Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria T 2.0] Różnice między silnikiem 2.0 a 2.0T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 11:30
[seria T 2.0] Różnice między silnikiem 2.0 a 2.0T
Autor Wiadomość
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 09:27   [seria T 2.0] Różnice między silnikiem 2.0 a 2.0T

Witam!

Czym różni się silnik 2.0 Rovera 20T4H os silnika 2.0Turbo?

Nie licząc osprzętu kolektora sprężarki itd. Mam na myśli różnice konstrukcyjne samego silnika.


Pytam bo na allegro silnik bez osprzętu można kupić poniżej 1000zł np tutaj:
http://allegro.pl/item116..._16v_20t4h.html
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Sie 17, 2010 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 17, 2010 09:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 09:32   

Było całkiem niedawno:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58422
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 09:56   

praktis, tak ale tam dyskusja na samym początku schodzi na uturbianie K-serii a mnie interesują różnice między silnikami Serii-T oba 2.0 oba 16V zewnętrznie niemal identyczne stąd moje pytanie...


A powodem jest to iż niedługo czeka mnie pewnie wymiana uszczelki w K16, a jak mam to robić to nastanawiam się nad wymiana silnika na ten z linka allegro, z później modyfikacja go na Turbo oczywiście jeżeli jest to mozliwe i nie ma znaczących różnic między tymi jednostkami ?
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:08   

Tłoki inne, kolektor wydechowy inny, nie wiem jak głowica. Dół ten sam, wał ten sam.

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 11:02 ]
Wstawienie 2.0 T-series do R25 tez nie będzie proste.

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 11:08 ]
To czytałeś?

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15249

I to:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58471
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:09   

Tłoki inne? Rozumiem, że te w Turbo są wytrzymalsze i nie ba za bardzo co rzeźbić?

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 11:09 ]
P.S. Wałkuje te tematy od dłuższego czasu
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:10   

Mają inny kształt ze względu na potrzebę odprężenia silnika.
Silniki turbo mają niższy stopień sprężania niż atmosferyczne.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 19:51   

praktis napisał/a:
Mają inny kształt ze względu na potrzebę odprężenia silnika.
Silniki turbo mają niższy stopień sprężania niż atmosferyczne.


Właśnie na taką rzeczową odpowiedź czekałem i widzę, że nie ma co.

A tak na marginesie to gdyby silnik 2.0T pozbawić turbiny to też będzie miał kiepskie właściwości moc moment itd bo powstał do pracy z turbiną i tylko przy doładowaniu będzie działał prawidłowo?

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 18:27 ]
I jeszcze jedno pytanie jak ktoś jeszcze się nimi nie zmęczył to proszę o odpowiedź.

Czy dyżym problemem byłoby wysterownie silnika 2.0 Serii T bez Turbo przez komputer z k-Serii? Z tego co wiem adaptuje się on to silnika. Wszystkie Czujniki podpiąć użyć oryginalnych wtrysków od T-Serii i jazda oba silniki są bez doładowania. Jedynie co to przerobiłbym kolektor ssący 2.0 tak, żeby użyć silniczka krokowego od K-Serii (otwór powietrza i dwa do przykręcenia) wtedy pozbyłbym się problemu podłączania przepustnicy od 2.0 ze zintegrowanym silniczkiem krokowym.

Co Wy na to?

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 20:51 ]
Koło zamachowe również od 1.6 K-Seria więc z immo problemów nie będzie tylko czy w 2.0 nie jest większe lub czy nie różni sie znacznie i czy zamontuje na to koło większe sprzęgło i docisk wytrzymujący moc 2.0
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:08   

Zależy mi na tym bo jak mam ładować pieniądze w 1.6K (uszczelka na wykończeniu) to wolałbym raz a porządnie zamontować silnik 2.0 serii T który uchodzi za bezawaryjny. Nawet ten w wersji bez turbo będzie dużym dodatkiem mocy a poza tym nie będę cały czas myślał kiedy dopadnie mnie HGF

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 21:08 ]
kasjopea napisał/a:
up


??
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:19   

piotrekcrash, podbiłam Ci temat, bo kwitł tam gdzieś na dole strony :wink: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:20   

Cytat:
[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 21:08 ]
kasjopea napisał/a:
up


??
To jest tzw "podbicie tematu" aby znalazł się na wierzchu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:40   

kasjopea napisał/a:
piotrekcrash, podbiłam Ci temat, bo kwitł tam gdzieś na dole strony :wink: .


aha w takim razie dzięki;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [K series] Różnice między uszczelkami w K oraz KV6.
BigBoyPL Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pon Cze 17, 2013 13:35
BigBoyPL
Brak nowych postów [diesle] Żywotność i różnice między dieslami
Bobek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Sro Lut 18, 2015 13:11
irmina30
Brak nowych postów [R x20 Seria L '95-'99] D/SD/Di jakie różnice
Tomaszi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Sob Sie 25, 2007 14:35
piter34
Brak nowych postów [seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K
mktuningcar Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 27 Pią Maj 31, 2013 23:13
AndrewS
Brak nowych postów [K14 16V/8V] Róznice i HGF
sknerko Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Sro Kwi 08, 2009 21:34
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink