zależy jak moc planujesz... są gotowe sprzęgła nationala wzmocnione do 280KM na ebay ewentualnie wysłać do Radzika na pół spieka 6 łapkowego bardzo kulturalnie pracują takie sprzęgła.
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 09:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprzeglo tez bedzie z de b\m podobno do350 wytrzyma ale bede musial chyba na silownie pochodzic i zadko jezdzic po miescie cena jest dobra 180e ,myslalem ze bedzie inaczej ci niemcy wcale nie maja drogich kitow do rovera...
Dalej szukam jeszcze siedzen ,bo nie mam od kogo sprawdzic czy z crx, albo preludy beda pasowaly wygladaja tak samo ale czy beda pasowac,ogladalem tez kubelki w dobrej cenie skladane za 370zl szt. ale ciekawy jestem jak sa wygodne i czy faktycznie sa takie ladne jak na fotkach bo czasami sa ogromne roznice w realu..
Moje siedzenia sa troszke popekane na szyciach a regeneracja to koszt okolo 400zl 1 szt.wiec albo kupie nowe kubly rozkladane za 370zl.1 szt. lub jak zrobie przymiarke od hondy wtgladaja tak samo wiec mysle ze beda pasowac , komplet sidzen sk,w b.dobrym stanie kosztuje 300zl ...Jaki jest rozmiar felg,chodzi mi o et,rozstaw,itp i od czegomoga pasowac, bo przy wiekszej mocy bedzie trzeba zmienic fabryke..
jak dobry kubeł za tą cenę to warto jak nie to lepiej oddać te co masz do tapicera bo fotele są na prawdę porządne i nieźle trzymają... Co do felg jeśli masz seryjne rovera do tego modelu to 15 6j ET45 i oczywiście 4x100 profil opony 195/55 ja obecnie mam 17 7j na oponie 215/40 i daje rade chociaż na przyszły sezon zamieniam przednie na coś gładkiego...
Czyli od bmw e-30 powinny pasowac,ja ide w odwrotna strone niz ty bede zmienial ale na mniejsze 14 ,bo zalezec mi bedzie na odejsciu nie na predkosci i dostepnsc cenowa opon jest lepsza .mniej beda cierpiec sprawy napedowe...A przyczepnosc troche powalcze z shiftem i bedzie dobrze.Jeszcze jedno czy to prawda ze te skrzynie maja opcje blokady skrzyni gdzies cos mi sie obilo..czy samemu trzeba ja zalozyc...Co do siedzen to jestem dosc wysoki i troche sa za wysoko jak dla mnie i meczace jest to dlatego szukam jakis glebszych..Czy wiesz moze gdzie zrobic zwore zeby zaprogramowac pilota do centralnego bo kupilem ,ale nie moge nigdzie tego znalezc a w serwisie powiedzieli ze przez to okragle zlacze nic nie zrobia a szkoda kasy wydawac na nich...
od starego kwadrata podejdą chociaż tam chyba jest mniejsze ET wiec mogą trochę wyjść za nadkola... nie wiem jak wagowo ale moje obecne 17 waża 8,2kg wiec tyle co seryjne 15cali... fakt lekkie 17 są drogie to samo dotyczy dobrego laczka... problem może być z hamulcami bo przy 14 musisz zostać przy obecnym setupie który ledwie daje rade przy seryjnej mocy... Co do programowania pilota niestety ale bez lapka z serwisówka nic nie zdziałasz...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 18:44
Jeżeli masz pilota z diodą IR (taką jak w pilocie do sprzętu RTV) to raczej nie zaprogramujesz. Wszystko wskazuje na to że były to piloty stałokodowe i być może wystarczy wymienić baterię - jeśli nie pomoże to ostatnia szansa by go uratować to dobry fachowiec od elektroniki który przejrzy płytkę pilota w poszukiwaniu jakiegoś uszkodzenia. Jeżeli nic nie pomoże to jedyne rozwiązanie wywalić aktualny alarm i założyć coś nowego. niezłe alarmy do dostania w sklepach zajmujących się sprzedażą tego typu zabezpieczeń (allegro odradzam) kosztują w granicach 150-200pln.
Co do skrzyni biegów to siedzi tam dyferencjał torsena czyli układ samoblokujący potocznie zwany szperą - bez tego ciężkie było by ruszanie autem które dość szybko osiąga znaczny moment obrotowy i w dodatku napędzane jest na "nie tą oś co trzeba" (waga też nie pomaga)
Pilot jest od innego auta ,zazwyczaj w starego typu alarmach robi sie zwore i progamuje na nowo wiec myslalem ze tu tez jest tak samo,a w servisie powiedzieli ze przez to zlacze nie da sie doprogramowac innego pilota ale w inny sposob wiec napewno chodzi o zworke gdzies pytanie gdzie..Pilota kupilem 3txa,szkoda mi czasu na nowy alarm zalozyc to nie problem ale jesli nie bedzie innego wyjscia trudno,co do felg chce 14bo i tak beda 2 mapy paliwa i doladowania wiec bede ruszal z normal a na 2 power i tak do konca ,beda wntyle wiec bedzie lepiej niz seria
,co do felg chce 14bo i tak beda 2 mapy paliwa i doladowania wiec bede ruszal z normal a na 2 power i tak do konca ,beda wntyle wiec bedzie lepiej niz seria
do ruszania raczej 2 mapy nie potrzebne prędzej procedura startowa... nie rozumiem o co chodzi z tymi wentylami? tarcze wentylowane? takie są przecież w serii? do tych zacisków założyłem praktycznie najlepszy zestaw jaki można tarcze przewiercane zimmermann sport ( takie jak w M5 oraz porsche) plus klocek DS performance i po porządnym hamowanie nadal puchnie za mała średnica Zobaczymy jak będzie przy większej tarczy i zacisku 2 tłoczkowym z Legenda ale tu min fela 15cali i to tez będzie ciężko dobrać odpowiednią...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 18:08
JAZDAPRZEMO napisał/a:
Pilot jest od innego auta ,zazwyczaj w starego typu alarmach robi sie zwore i progamuje na nowo wiec myslalem ze tu tez jest tak samo,a w servisie powiedzieli ze przez to zlacze nie da sie doprogramowac innego pilota ale w inny sposob wiec napewno chodzi o zworke gdzies pytanie gdzie..Pilota kupilem 3txa,
Z którego roku jest twój samochód? I sprawdź jeszcze czy masz przy lampce oświetlającej wnętrze taką czarną "bulbe" (pomiędzy światełkiem a włącznikiem), jeśli jest tam coś takiego to siedzi u ciebie starsza wersja sterownika firmy Valeo i pilot do takiego alarmu powinien wyglądać tak:
Co do tych map mozna to nazwac procedura startowa na jakis wyscig ,bedzie sterowana manualnie w przycisku galki biegow,mam juz troche tego za soba i lepiej ruszyc z mniejsza moca i wiecej zyskac niz spalic start i zrobic lipe taki mam system,a wentyle tak nacinane jakis kit znalazlem zobaczymy jak bedzie to dzialalo,co do pilota to faktycznie chyba jest problem bo ten moj 3txa nie ma podczerwieni a mam czarna zaslepke w oswietleniu wiec lipa musze znalezc takiego pilota a moze ktos sie zamieni na tego 3txa....
i tak bez szpery oraz dobrej opony nie zrobi się dobrego startu na przednim napędzie... to samo tyczy się nadrabiania u mnie potrafi zmielić na 3 biegu a ty celujesz w jeszcze większą moc Procedura startowa to zupełnie inna sprawa moduł startuje cie z odpowiednich wcześniej ustawionych obrotów oraz dozuje gaz... oczywiscie wcześniej określa się taka procedurę wcześniejszymi próbami. 90% samochodów z przednim mocnym napędem ja posiada. Odnośnie nacinanych tarcz to starta czasu przy tej średnicy... a jak to będzie EBC lub mikoda to przy mocnym hamowaniu zaraz powichrujesz tarcze...
Wiesz moze i tak ale to nie auto rajdowe bedzie,jesli mieli to moze trzeba potrenowac ?A procedura startowa to ja kierowca, trzeba poznac auto i jego zachowania nie trzeba miec nakopane pod maska zeby byc szybkim mam juz troche za soba wiec wiem jak pewne triky dzialaja wiec jesli chcesz mnie przekonac do pewnych zasad to nic z tego,zawsze polegam na sobie i mam sprawdzone metody..Co do hamowania nie bedzie tak zle wystarczy klapy kierunkowe zalozyc na zacisk wylaczyc abs robic breche z biegami i bedzie ok...Fakt ze oponki duzo daja ale jesli nie wiesz jak wykozystac pewne mankamenty i obrocic je na korzysc to juz inna sprawa...Ale nic straconego pewnie sie kiedys spotkamy na jakims zlocie to z checia bym wymienil i sprawdzil moje doswiadczenie jesli bedziesz mial chec i ochote,wiem jedno, liczy sie tylko kto pierwszy na kresce nie wazne w jaki sposob...To tylko autko do zabawy wiec zostane przy swoim...Co do alarmu jesli ktos ma pilota z ir chetnie zakupie jednak da sie go zaprogramowac recznie na szczescie jest on dosc prosty dzieki za podpowiedz kolego...
W wielu aspektach masz racje jednak to sama teoria w tym przypadku to się nie sprawdzi jeżdżę tym autem długi czas bylem również na torze i uwierz mi ze w tym wypadku twoje rady nic nie pomogą... mielenia kół przy dużym momencie dość lekkim przodzie i napędzie na przód można zredukować jedynie wyczynowa oponą... żadne triki nie pomogą... Oczywiście ze sprawny kierowca to 90% sukcesu jednak jak już kierowca daje z siebie wszystko i nadal brak wyniku trzeba zmienić coś w aucie Co do hamulców o jakie klapach mówisz? jasne ze biegami zawsze można zredukować prędkość ale to za mało... abs w tym wypadku akurat najmniej przeszkadza w zimę czasem jest uciążliwy... Po prostu te hamulce juz na starcie są za słabe do serii jeśli chce sie trochę szybciej pojeździć...
JAZDAPRZEMO napisał/a:
Fakt ze oponki duzo daja ale jesli nie wiesz jak wykozystac pewne mankamenty i obrocic je na korzysc to juz inna sprawa
co masz dokładnie na myśli? rozwiń.
Oczywiście jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie pomysły i uwagi
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 12:18
JAZDAPRZEMO napisał/a:
...Co do alarmu jesli ktos ma pilota z ir chetnie zakupie jednak da sie go zaprogramowac recznie na szczescie jest on dosc prosty dzieki za podpowiedz kolego...
Z pilocikiem do alarmu to jednak nie taka prosta sprawa jak by się ci wydawało. Piloty IR były stałokodowe (przynajmniej tak twiedziły wszystkie odnalezione prze zemnie źródła) czyli nic tam się nie synchronizowało, programowało. Musisz mieć pilot który wyśle odpowiednia sekwencję sygnału a taki kupiony na allegro czy z innego źródła to wyśle sygnał ale nie taki jak trzeba. Nawet w UK nie są w stanie zaprogramować takiego pilota. co gorsza sam alarm to układ który nie ma złącza do diagnostyki i podłączenia czegokolwiek czym można by było dostać się do wnętrza (programowego) alarmu. Jeszcze nie dobierałem się do wnętrza tej skrzyneczki - ale mam ją wymontowaną - jeżeli siedzi tam procesor+ zewnętrzna pamięć to może będzie dało się coś zczytać i pokombinować. a dorobienie pilota dość prosta sprawa bo wystarczy prosty w miarę układ z mikrokontrolerem typu PIC który będzie miał za zadanie po naciśnięciu przycisku wysłać określony sygnał - już nawet coś takiego robiłem jeszcze podczas studiów na polibudzie. Jeśli jednak siedzi tam mikrokontroler z pamięcią wewnętrzną to nic się z tym nie zrobi.
A jeśli chodzi ci jedynie o możliwość otwierania centralnego to najtańszym sposobem jest dołożenie sterownika radiowego - poszukaj na forum było o tym w odniesieniu do R600 gdzie również jest problem z zaprogramowaniem pilota.
Chodzi tylko o podanie sygnalu wlacz-wylacz da sie to zrobic montujac najprostszy odbiornik z pilotem ir do auta z TME maja takie kity i kosztuja 57zl tylko trzeba go zlozyc i juz po problemie..Podam ci pozniej pod jakie nozki to podpiac nie postarali sie angole przed dobrym zabezpieczeniem tego bo podczerwien mozna szybko i latwo oszukac i bardziej tego bym sie obawial i raczej zalozyl lepszy alarm z centralka ....Autem nie bede jezdzil po torze tylko po ulicy chyba ze jakas cwiartka sie czasami trafi a ulica a tor to dwa inne swiaty uwazam ze sobie poradze spokojnie i wole na moich sprawdzonych i prztestowanych patentach smigac ale faktem jest ze trzeba troche wiecej testow zrobic bo nie mialem za duzo okazij roverem poszalec i sprawdzic jego mozliwosci na maxa,co do abs nigdy nie da sie dohamowywac auta bo praw fizyki nie oszukasz zreszta zaden samochod rajdowy czy wyscigowy nie posiada tego systemu bo uniemozliwia kontrolowania auta .Jak ja to mowie szybka noga i umiejetne kontrolowanie poradza sobie prawie zawsze,wiadomo ze czasami szczesnie i inne okolicznosci robia swoje ale coz zawsze ryzyko istnieje...bledy popelniaja wszyscy tak juz jest...Kazdy ma tam swoje w glowie waznezeby wesolo bylo...Trzeba tez pomyslec na waga macie jakies pomysly co wywalic ?Co do rozwiniecia pewnych tematow wole pokazac je w praktyce bo nie lubie polemizowac...
jak ma być to samochód tylko dla zajawki a nie do użytku codziennego to wywalasz wszystko co się da środek do żywej blachy... Myślę ze z 70KG wyjmiesz. z przodu warto tez wyjąć akumulator i przełożyć do bagażnika oraz wywalić puszkę filtra zrobilem tak u siebie i nie dość ze spadła masa bo jest trochę tego żelastwa i plastików to jeszcze poprawiała się sterowność...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum