GRZYBEK82, To samo miałem i ja ale wystarczy ze się filtr wymieni i jest ok. Paliwo przy -20°C przewodów raczej nie zakleił a szybciej filtr bo się zalepi przez wkład filtracyjny.
A kolega wymienił filtr na nowy i mrozów jeszcze nie mamy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 11, 2010 22:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przewody są drożne, bo autko śmiga normalnie. Tez myślę, że to może być wtyczka lub coś w wiązce albo po prostu pada wtryskiwacz. Filtr paliwa wymieniany był 600km temu a mrozów nie ma. Stosowałem tez środki do czyszczenia układu paliwowego i wtrysków i nic nie pomogło.
U mnie w 220SD też tak się działo. Check zapalał się jak był zimno, kiedy stanąłem na chwilę np. na światłach. Działo się to tylko na zimnym silniku, później jak się rozgrzał było okej. Podczas wymiany rozrządu okazało się, że kąt wtrysku był przestawiony i stąd te błędy. Po poprawnym ustawieniu problem znikł
Noto "check zgasł".
Oddałem auto do Starych Babic i zrobili. Okazałe się, że coś z wiązką od pompy było nie tak. Przy okazji sprawdzili rozrząd. Auto zaczęło chodzić cicho. Zadowolony jestem jeszcze z jedeej rzeczy, otóż pulsowała mi kontrolka SRS i myślałem, że trzeba zmienić taśmę w kierownicy a po naprawie , o której pisałem sama przestała pulsować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum