Zawsze przewód czerwony odpowiada za pierwszy bieg, z tych kolorów na rysunku wynika, że kolory się nie zmieniły, jeśli masz rocznik 2000 to masz tak samo jak u mnie. w czerwony kabel wlutowywujesz rezystor, czarny kabel to masa. Fioletowego nigdzie nie podłączasz, a kabel szary łączysz z czerwonym za rezystorem od strony silniczka.
W puszcze nic nie zmieniasz, wszystko zostaje tak jak jest.
zwróć tylko uwagę przy podłączeniu kabli do silniczka w którą stronę się kręci aby miał prawidłowe obroty. W razie co wystarczy zamienić kable w kostce. Rób wszystko wg. schematu Mariana_K z jego artykułu
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 19:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dopiero wczoraj dotarł do mnie wentylator i rezystor, więc zabrałem się za wymianę.
Postępując zgodnie z instrukcją zrobioną przez Marian_K i po otrzymaniu dodatkowych informacji od kris-tofer operacja zakończyła się sukcesem.
Wentylator działa jak talala
Koszt wymiany:
- Nowy silnik 200zł
- Rezystor 15zł
- Spędzone popołudnie w garażu.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
Radość nie trwała zbyt długo. Wentylator już nie działa Jak narazie nie wiem co dokładnie padło. Jak tylko znajdę chwilę aby się znowu za to zabrać to opiszę co i jak.
A mam Pytanie do kris-tofer albo kogokolwiek kto będzie wiedział. Jaka wtyczka jest użyta do podłączenia silnika wentylatora Voyagera? Bo mam już wszystkie części i tylko tego mi brakuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum