Hvil Uwierz mi że silniki roverovskie k-serie a taki masz są najgorsze do tuningu a tuning ich jest bardzo kosztowny(wiąże się to z wymianą podzespołów).
brawo koledze wreszcie udało się coś sensowego powiedzieć... chociaż już druga cześć jak zwykle przekręciłeś... koledze nie chodzi o robienie 300KM wiec żadnego kucia nie trzeba...
desperado67 napisał/a:
Najpierw zapytaj tych podpowiadaczy powyżej czy który kolwiek z nich tuningował silnik tej serii, a potem ich słuchaj.Bo i naczej będzie płacz i zgrzytanie zębów. Jak chcesz uniknąć kosztów związanych z wymianą głowicy czy skrzyni biegów lepiej tego zaniechaj.
każdy tuning wiąże się z kosztami oraz ryzykiem padnięcia innych podzespołów... jest to nieuniknione. Ważne jest tylko żeby robić to z głową i także z głową eksploatować później samochód.
desperado67 napisał/a:
Ps. jak mi nie wierzysz wejdź na fora angielskie i tam sobie poczytaj każdy odradza jaki kolwiek tuning K-serie. A którz jak nie anglicy znają najlepiej markę Rover.
No chyba że ci PANOWIE powyżej
hehe znam parę mitów które zostały obalone a wywodzą sie właśnie z angielskich forów np. skrzynia PG1 i ze nie wytrzyma więcej niż 240Nm pozdr dla angielskich ekspertów...
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 18:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
brawo koledze wreszcie udało się coś sensowego powiedzieć... chociaż już druga cześć jak zwykle przekręciłeś... koledze nie chodzi o robienie 300KM wiec żadnego kucia nie trzeba...
W K-serie 20 KM może być już przegięciem.
dobryziom napisał/a:
każdy tuning wiąże się z kosztami oraz ryzykiem padnięcia innych podzespołów... jest to nieuniknione. Ważne jest tylko żeby robić to z głową i także z głową eksploatować później samochód.
Dlatego jest kosztowny aby go zrobić profesjonalnie i bez ryzyka. A nie potem się zastanawiać czy gdziekolwiek dojadę.
dobryziom napisał/a:
hehe znam parę mitów które zostały obalone a wywodzą sie właśnie z angielskich forów np. skrzynia PG1 i ze nie wytrzyma więcej niż 240Nm pozdr dla angielskich ekspertów...
Nie rozumiem co ma PG1 do K-serie, czyżbyś nie czytał uważnie.W K-serie głowice padają bez turbo a ty chcesz dać mu ekstra power. Jak ci się to uda i silnik wytrzyma dłużej jak pare miechów(max)to masz pewnego nobla.
Ps. widać jak czytałeś uważnie fora angielskie skoro podstawowych rzeczy o tym silniku nie wiesz.
przeczytaj jeszcze raz post dobregozioma to może zrozumiesz sam również czytałem u angoli, że dla PG1 mac to240Nm, powyżej tej wartości skrzynia jest kaput jak widać, Dobryziom ma teraz 330Nm (potwierdzone wykresem i skrzynia śmiga więc ktoś tu puszcza bujdy w eter
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tak jak pisałem wcześniej przy świadomym użytkowaniu silnika, regularnych wymianach olejów i filtrów. Silniku doprowadzonym do serii przed modyfikacjami oraz odpowiednim wystrojeniu silnika żeby trzymał AFR oraz EGT w normach spokojnie wytrzyma twoje 20KM a nawet wiecej 20% wzrost mocy powinien nie byc dużym kłopotem.
desperado67 napisał/a:
Dlatego jest kosztowny aby go zrobić profesjonalnie i bez ryzyka. A nie potem się zastanawiać czy gdziekolwiek dojadę.
oczywiscie można zrobić kompletna modyfikacje całego samochodu ale po co dla 20% wzrostu mocy? te 20% powinien wytrzymać każdy z komponentów... skrzynia sprzęgło półosie o ktorych mówisz itd, producenci zawsze liczą takie części z zapasem... oczywiscie efektem ubocznym będzie ich krótsza żywotność ale każdym musi się z tym liczyć.
desperado67 napisał/a:
Nie rozumiem co ma PG1 do K-serie, czyżbyś nie czytał uważnie.W K-serie głowice padają bez turbo a ty chcesz dać mu ekstra power. Jak ci się to uda i silnik wytrzyma dłużej jak pare miechów(max)to masz pewnego nobla.
Ps. widać jak czytałeś uważnie fora angielskie skoro podstawowych rzeczy o tym silniku nie wiesz.
widzisz znowu nie czytasz ze zrozumieniem wszyscy są w stanie zrozumieć oprócz ciebie... Markzo już to subtelnie podsumował.
_________________ Tomcata na części info na PW
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 23:00
dokladnie. Ja uwazam ze wszystko jest dla ludzi ...z glową:-)
P.s. RObiac mi rozrzad, wymiane filtrow, oleju, plynu chlodniczego cos mi chyba rozszczelnil mechanizator w dolocie bo przy 3 tys szarpnie na chwilke tak jakby sie przydlawil przy 4 snowu i przy pieciu mniejwiecej znowu:) oczywiscie im mocniej wcisniery gaz tym mocniej szarpie, jak jezdze nie wciskajac nie czuje tego. Cza bedze to wszysto poskrecac od nowa.
P.s. 2 rozkminialem noca schematy IC chyba podejdzie zamontowac od diesla albo i troszecze szerszy:-)
(a to jak juz sie rozpisalem) P.s. 3 fotki silnika nadal czasu brak:-(
[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 22:55 ]
ok pocykalem troche fotek ale mieliscie racje slabo widac i malo pommo zdjecia zderzaka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum