ok, dzieki za wyjaśnienie.. nazwa pompy sugeruje że vp37 powinna być nowsza niż vp30.. a tu się okazuje że vp37 była montowana w starszych samochodach..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 21:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 22:28
Na chwilę obecną sprawdzanie szczelności układu paliwowego zostaje wstrzymane Po podpięciu pod T4 okazało się, że są 3 błędy, min. za wysoka wartość kąta wtrysku. To bardzo dziwne, bo w styczniu lub lutym ustawiali mi go w Diesel Bosch Service (za bagatela 244PLN ). KTS pokazywał, że jest wyprzedzony na 1-1,5 stopnia Książkowo powinno być między 2 a 4 stopnie. Sam już nie rozumiem...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hey.. byłem u mechanika specjalizującego się tylko w dieslach (kolejnego z resztą) ale ten skubaniec miał każdą pompę w pamięci, wiedzial co jak i co sie dzieje jak coś jest uszkodzone. powiedzał że w moim przypadku najprawdopodobniej uszkodzony jest jakiś zawór skrzydełkowy / łopatkowy.. sprawdzić to najlepiej w ten sposób żeby postawić samochód silnikiem w dół na ok 8godzin.. jeżeli będzie łatwiej odpalał to teoria sie potwierdzi.. innym sposobem jest postawienie samochodu silnikiem do gory, na ok godzinę i powinien miec problemy z odpaleniem.. niestety jeszcze nie przetestowalem...
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 28, 2010 10:32
Wiem, gdzie mogę postawić auto w ten sposób Jedyny problem to to, że jest tam zakaz zatrzymywania się
Daj znać jeśli potwierdzi się u Ciebie diagnoza mechanika.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 13:19
Przyklejam info, z podobnego tematu. Po poprawieniu "!@!$# speców" z Boscha - przestawieniu rozrządu i ustawieniu kąta wtrysku już jest ok.
Poniżej wrzucam filmik z wczorajszego odpalania. Zimny silnik (po nocy), w garażu temp. nie większa niż 10-12 stopni. Zdarza się czasem, że odpala słabiej (jak auto postało na dworze w deszcz itp.), ale jest to nie więcej niż 1 góra 2 obroty rozrusznika. Jestem dobrej myśli, że w zimie będzie równie dobrze
Filmik - http://www.youtube.com/watch?v=FBn7458n_yA
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hmm moze to banalne co napisze ale tez mialem kiedys ten problem i okazalo sie ze mam pekniety minimalnie przewód od paliwa , zaden mechanik tego nie dostrzegl sam sie dopatrzylem i wyminilem przewód i pali od strzalu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum