Nawet nie myslalem ze biegi moga wchodzic przy tak krotkim ruchu reka.
Ciekawi mnie ten temat, może byś filmik machnął nawet komórką jak to wygląda i najlepiej dla porównania filmik bez tego unowocześnienia u kolegi czy gdzieś.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 27, 2009 09:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 09:32
Chwilowo znikneły shortshiftery do skrzyni R65. Oczywiscie jak wczoraj w nocy chciałe msbie zamowic. Hehe. Bedzie ktos zamawiał? Przesyłka tanio do Polski. Wysłalem im maila wczoraj kiedy wroca do oferty te cuda, moze odpisza.
Napisałem moją łamaną angielszczyzną, że jestem z kraju białych niedziwedzi. i mam Rovera 1.4 ze skrzynai R65, i że kiedys mieli do takich shortshiftery, teraz nie ma, i kiedy beda znowu.
Odpisali: Dear Sir
R65 Quickshift £19.99 + £3.99
please contact us when you wish to purchase
No to napisaęłm ze nie bardzo rozumie bo tu pisze jaka cena, a na stronei nei ma wiec jak zamówic w takim razie bo chce.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 09:49
Hmm ale strona sprawdzona, kilak osob kupowało i nie tylko z Anglii. No a paypal nie jest włąsnie bezpeicznym systemem.
O to chodzi, że teraz nie ma tam zabawki do R ale kiedys była, pozniej nie byłom, znowu była i nie ma:) Tak w skrócie to czasem tam bywa.
Jesli chcesz kupic a nie ma tego na aukcji, to oni wysylaja Ci na paypal cos takiego jak zadanie zaplaty. I dziala to bardzo dobrze, polecam ten sklep i shortshifter.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 10:31
Dam kzuynowi do zamówienia, bo ja nie umie paypalem sie posługiwac i mam tylko konto zwykłe w ing, a on był w Anglii to ma i konto angielskie i obył sie z tym systemem.
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 21:54
Ciekawy temat, tyle że ja planuję już od jakiegoś czasu zrobić taki myk, tyle że opierając się na tej technice : http://www.hondatech.pl/viewtopic.php?t=1391
Sprawa wydaje się dość prosta, czekam tylko na cieplejsze dni, żeby wybadać o ile można przedłużyć tą dolną część. Jakby co będzie opis. PZDR
Jesli mi sie dobrze przypomina, to w 200 takiego myku sie nie da zrobic. Dlatego ze ta czesc ktora jest pod spodem (to co w hondach przedluzaja), dochodzi do sworznia ktory przenosi ramie wyzej. Dopiero wtedy wychodzi krotkie ramie ktore wrzuca biegi, i tu wlasnie je przedluza short shifter.
Jesli ktos z was ma trocze zdolnosci to naprawde bardzo latwo cos takiego zrobic. Jesli bedziecie zainteresowani to moge wyjac moj, zrobic zdjecie i podac wymiary.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Jesli mi sie dobrze przypomina, to w 200 takiego myku sie nie da zrobic. Dlatego ze ta czesc ktora jest pod spodem (to co w hondach przedluzaja), dochodzi do sworznia ktory przenosi ramie wyzej. Dopiero wtedy wychodzi krotkie ramie ktore wrzuca biegi, i tu wlasnie je przedluza short shifter.
Jesli ktos z was ma trocze zdolnosci to naprawde bardzo latwo cos takiego zrobic. Jesli bedziecie zainteresowani to moge wyjac moj, zrobic zdjecie i podac wymiary.
Daj fotki i dokladne wymiary jesli mozesz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No fotki juz mam, tylko prosze sie nie czepiac technicznych aspektow wymiarowania
Teraz musze wyjasnic kilka rzeczy.
Jesli chodzi o podluzny otwor to sluzy on do regulacji dugosci ramienia. Jesli nie potrzebujecie tego to wystarczy otwor 8mm na koncu. Ja u siebie mam na maxa wydluzone i mi pasuje.
Ta mniejsza czesc idzie od spodu i najwarzniejsze jest te wyciecie po lewej stronie na zdjeciu. To wlasnie te wyciecie blokuje sie na starej lapie, i unieruchamia ten element.
Calosc jest wykonana z aluminium o grubosci 5mm, rownie dobrze moze to byc metalowa blacha o grubosci powiedzmy 2mm. Cale obciazenie jest przenoszone na boki wiec nie powinno sie wygiac.
Calkowita dlugosc SS nie moze byc wieksz niz ta podana na zdjeciu. To juz jest maksymalnie przedluzone i ramie dochodzi prawie na styk do skrzyni. Na ktoryms zdjeciu to widac.
No i musicie gdzies kupic ta kulke na ktora sie naklada ramie.
Markzo zrobilem zdjecia jak to wyglada zalozone, jesli u Ciebie jest podobnie to pewnie bedzie pasowalo. U Ciebie siedzi skrzynia Hondy?
Jakby ktos mial jakies pytania to podpowiem co i jak.
Powodzenia
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Tego nie mierzylem, bo nie myslalem ze ktos bedzie chcial to sam toczyc. Poprostu pomierz to oryginalna, ta wysokosc moze byc troche wieksza bo to wlasciwie nie ma nic do rzeczy. Oby nie bylo za nisko, bo nie nalozysz ramienia. Pewnie na alledrogo cos bys znalazl.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Tego sie nie montuje w zamian za cos, to tylko przedluzenie. Zdejmij ten drazek ktory siedzi na kulce, i tam przykrec ss. Pozniej zaloz ten drazek na kulke od ss.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Musisz go dokrecic dosyc mocno, tak zeby ta blaszka od spodu dobrze trzymala za krawedz. Jesli bedzie luzno to bedziesz mial takie dziwne wrzucanie biegow, raz jakby wchodzilo dobrze a raz jakby go tam wogule nie bylo. Mialem tak jak mi sie srubki poluzowaly.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum