Aż tak Was to gniecie?? Cały czas będziecie z pasażerem jeździć? Macie długie szyje żeby zza kierownicy ocenić czy wyprzedzanie jest bezpieczne? Spokojnie pomyślcie czy jest to bezpieczne chyba że ktoś NIGDY nie wyprzedza to ok.
Chyba że takie coś...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 10:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 11:07
ja jezdze angolami po polsce i zadko z kims:-) a to wyprzedzanie polega na tym ze poprostu zamiast wyskakiwac tuz zza zderzaka wypuszczasz go sobie do przodu:-) widzisz wiecej i wtedy dochodzisz go i wyprzedzasz:-)
RHD po polsce jeszcze nie jeździłem, ale przez 3 miesiące miałem LHD w UK. Wyprzedzanie jes takie samo. Zostawia się z 20-25m miejsca między jadącym z przodu i zaczyna przyspieszać wysuwając się na przeciwny pas. Jak wyjedzie się całkowicie, to widać wszystko bezproblemowo, można wyprzedzić albo schować się i zwolnić. Problemem może być tylko za mały silnik.
hvil, a jak Ty to dokładnie robisz? Wypuszczasz do przodu pojazd, który chcesz wyprzedzić, później dojeżdżasz. A dojeżdżasz po prawym pasie? Czy może z połową auta na pasie przeznaczonym dla tych jadących w przeciwną stronę?
można zamontować kamerę na lewym lusterku i mały monitorek w środku i nie widze przeszkód w wyprzedzaniu
No tylko kamera nie oceni odległości do pojazdu jadącego naprzeciw w sposób jaki zrobi to kierujący samodzielnie. O tym należy pamiętać.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 15:50
emes, robie tak jak u nas wyprzedzajac rzad ciezarowek, zostaje w tyle, jak juz tak jestem daleko jak kolega pisal 20-25 metrow to widze caly lewy pas wtedy buta i wyskakujesz na lewo(w uk na prawo) wystarczy wiesz dynamiczniejszy wozik:) coby doszedl i wyprzedzil w tym samym czasie co swykle polskie woziki z 1.4 w tym czasie niezdaza wyprzedzic jednego wozu bedac za zderzakiem i jeszdzisz komfortowo:-)
Panowie piszecie, ze w innych krajach nie ma problemów z rejestracją, ludzie tam tak jeżdżą i jest bezpiecznie ale chyba nie bierzecie pod uwagę, ze tu Polska i tu się oszczędza. Co innego "pojedyncze" przypadki na zachodzie, a co innego jak się Polacy rzucą na na tani szrot z UK i zacznie się ściąganie na szeroką skale tak jak to kiedyś z autami z Niemiec było. Może i Wy potraficie tak jeździć bezpiecznie i dla Was różnicy nie ma ale szybko zmienicie zdanie jak te wszystkie gamonie przesiądą się ze swoich zdezelowanych 20 letnich dresowozów prosto na "nowiusieńkie" auta z UK i zaczną wam z partyzanta przed maskę wyjeżdżać. Jestem za tylko i wyłącznie jak zostaną wprowadzone wyższe opłaty za przegląd i rejestracje takich aut aby zniechęcić przed masowym ściąganiem szrotu z UK.
"Dziękuje, dobranoc!"
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie ma co ukrywać ze w ROI i UK kultura na drogach jest niesamowita i w tych krajach bez obaw jezdzi sie autem LHD i takich aut jest sporo i sa zarejestrowane i nie powoduja zagrozenia bo jak sie widzi mądrych ostroznych kierowców to sie idzie w ich slady , no ale polscy kierowcy oczywiście sa 20 lat za murzynami i u nas poprostu nie ma kultury na drodze ijuz tak fajnie by nie było bo nie brakuje ludzi którzy chca robić z siebie idiotów na drogach a tym bardziej jak by miał lepszą fure z UK
Polacy sami sobie winni
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 18:32
niezgedzam sie:-) sam gdyby nie unia jezdzilbym 6 lat temu golfem 2 a nie emiksem. kupilem praktycznie kilka dni po unii inaczej majac 18 nigdy bym go nie mial. tak samo i anglia. gdyby nie anglia musialbym cale oszczednosci wydac na mazde 6 z 2004 roku bo taka planowalem a tak za 14 tys mam roverka 75:)
Ale co ma piernik do wiatraka? Rozmawiamy o bezpieczeństwie czy ekonomi zakupu takiego auta? Ja patrze na to obiektywnie, a nie przez pryzmat planowanego zakupu, widzę co dzieje się na drogach i nie wyobrażam sobie aby z dnia na dzień można było w Polsce rejestrować auta z kierownica po prawej stronie tylko i wyłącznie dlatego, ze auto jest tańsze. Ty to postrzegasz subiektywnie ale przypomnij sobie teraz ja to było prowadzić takie auto na początku ( chyba, ze jesteś tak dobrym kierowcą, ze przesiadka nie zrobiła Ci różnicy ale w takim razie jesteś wyjątkiem), a teraz sobie wyobraź, ze tysiące młodych kierowców bez doświadczenia zaczynają w ruchu prawostronnym jeździć z kierownica po prawej bo dopiero ca zdali prawko i nie stać ich na dobre auto LHD...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
No tylko kamera nie oceni odległości do pojazdu jadącego naprzeciw w sposób jaki zrobi to kierujący samodzielnie.
kamera ma nam pokazać tylko, czy możemy się wychylić zza pojazdu a nie czy możemy wyprzedzać
nie widze problemu żeby jeździć autem RHD po prawej stronie
Za kierownica liczy sie najbardziej myslenie, a w większości kierowcy jazdża na tzw. pamięć, i to powoduje potencjalne zagrożenie w ruchu bo przy takim podejsciu do jazdy to nie wazne z której strony bedzie kiera to i tak przyczynimy sie do spowodowania zagrożenia. A kierownica po prawej zwiększyła by naszą czujność no przynajmniej na początku. Jeśli ktoś sie czuje ze sobie poradzi na polskich drogach w aucie RHD to nich sobie takie sprawi, ja tak zrobie ale tylko jako eksperyment ,jak sie powiedzie to powaznie zastanowie sie nad R75 RHD:))
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum