Witam. W swoim Roverze 200 2SD z 96 r. miałem problem w tym temacie. Dmuchawa nie działała na 1 i 2 biegu. Wymontowałem opornicę i stwierdziłem przepalone dwa cieńsze oporniki. W miejscu przepalenia złączyłem je aluminiową cienką blaszką i narazie nadmuch funkcjonuje. Jak długo tego nie wiem. Na wszelki wypadek w zakładzie RTV gostek pomierzył mi ich opory i tak mu wyszło: 1. Zwój najgrubszy ma- 0,3 oma, 2. Zwój średni ma- 1,0 oma, 3. Zwój najcieńszy ma- 1,7 oma. Jak by coś to ten detalik jest dostępny na allegro za kwotę około 100 zł z przesyłką.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 22, 2009 09:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Paź 22, 2009 16:28
Cytat:
Jak by coś to ten detalik jest dostępny na allegro za kwotę około 100 zł z przesyłką.
Szkoda kasy na taką duperele wydawać. Jak masz gostka w zakładzie RTV to niech ci zrobi oporniki z drutu oporowego, nawinie kilka zwojów 4-5 na ołówek i będzie działać. Jak jest kumaty to zrobi. Lub zastosuj oporniki ceramiczne 1 ohm 10W.
W innym wypadku blaszka aluminiowa szybko się przepali
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
opornik 10-watowy szybko sie przepala - zastosowanie 15W 1ohm rozwiązuje problem jeśli chodzi o drugi bieg wentylatora. Koszt takiego rezystora 3zl90gr w sklepie elektronicznym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum