tak to olej,albo cos podobnego od dolu sie dostaje,jak ostatnio mechanik wymienial filtr to caly od dolu byl uwalony,on sam nie mial pojecia skad sie tam wzial
przeplywka jest chyba po boku,a swoja droga tez ja wlasnie wymienialem.W tym pojemniku gdzie jest filtr,na dole po srodku jest chyba maly otwor,to chyba stamtad idzie ten olej
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Mar 08, 2010 16:55
menior napisał/a:
caly od dolu byl uwalony
przypuszczenia:
1. wilgoć (szczególnie zimową porą) z brudem osadza się w dolnej części obudowy filtra i pozostawia ślad zanim odpłynie otworkiem, o którym wyżej mowa.
2. jeżeli to jednak olej, to: masz kompletny - nieucięty dolot jak na rysunku wyżej nr11?
3. stan filtra powietrza po 24kkm (zgodnie z Rave) potwierdza zasadność jego wymian co ~15kkm.
Dolot nr.11 wydaje mi sie kompletny,moze to jednak nie byl olej,taka czarna maz wzielem za olej a moze to faktycznie byl brud tym bardziej ze przyznam sie,ze zaniedbalem w zeszlym roku wymiane filtra
[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 20:05 ]
no a jak wygladaja wasze filtry przy wymianie tez sa brudne?
Jeżeli wymieniłeś filtr powietrza po 24kkm to pewnie wygląda jak by ktoś go tłustymi sadzami wysmarował. I to jest normalny widok. Ja zmieniam filtr powietrza co 7-8 kkm i też zbyt pięknie nie wygląda.
pozdro
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Mar 10, 2010 15:26
apples, to dla CDT jest optymalny przebieg do zmiany filtra powietrza. Chocby nie wiem jak się ktoś śmiał i tak zdania nie zmienię. Trzeba zmieniać i już. Wtedy pali w normie i kręci się na obroty tak jak powinien.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum