Mam prośbę do fachowców od 600-ki z dieslem.
Osobiście mam 75-kę a połowica zażyczyła sobie 600-kę i tu kilka pytań o silnik diesla.
Szukałem po forum ale , oczy już mnie bolą.
Czyjej produkcji jest silnik diesla
Czy występował tylko ten jeden 105km
W silniku jest łańcuch czy pasek
Jaki jest koszt przepływki , bo w R75 to kosmos
Jakie typowe bolączki ma ten silnik i ten model, na co w szczególności zwrócić uwagę przed kupnem
pozdrawiam
_________________ szkoda mi go będzie
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 18:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Od 600-ki td nie jestem ekspertem ale na wszystkie Twoje pytania udało mi się znaleźć odpowiedź, używając funkcji SZUKAJ i czytając stronę www.roverki.pl
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Czyjej produkcji jest silnik diesla - ROVERA 20T2N, seria L
Czy występował tylko ten jeden 105km - Oznaczenie SDI 105KM i odnaczenie D, cos mniej koników, 90 czy jakos tak ?
W silniku jest łańcuch czy pasek - Łańcuch to w rowerach, w roverze jest pasek
Jaki jest koszt przepływki - nie wiem
bolączki? hm, w sumie to nic takiego.. ale jak juz sie posypie to troche lipa z częściami.. troche podchodzi od accorda.. ale chyba większość nie. mialem pare przypadkow ze zamowilem jakas część a tu przyszlo nie to.. i tak pare razy.. sprzedawca sie zarzekał ze musi pasować, a przychodzilo do wymiany i lipa.. nie grało. ale chyba dlatego ze moja wersja jest sprzed liftingu. Części blacharskie.. masakra, przynajmniej u mnie w regionie.. Kup coś normalnego.. np. Opla
Nie wiedziałem, że z częściami do SDi taki problem Do benzynowych wersji nie ma żadnego problemu...
No ostatnio mialem lipe bo posypał mi sie wysprzęglik.. no to ide do sklepu i zamiawiam.. najpierw reperaturki.. ide na drugi dzien, ucieszony ze zaplacilem pare zloty... przychodze do mechaników.. chcą zakladac.. i nie pasuje.
No to ide spowtorem do sklepu i mowie ze to nie pasuje.. to znalazł jakies inne.. co też nie pasowały. No to myśle zamowie caly wysprzęglik ( o dziwo zaplacilem 32zł za wysprzęglik ) ide do mechaniorów.. chcą zakladac.. no nie pasuje.. jakis inny, ale wcisneli pare przekladek i sie jakos włożyło. Nie wiem czy ten moj sprzęt jest jakis dziwny, czy mamy takich fachowców w sklepach. To samo z wahaczem. Ta.. panie bedzie pasowało na 100%. Wahacz wyciągnięty, koles chce zakladac nowy, a tu kupa.. nie pasuje.. Pasowało by gdyby byl węższy ( albo szerszy, nie pamietam) o 1mm, Ludzie.. po kiego grzyba robią dwa różne wahacze 19mm i 18mm? Tak samo centralka od podnoszenia szyb ( te przyciski między fotelami) Kupilem uzywane.. tyle ze po liftingu.. i juz kupa.. nie pasuje bo kable są inne. A i jeszcze impulsator prędkościomierza.. ale to juz nie chce mi sie pisac;]
Nie wiem czy ten moj sprzęt jest jakis dziwny, czy mamy takich fachowców w sklepach. To samo z wahaczem. Ta.. panie bedzie pasowało na 100%. Wahacz wyciągnięty, koles chce zakladac nowy, a tu kupa.. nie pasuje.. Pasowało by gdyby byl węższy ( albo szerszy, nie pamietam) o 1mm, Ludzie.. po kiego grzyba robią dwa różne wahacze 19mm i 18mm? Tak samo centralka od podnoszenia szyb ( te przyciski między fotelami) Kupilem uzywane.. tyle ze po liftingu.. i juz kupa.. nie pasuje bo kable są inne. A i jeszcze impulsator prędkościomierza.. ale to juz nie chce mi sie pisac;]
To na mój gust; sklep, w którym kupujesz jest do bani, bo: chyba oprócz wysprzęglika, reszta części, które wymieniłeś, jest identyczna jak w benzynówce i Accordzie. Jeśli wahacz nie pasował, to albo był to strasznej jakości zamiennik, albo koleś ze sklepu źle dobrał - wahacze we wszystkich tych autach, są identyczne, więc źle dobrać, to sztuka
Co do modułu sterowania szybami to ciekawe dlaczego kable inne... w końcu niczego nie zmieniali po lifcie. No chyba, że automatycznego opuszczania szyby kierowcy nie było wcześniej i to dołożyli, ale tego nie wiem.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
funfel, To u ciebie jakaś lipa z tymi sklepami i częściami,zresztą w sklepach nie raz to takie patałachy stoją i wciskają kit że głowa boli .Dlatego ja sam staram się orientować co do części do swojego RH600 i sam wybieram jaką część i jakiej marki chcę mieć założoną i w miarę możliwości i umiejętności naprawiać sobie samemu.Co do wachaczy to też coś słyszałem że są 2 rodzaje 18mm i 19mm ale nic nie stoi na przeszkodzie by sobie wcześniej zmierzyć jaki się ma wachacz i potem wiadomo co chcemy
funfel napisał/a:
Kup coś normalnego.. np. Opla
funfel napisał/a:
Ale blachy ma dobre.. lepsze od opla
Widzisz sam wcześniej jeździłem Astrą F 1.6 oprócz klimy i poduszek miała wszystko pełna elektryka ABS,szyby el. lusterka el. sterowane i podgrz. itd itd i miałem sympatię do tego autka,części tanie i ogólnie dostępne a sam samochód prosty jak budowa cepa... Ale cholera jasna gniła jak diabli ,praktycznie co sezon trzeba było robić jakieś zaprawki itp.,zawieszenie też za delikatne jak na nasze drogi ,poza tym jeżdżąc Astrą nie miało się takiego poczucia że się prowadzi coś innego coś wyjątkowego jak to jest w Rover'ku
Jeśli wahacz nie pasował, to albo był to strasznej jakości zamiennik, albo koleś ze sklepu źle dobrał - wahacze we wszystkich tych autach, są identyczne, więc źle dobrać, to sztuka
zuber84cool napisał/a:
Co do wachaczy to też coś słyszałem że są 2 rodzaje 18mm i 19mm
Wahaczy były dwa rodzaje. 18 i 19 centymetrów (to rozstaw widełek). Zmiany były w zależności od nr vin auta, więc tu nie ma reguły rocznik, ani zasilanie auta.
zuber84cool napisał/a:
ale nic nie stoi na przeszkodzie by sobie wcześniej zmierzyć jaki się ma wachacz i potem wiadomo co chcemy
Trzeba najpierw zdjąć, by zmierzyć, a nie każdy ma ten komfort odkręcenia wahacza, zmierzenia, a później poszukiwania właściwego. Chyba, że robi to warsztat. Sami odkręcą i kupią właściwy.
Swoja drogą, da się włożyć nawet nie pasujący o innym rozstawie, ale później są cyrki z ustawieniem geometri i wahacz taki bardzo szybko sie wysypie (tulejki na widełkach).
Wysprzęgliki też bywają różne i od accorda nie zawsze pasują.
Mayson napisał/a:
Co do modułu sterowania szybami to ciekawe dlaczego kable inne... w końcu niczego nie zmieniali po lifcie. No chyba, że automatycznego opuszczania szyby kierowcy nie było wcześniej i to dołożyli, ale tego nie wiem.
Też nie wiem, czemu nie pasowało. Ja mam auto po lifcie, a moduł założyłem sprzed liftu i nie mam tylko automatycznego opuszczania.
a moduł zało0żyłem sprzed liftu i nie mam tylko automatycznego opuszczania.
To ja mam auto sprzed liftu i mialem automatyczne opuszczanie szyby od kierowcy. A pisze ze mialem, bo jak mi mechanik probował naprawić.. to skonczylo sie automatyczne opuszczanie
zuber84cool napisał/a:
ale nic nie stoi na przeszkodzie by sobie wcześniej zmierzyć jaki się ma wachacz i potem wiadomo co chcemy
Trzeba najpierw zdjąć, by zmierzyć, a nie każdy ma ten komfort odkręcenia wahacza, zmierzenia, a później poszukiwania właściwego. Chyba, że robi to warsztat. Sami odkręcą i kupią właściwy.
Swoja drogą, da się włożyć nawet nie pasujący o innym rozstawie, ale później są cyrki z ustawieniem geometri i wahacz taki bardzo szybko sie wysypie (tulejki na widełkach).
No ale przecież jak podniesiesz maskę to widzisz śruby mocujące wachacz i możesz zmierzyć ich rozstaw
600-tka wystepuje tylko w jednej wersji Dieslowskiej- 105, niezależnie od oznaczenia, SDI, czy Di jak w moim przypadku. Różnica jest jedynie w wyposażeniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum