Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Sro Cze 02, 2010 07:38
Prosta sprawa, jeśli chodzi o pasek alternatora, to zlokalizuj napinacz i poluzuj jego śrubę, to jest chyba 13ka... Później od dołu silnika dokładnie pod napinaczem jest śruba, która pociąga ten napinacz w dół. Pokręcisz trochę i będzie ok, jak skończysz to dokręcasz napinacz z powrotem i tyle
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum