Forum Klubu ROVERki.pl :: r25 TYLKO !! czy ktoś zamiana kata na tłumik, strumienice ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
r25 TYLKO !! czy ktoś zamiana kata na tłumik, strumienice ?

R25 ma 2 sonde za katem - nie wiem czy zwariuje czy nie
Autor Wiadomość
borysj5 



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 9
Skąd: szczecin



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 23:26   

Nie no te 86KM to zdecydowanie za malo , nawet żona narzeka i tak w zasadzie do czego by tego silniczka nie wsadzil to frajdy z jazdy nie bedzie i w sumie to dziwie sie takiemu producentowi , bo auto ma pełne wyposażenie + jasna skóra +inne i taki silnik niweluje wszystkie jego plusy.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 22, 2008 23:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Mar 23, 2008 09:36   

no wiesz, nie każdy potrzebuje samochodu z mocniejszym silnikiem
niektórym wystarcza właśnie samo wyposażenie
zresztą nie wiem na co narzekacie - ja jeszcze poprzednim samochodem (przed ZR'ką) jeździłem Bravo 1.2 82KM i jakoś samochód się nieźle zbierał i niejednego ze świateł objechałem
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 24, 2008 18:04   

tempest, mowisz o staruszkach z balkonikami ?:P Ten silnik w seju dobrze jezdzi, ale nie w bravo ;)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 24, 2008 18:21   

pewnie jest jeszcze kwestia w jakim stanie jest silnik :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 24, 2008 23:30   

ten 86KM to zdławiona wersja 103KM 1,4. gdzies była dyskusja co zrobić, zeby go "oddławić".
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Mar 25, 2008 10:56   

dolozyc 8 zaworow :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 25, 2008 11:05   

w r25 nie było 8V ;) tylko 16V w dwóch wersjach mocy :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 16:26   

dobryziom napisał/a:
ceramika sie wypala i masz pusta puszkę kata) koło 90% przypadków.

jakim sudem ceramika ci sie wypali? filtry do katalizatorow sa wypalane w temperaturze 1500 stopni C (słownie: tysiąc pięćset stopni celcjusza), więc letnie spaliny nie moga mu zrobić krzywdy, jedyne co sie może stać to środek może sie wykruszyć
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 20:54   

Odswiezam tamt bo intersuje mnie pytanie, czy bez katalziatorów zwariuje sonda lambda? Bo inaczej przepustowego sie nie zrobi przecierz. Wywaony am pierwszy kataizator- dusił mi samochod, chyba był w złym stanie :D
Musze i tak koncowy tłumik zmienic bo juz nadzarty, wiec moglbym nieduzo dołozyc i pokusic sie o przelot, ale:
nie wiem co ta lambda
nie lubie głosnych aut

Wiec nie wiem czy cos z teo bedzie.

Swoja droga, temat nizle rozwalony.
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 21:30   

Skoro nie lubisz głośnych aut to po co ci przelotowy ?
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 12:49   

Haha, widze ze nalezysz do tego grona tjunerów co przelotowy robia dla groznego pmruku. Fajnie.
Po to ze wydech podnosi moc silnika ale to tylko efekt boczny dobrego mruczenia ktore jest wazniejsze.
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 19:31   

Sam wydech wielkiej róznicy nie zrobi w mocy auta, bardziej na psychikę Ci wpłynie a z pewnością będzie głośniejszy.

Osobiście bardzo nie lubię głośnych aut i nigdy bym nie założył żadnego rasowanego tłumia chyba ,ze pisało by na nim "cichszy niż fabryczny". Jeśli chce sie mocniejsze auto to lepiej takie kupić niż próbować wycisnąc więcej z autka które producent wyliczył na określoną moc.
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 23:35   

Alem oze mam taka zachcianke. Tez nei lubieu głosnych wiejskich samochodów wiec tu sie zgadzamy, ale nawet jak silnik producent obliczył na X koni to jest to tłumione wydechem wiec robiac wydech zyskujesz około 5-8% (dobry wydech, z takimi liczbami sie spytałem, nie mowie o wsadzeniu struminicy za katalizator i wtedy działa tylko na psychike)
I nie zaburzasz mysli technicznej producenta, jak łatwo zauwazyc.

Takze wracajac do tematu: pozmoe ktos? Chyba do x-projecta podjade pogadac z chłopakami.

A dla Towjej wiadomosci, na silnik mocnioejszy tez sie sadze, nie boj nic.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 07:53   

ja u siebie wydłubałem zawartość kata, wsadziłem końcowy tłumik ULTERa i nie zauważyłem przyrostu mocy.
Markzo w coupe ma przelotowy a wcale nie jest taki głośny, zapytaj jego czy jest mocniejszy czy nie. Wymieniał też kolektor na jakiś nieoryginalny co świeci ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
JAZDAPRZEMO 




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: czestochowa



Wysłany: Pon Lut 01, 2010 08:26   

Wydlubanie kata nic ci nie da wrecz przeciwnie spaliny zamiast miec prosty przelot wiruja i wolniej wylatuja chyba ze wsadzis w srodek rure z taka sama srednica jak wydech,sztuka polega na tym zeby dobrac wydech tak aby mial jak najmniej krzywek i w miare prosty przelot,nie da tez efektu przerabianie i dorabianie roznych srednic wydechow i strumienic srednica musi byc zachowana zeby wyeliminowac zawirowania.Pozatym jesli ma duzo wyjsc musi tez duzo wejsc praw fizyki nie da sie oszukac..Jesli chcesz cos zrobic w tym kierunku zacznij od kolektora..Ale to twoje auto i zrobisz co chcesz ,to tylko moje prywatne zdanie..
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 08:54   

JAZDAPRZEMO pewnie masz rację :) może na wiosnę coś pokombinuję ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 09:04   

Ja mam kolektor wydechowy zmieniony z żeliwnego oryginalnego 4-1 na nierdzewke 4-2-1, kata nie mam zamiast niego jest rura o średnicy 2cale (takiej jak wylot z kolektora). Wzrost mocy jest, auto lepiej zbiera się z dołu i od 5tyś do odcięcia też jest ciut lepiej :) TIGER jeździł to może potwierdzić ;) powoli zabieram się za "wyprostowanie" rur od kolektora do końcowego i zmiane tłumika środkowego i końcowego ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Lut 01, 2010 15:13   

No i to sa jakies merytoryczne odpowiedzi. W moim przypadku skonczy sie ak ze chyba podjade do chlopaków co sie tym zjamuja (firma) i z nimi pogadam a oze nawet nich zrobie zalezy ile hajsu sobie krzykna. O to własnie chodzi ze zrobienie dobrze wydechu nie jest tak proste, z tego co czytałem i nie hcce porywac sie z motyka na słonce a pozniej sobie wkrecac ze jest lepiej. Markzo ale shamowałes auto? Bo po wszelkich zmianach lubi sie czuc włąsnie ze "auto jakby lepiej sie wkreca, dynamiczniejsze i silnik elastyczny sie zrobił" a pzoneij na hamowni wychodzi ze seria jest:D
Masz zdjecie tego kolektora co wmieniłes?
co z sonda? Miałes za katem czy masz wersje z tylko jedna sonda, na kolektorze?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 18:28   

nie hamowałem go, bo tak jak mówie, jest jeszcze kilka gratów do zamontowania ;) tu masz fotki itp :
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=40
PS. nie wystrasz sie pierdół jakie pisze desperado, troche tego spamu tam jest ;)
4 osoby jeździły tomcatem przed i po i jednogłośne tak, że jest lepiej :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 96r 1,6 16V] modyfikacja kąta wyprzedzenia zaplonu
dawidd Tuning mechaniczny 1 Sob Cze 12, 2010 08:08
ADI-mistrzu
Brak nowych postów zamiana silnika 1,4 8v na 16v
raper1987 Tuning mechaniczny 14 Czw Sty 10, 2008 22:44
kolin
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler
Brak nowych postów zamiana silnika 1.4 na 1.8 serii K
Gość Tuning mechaniczny 27 Czw Paź 18, 2007 14:27
kolin
Brak nowych postów Zamiana silnika [Rover 420]
Leo90 Tuning mechaniczny 2 Nie Sty 09, 2011 20:08
Leo90



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink