom wózku. GT25 i GT 28 mają taką samą obudowę, wystarczy zmienić środek i z 250KM mamy 350.Oczywiście to tyczy benzyny. Jednak odradzam je zakładać do zwykłych silników bez uprzedniej przeróbki silnika.
Inne turbiny musiałbym zerknąć do katalogu.
W roverkach to turbo garret. Oznaczenie GT to Garret Turbo( nie mylić z GRAND TURISSMO ) . Co do mocy Przy GT 25 Max 250KM GT 28 Max 350KM Te znam bo je przerabiałem na miom wózku. GT25 i GT 28 mają taką samą obudowę, wystarczy zmienić środek i z 250KM mamy 350.Oczywiście to tyczy benzyny. Jednak odradzam je zakładać do zwykłych silników bez uprzedniej przeróbki silnika.
Inne turbiny musiałbym zerknąć do katalogu.
chyba trzeba trochę sprostować te szczątkowe nie do końca prawdziwe informacje...
GT28R lub GT25R to typ szereg... sprężarka ma oznaczenie T25 i max moc zależnie od doładowania oraz silnika to 240KM, w T28 (seryjnie w s14) daje max 280KM, pomyliłeś z wersja RS którą zależnie od wersji daje 320-350KM. Odnośnie budowy taka sama maja jedynie flanszę i stronę ciepłą i to tez nie zawsze różnią się A/R kompresora a czasem i turbiny i wielkościami wirników... NIE wystarczy wiec zmienić środka ! Odnośnie montażu lepiej ja dla mnie i według praw fizyki lepiej założyć większą sprężarkę w tym wypadku T28 zamiast T25 ponieważ żeby uzyskać ta sama moc będzie potrzebne mniejsze doładowanie ! tak na chłopski rozum
O kolego, mnie nie musisz prostować, nie wiem skąd masz takie dane, Nie znam takiej turbiny GT28 która by miała max 280KM no poza jedną z piewszych która ma 270KM wszystkie pozostałe od 310KM w zwyż. To samo się tyczy oznaczeń, nie ma takiego oznaczenia jak T25 T28 taka nazwa istnieje tylko w żargonie mechanicznym, prawdziwe oznaczenie to GT25 GT28.............
Co do serii GT28RS(która daje max 360KM i jest tylko dwa modele, a nie jak twierdzisz 320-350KM) to żadna rewelka bo seria GT28R ma osiągi do 480KM.
Co do danych które podałem we wcześniejszym poście dotyczyły one tylko i wyłącznie roverowskiego silnika T-16 turbo montowanego w coupe 220 i Vitesse w latach 1992 - 96.
lepiej zobacz jaka moc osiąga sprężarka w samochodzie na nie na to co podaje producent bo to zależny w największym stopniu od silnika do którego się włoży... wiec wracając na ziemie powróćmy do wartości które podałem... jeżeli masz inne zdanie to podaj wykres samochodu z deklarowanymi przez ciebie mocami na wyżej wymienionych modelach
desperado67 napisał/a:
Co do danych które podałem we wcześniejszym poście dotyczyły one tylko i wyłącznie roverowskiego silnika T-16 turbo montowanego w coupe 220 i Vitesse w latach 1992 - 96.
Co do mocy Przy GT 25 Max 250KM GT 28 Max 350KM
te wartości dotyczą pojemności miedzy 2,5-3L
PS jak już chcesz wkleić obrazek to w takiej rozdzielczości żeby można było cokolwiek odczytać
_________________ Tomcata na części info na PW
hvil [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 28, 2010 19:35
jak cos bede dzialał to tylko przez firme co dobryziom, polecil.
Dobryziom, bez obrazy, ale widze że twoja wiedza na temat turbo ładowarek i modyfikacji silników stanęła kilka lat wstecz. To co piszesz dla mnie jest śmieszne.Twierdzisz ze moje dane dotyczą silników 2.5 - 3l, na takich pojemnościach już od ładnych paru lat uzyskuje się na zachodzie nie 350km a 500-600KM.
Co do fotek, żaden problem kliknąć w nie i powiększyć chyba że z tym masz problem, bo one są bardzo czytelne.
Co do wykresów, to poczekaj trochę bo w tym roku zawoże jeden z moich zapasowych silników T-16 do zakładu w południowo wschodniej polsce, który jest znany i ceniony w europie, a prowadzi go mój znajomy, gdzie będe robił szlif zwiększając pojemność z 2l na 2.2l
do którego będe montował turbinkę z fotki poniżej. Jak myślisz ile KM osiągne?
Co do siągów tomcatów, gdybyś wiedział coś o 220 coupe turbo FWD to byś się ze mną nie sprzeczał. To cacko dało radę Subaru i Skyline.
A co do samochodów to samochody składane poza terenem kraju który je produkuje nie są takie same jak produkowane dla siebie, tyczy się to także Roverów puszczonych na europę które są bardziej awaryjne od tych rodzimych z wysp, a do tego brak odpowiedniego serwisu.
_________________ desperado67
Ostatnio zmieniony przez desperado67 Pią Sty 29, 2010 01:38, w całości zmieniany 1 raz
Dobryziom, bez obrazy, ale widze że twoja wiedza na temat turbo ładowarek i modyfikacji silników stanęła kilka lat wstecz. To co piszesz dla mnie jest śmieszne.Twierdzisz ze moje dane dotyczą silników 2.5 - 3l, na takich pojemnościach już od ładnych paru lat uzyskuje się na zachodzie nie 350km a 500-600KM.
Co do fotek, żaden problem kliknąć w nie i powiększyć chyba że z tym masz problem, bo one są bardzo czytelne.
ja się nie obrazę bo nie ma za co jak dotąd nie pokazałeś żadnego wykresu nie mówiąc o swoim o którym krążą legendy w które wierzysz jedynie ty sam już w poprzednich tematach pokazałem zakres twojej wiedzy nie dość ze bez pokrycia praktycznego to do tego niepełnej oraz często nieprawdziwej... czekam na fakty!!! napisz wreszcie cos z praktyki a nie swoimi wpisami mydlisz ludziom oczy jeszcze ktoś przypadkiem w nie uwierzy...
desperado67 napisał/a:
Co do wykresów, to poczekaj trochę bo w tym roku zawoże jeden z moich zapasowych silników T-16 do zakładu w południowo wschodniej polsce, który jest znany i ceniony w europie, a prowadzi go mój znajomy, gdzie będe robił szlif zwiększając pojemność z 2l na 2.2l
do którego będe montował turbinkę z fotki poniżej. Jak myślisz ile KM osiągne?
pewnie tyle samo co twój ostatni nic bo go nie ma tak jak wykresu już ponad pół roku
desperado67 napisał/a:
Co do siągów tomcatów, gdybyś wiedział coś o 220 coupe turbo FWD to byś się ze mną nie sprzeczał. To cacko dało radę Subaru i Skyline.
te twoje wirtualne?
desperado67 napisał/a:
A co do samochodów to samochody składane poza terenem kraju który je produkuje nie są takie same jak produkowane dla siebie, tyczy się to także Roverów puszczonych na europę które są bardziej awaryjne od tych rodzimych z wysp, a do tego brak odpowiedniego serwisu.
yyyy mam się śmiać czy płakać? no stary podsumowałeś swoja wiedzę.
Ha ha ha właśnie błysnąłeś wiedzą. Wirtualną to jak widzę ty posiadasz .
Nie będe prowadził dyskusji z kimś kto nie wie co to jest FWD.
Nie znasz nawet rekordów pobitych przez coupe 220 turbo.
Samo to że nie wiesz jak podkręcić ładowarkę GT25, świadczy o twoim poziomie wiedzy.
Popytaj właścicieli SX 200 oni robili to już lata temu.
Patrz i płacz
http://www.reviewcentre.com/reviews4511.html
Przeczytaj komentarze.
_________________ desperado67
Ostatnio zmieniony przez desperado67 Pią Sty 29, 2010 11:55, w całości zmieniany 1 raz
w jakim świecie żyjesz? net fur spid? czy jaki? bladego pojęcia nei masz o tym co piszesz, chyba pomoagałes pisać baśnie Andersena jakbyś takie "mONdrości" prawił na np: rf.pl to by Cie tam smiechem 5 razy zabili. Weź sie ogarnij i nie siej zamentu.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
nie rozumiem co post z 2006r. ma nam pokazać?? chcesz nam coś udowdnić? to założ osobny temat, a tu nie robmy bałaganu EOT.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:20
ale mi to bardzo duzo pomaga. Chlopaki rozszerzanie moją wiedze ogromnie. Cos czuje ze sproboje na swoim gt 20 wykrecic a potem ew. jak sie zarznie wieksza:-) ale zastanawia mnie jeszcze temat interkoolera. w 1.8T podobno go nima ja tez nie widzialem;-D wiec gdzie by go tu....:-D
w zderzak a tak poważnie, popatrz, gdzie w CDT/CDTi jest icek i pokombinuj, moze od CDT/CDTi cos podejdzie? powinny chociaż jakies mocowania i wymiary być w miare ok
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a czy to ma znaczenie od czego jest? do Uturbionych civiców czy punciaków często pchają icki od iveco turbo daily nigdy nie słyszałem, żeby były jakies problemy z ickiem od diesla do benzyny i na odwrót
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ha ha ha właśnie błysnąłeś wiedzą. Wirtualną to jak widzę ty posiadasz .
Nie będę prowadził dyskusji z kimś kto nie wie co to jest FWD.
ale o czym ty w ogóle mówisz? akurat układ FWD to jeden z gorszych układów do ścigania... chyba ze ty nie wiesz co to FWD
desperado67 napisał/a:
Nie znasz nawet rekordów pobitych przez coupe 220 turbo.
znowu pisze o tym czego niby nie wiem a wiem lepiej od ciebie... 12,12sek ; wyniki z polski 14,2sek
desperado67 napisał/a:
Samo to że nie wiesz jak podkręcić ładowarkę GT25, świadczy o twoim poziomie wiedzy.
dobre naucz się czytać a wtedy zajrzyj do mojego tematu o modyfikacjach R220 z dokładnymi opisami częściami i wykresami i co najważniejsze to czego ty nigdy się nie doczekasz WSZYSTKIE MODYFIKACJE OPRÓCZ STROJENIA ROBIŁEM SAM
tak się nieszczęśliwie składa ze należę od dobrych 3 lata do forum turbokillers największego forum w PL w temacie nys wiec nie osłabiaj mnie... a ten twój link to do śmiechu warte czy na nasza klasę?
te dwa pozostałe linki to po co żeby pokazać ze umiesz znaleźć w google forum samochodowe czy jak? weź wreszcie napisz coś sensowego bo zaśmiecasz koledze temat a nie widzę żebyś mu w jakikolwiek sposób pomógł...
Markzo spokojnie i tak kolega widać ze tak gada by gadać nic sensowego...
hvil kolega dobrze sugeruje poszukaj od 75 diesla możliwe ze będą podobne mocowania, jeżeli nie spróbuj od 45 po prostu szukaj takiego żeby było go jak najprościej wkomponować. Jedna uwaga szukaj najlepiej takiego z aluminiowymi wyjściami, często w dieslach są plastikowe ( właśnie zobaczyłem ze w 75 jest plastik )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum