Lisus, china22,
przepraszam, narazie nie wstawię zdjęc, mam własną tragedie rodzinna (mama mi umarła) i nie jestem w stanie ogarnąć tego wszystkiego, postaram się za jakiś czas to wstawić
dobryziom,
kolego masz jakiś problem do mnie?? nie rozumiem Twoich wypowiedzi, które są skierowane w moją stronę... strasznie mi się to nie podoba!!!
Simota jest bardzo dobrą firmą robiącą stożki, poczytaj troszkę, zresztą nie ważne, każdy może mieć swoje zdanie, ale nie rób jak robisz, bo strasznie jest to irytujące, coś Ci nie podpasi i odrazu "jedziesz" na tego kogoś...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 20:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dobryziom ładnie to wygląda troche miejsca wyszarpałeś nawet a o jakiejś zabudowie na stozek nie myślałeś?
nie ma takiej potrzeby, zabudowa by go bardziej dusiła niż pomagała... miejsce się znalazło ponieważ przełożyłem akumulator do bagażnika i wyrzuciłem oryginalna puszkę filtra...
Ja mam stozek K&N w oslonie Karbonowej zaadaptowanej z Citroena Saxo VTR.
Ja handluje troche filtrami K&N i BMC wiec troche z nudow gdzies tam sie zorientuje w temacie
Ja mam stozek K&N w oslonie Karbonowej zaadaptowanej z Citroena Saxo VTR.
Ja handluje troche filtrami K&N i BMC wiec troche z nudow gdzies tam sie zorientuje w temacie
Jak możesz Wstaw foto jak u Ciebie to wygląda.
Chandlujesz troche filtrami, więc napisz jakieś oferty sożka mi na PW
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 30 Skąd: warszawa
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 18:57 r 214si
witam jaka jest średnica kolektora ssącego na wejściu zna ktoś może wymiar ponieważ również zamierzam kupić stożek napiszcie coś również czy da coś jeśli wywalę katalizator???
z góry dzieki za odpowiedż .
witam jaka jest średnica kolektora ssącego na wejściu zna ktoś może wymiar ponieważ również zamierzam kupić stożek napiszcie coś również czy da coś jeśli wywalę katalizator???
z góry dzieki za odpowiedż .
ferroz musisz sam se chyba zmierzyć tą średnice! Widzę że nikt się nie pali aby odpowiedzieć na to pytanie... Ja jeszcze nie założyłem stożka więc Ci nie pomoge, założe to dam Ci znać chyba że ktoś mnie uprzedzi A co do katalizatora to ja np. go nie ruszam..
A ja Wam powiem to tak Odpuście stożki, bo jeśli nie odgrodzicie ich od silnika i nie doporwadzicie zimnego powietrza w sporej ilości, to będzie więcej strat niż pożytku miałem u siebie stożek simoty chwilke, tylko dla dźwięku, bo autko fajnie brzmiało na wysokich obrotach. Jednak jak wywaliłem stożek i założyłem ori puche z dobrym doprowadzeniem zimnego powietrza różnica jest na prawdę spoora...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
A ja Wam powiem to tak Odpuście stożki, bo jeśli nie odgrodzicie ich od silnika i nie doporwadzicie zimnego powietrza w sporej ilości, to będzie więcej strat niż pożytku miałem u siebie stożek simoty chwilke, tylko dla dźwięku, bo autko fajnie brzmiało na wysokich obrotach. Jednak jak wywaliłem stożek i założyłem ori puche z dobrym doprowadzeniem zimnego powietrza różnica jest na prawdę spoora...
Widziałem już u parę osób zamontowany stożek i z doprowadzeniem zimnego powietrza raczej nie ma problemu, odgrodzić stożek od silnika też sie da więc?
o tej ori puche szczerze nie słyszałem... ? ale wydaje mi się że to raczej jest do większych silników?!
o tej ori puche szczerze nie słyszałem... ? ale wydaje mi się że to raczej jest do większych silników?!
ori puche znaczy oryginalna puszke w sensie oryginalne miejsce na filtr normalnie spadlem z krzesla
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
kprzemo a nie za duże masz trochę spalanie licząc 12L ? chyba że masz większy silnik to ok.
hmm czyli gdzieś z 2 /3L bedzie brał więcej na setke niz standardowo? trudno coś za coś
Ps- ale tak Ci wzrosło spalanie przy normalnej jeździe?
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 17:35 ]
Perez no nie skapłem się
Markzo Dziękówka za foto ja bym wsadził stozek w te oryginalne miejsce na filtr.. dorobił bym tylko jakąś osłone od strony silnika
Z tym spalaniem to chyba zależy kto jaka nogę ma Ja od ponad roku jeżdżę na stożku w obudowie + zamknięty dolot z rury wentylacyjnej doprowadzony ze zderzaka i jakoś nie wzrosło mi spalanie, śmiem twierdzić że przy normalnym użytkowaniu nawet urywam z 0,5 l
Z tym spalaniem to chyba zależy kto jaka nogę ma Ja od ponad roku jeżdżę na stożku w obudowie + zamknięty dolot z rury wentylacyjnej doprowadzony ze zderzaka i jakoś nie wzrosło mi spalanie, śmiem twierdzić że przy normalnym użytkowaniu nawet urywam z 0,5 l
No proszę więc jednak się da jeździć oszczędnie camaro17 wrzuć jakieś foto jak to u Ciebie wygląda. Interesuje mnie jaką masz osłone i jaki stożek?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum