borek88, korek hydrauliczny 3/4 cala, i wsio
mikimisz, jeszcze nie sprawdzałem szczerze powiem, ale raczej drastycznie nie wzrosło.
Po obserwacjach parudniowych, po jeżdżeniu po mieście powiem tak:
Jestem mega zadowolony !
Teraz się jeździ bardzo przyjemnie po mieście
Ekstra od dołu ciągnie, a na jak dziś padało to na 2-ce zrywa przyczepność straszliwie.
Pływak, idę o zakład, że teraz Jugol częściej prostuje prawą nogę, stąd to spalanie
To i bez modyfikacji przy ciężkiej nodze spali ten litr więcej więc takie rzeczy trzeba od razu pisać aby nie wprowadzać w błąd
Jeszcze odnośnie spalania z tego co wiem po dobrym programie w niektórych silnikach spalanie nie powinno wzrosnąć, a nawet może spaść... coś kiedyś Brt chyba wspominał, ze JTD po chipie mniej pali
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 21:09
Pływak napisał/a:
To i bez modyfikacji przy ciężkiej nodze spali ten litr więcej
...mimo ciężkiej nogi, do 2000 obr, to auto i tak nie jechało, więc styl jazdy był w dużej mierze od tego dołu uzależniony, teraz to się zmieniło. Wiele rzeczy ludzie mówią i piszą na temat zwiększonej ilości KM, Nm, i mniejszym spalaniu. Ale ja w to niw wierzę, jak jest but, musi być i spalanie. W końcu powietrzem się tej mocy nie nadrobi
[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 22:09 ]
Pływak napisał/a:
To i bez modyfikacji przy ciężkiej nodze spali ten litr więcej
...masz rację, wszystko jest uzależnione od stylu jazdy.
No popatrz, a niektórzy podnoszą ciśnienie na turbinie bez ruszania dawki i auto się lepiej zbiera. To dopiero ściemniacze są W tym cała sztuka aby mapę tak zmodyfikować, żeby przy normalniej jeżdzie auto nadal było ekonomiczne może goodhope jeszcze wleci i coś na ten temat napisze bo ja wiem tyle ile gdzieś przeczytałem/usłyszałem...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Krzysi3k, sam wymieniales wtyskiwacze??
na cos trzeba zwrocic uwage szczegolna??
potrzebny jest koniecznie ten wybijak??
jakos trzeba odpowietrzyc uklad czy cos??
wolabym zrobic wymiane sam bo jednak zlotowki maja wziecie na cos innego niz placenie kasy mechanika za rzeczy ktore da sie moze zrobic samemu.
borek88, http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=249678
Zalej wtryski ropą (tak, tą z baku ), bo jest tłusta. Kluczem 15 rozruszaj wtryski na boki (tam jest wyżłobienie na klucz 15 na samej górze wtryskiwacza).
Nie jest to trudne, najwyżej pracochłonne
Zaopatrz się tylko w nowe podkładki pod wtryski i nowe wężyki przelewowe od razu
Krzysi3k, o ile wezyki mozna kupic z "metra o tyle juz podkladni to czarna magia;/ nigdzie typowo nie maja do wtryskow a miedziowke jakas zwykla podkladkee nie moglem dobra bo albo w srodku z byt duza albo po zewnetrznej za mala masakra
musza byc nowe te podkladki?? bo wtryski juz czekaja a ja stoje w miejsci (bylem w 4 sklepach i nic)
moze jeszcze KRZYSIEK sie wypowie czy gdzies dostal odpowiednie. w gordonie nie bylo w mniejszych tez nie nawet dzwoil koles do dwoch hurtowni
moze w intercarsie ale mam troche dalej i nie podrodze wiec moze krzysiek powie w jakim sklepie dostal.
z drugiej strony jak mam wiercic i kombinowac to papierek na wode te stare przejade i zaloze (miedz chyba powinna sie ulozyc dobrze)
sam juz nie wiem
borek88, ja podzwoniłem do sklepów i w jednym mi pan doradził, żebym w sklepie o nazwie "Hydrodiesel" w B-stoku zobaczył. To sklep z różnymi rzeczami do diesli, szczególnie do pomp wtryskowych. Pan miał od ręki
ile ja tam syfu mam w tym klektorze to szok
mi wlasnie pekla ale zlozylem ja i uzylem troszke uszczelki w plynie i w poniedzialek dopiero kupie nowa;/ sie ma peszka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum