czujnika abs nie ruszasz, nic mu nie będzie. Pierśceń jest stożkowy więc przy zdejmowaniu się odsuwa od czujnika, a przy zakładaniu wróci na miejsce
klucz dynamometryczny przydaje sie, żeby za mocno nie dokręcić, ale nie jest konieczny. Po prostu nie przesadź z dokręcaniem bo łożysko długo nie pożyje
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 272 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Maj 18, 2009 10:32
MayDay - tak czy inaczej możemi podać oznaczenie tego łożyska. Rozmawiałem z kolegą i mając to oznaczenie może znaleźć zamiennik bo ma dostęp do wszystkich produkowanych łożyska chyba nawet na świecie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Odświeżam temat bo mi strasznie huczy tylne łożysko od strony pasażera Niby jest to moje stare z R 220 ale chyba coś się stało po wypadku z nim, bo tak huczy W R25 ze Radia się nie da słuchać.
Przy wymianie opon kręciłem kołem i szeleści i nawet szef mi mówił ze łożysko padło
Teraz pytanie czy wymieniać obydwa prawe i lewe czy tylko jedno. po lewe daje tez lekkie odgłosy ale nie takie silne jak prawe
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum