Witam,
O toż ze mnie denerwuje ta ciągle spadająca klapa w Sedanie, przeszukałem trochę internet i znalazłem ciekawy patent Inspiracje do tego mi Jugol zapodał
W tym zastosowaniu poniżej zostały użyte siłowniki od Renault Megane Classic [Lmax=300mm, siła 410N]
My osobiście mamy zamiar kupić od DAEWOO NUBIRA [Lmax=324mm, siła 290N] oraz stworzenie kulowe:
Reszta montażu raczej banalnie prosta i w sumie zdjęcia tłumaczą wszystko. Jedynie co jeszcze można powiedzieć to ze originale druty można wyciągać i przez to się uzyska lepszy efekt zamykania, ale niestety przy otwieraniu bagażnik nie będzie się automatycznie całkiem otwierał. Pozostawienia jednego druta już umożliwia odskakiwanie i automatycznego otwarcia bagażnika
Tu pisze 7,5cm
Pozdrawiam i powodzenia w montażu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Sty 19, 2011 14:56, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 19, 2011 00:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja jeszcze tego patentu nie montowałem dopiero będę
Hmm od MG z spoilerem się klapa lepiej trzyma w gorze, np porównywałem z Markzo jego, i u niego w MG się to bardziej otwarto trzyma Ale w głowę bym dostać nie chciał razem z spoilerem
Mozna by to w sumie jeszcze tak zrobić żeby się klapa całkiem otwiera sama, nawet z tymi siłownika by się dało. Zależy chyba od pozycji siłownika. Będę w lutym dopiero modził
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 19, 2011 13:29
Remi55 napisał/a:
Ja jeszcze tego patentu nie montowałem dopiero będę
Hmm od MG z spoilerem się klapa lepiej trzyma w gorze, np porównywałem z Markzo jego, i u niego w MG się to bardziej otwarto trzyma Ale w głowę bym dostać nie chciał razem z spoilerem
Mozna by to w sumie jeszcze tak zrobić żeby się klapa całkiem otwiera sama, nawet z tymi siłownika by się dało. Zależy chyba od pozycji siłownika. Będę w lutym dopiero modził
trzymac to sie trzyma ale jak nie pociagnie sie do konca to spada latwiej bo jest ciezsza
Mozna by to w sumie jeszcze tak zrobić żeby się klapa całkiem otwiera sama, nawet z tymi siłownika by się dało. Zależy chyba od pozycji siłownika. Będę w lutym dopiero modził
To czekam na efekty bo bardzo by mi się takie coś przydało
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Na razie to jest na dalszym planie ale dobrze by było wiedzieć jak to zrobić Teraz planuje podświetlenie zegarów poprawić i podświetlenie po nogi Ale jakoś nigdy czasu nie ma Ale co masz na myśli że zależy od pozycji siłownika
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Poprawiłem zdanie bo źle trochę zrozumiałem wypowiedz
Jak się zamontuje tak jak na foto i pozostawi te pręty originale to bagażnik się automatycznie sam otworzy do góry
Tak teraz gdybam i myślę ze jak ktoś ma Spoiler czyli MG to lepiej brać te silniejsze od Renault
Czyli np. mierze u siebie wszystko w R600 czy pasuje Znajduje takie siłowniki od Megane albo Nubiry Mocuje jak u Ciebie i jak otwieram bagażnik z pilota to klapa sama się otworzy i podniesie Potwierdź bo po wczoraju coś u mnie ciężko ze zrozumieniem dzisiaj
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Mocuje jak u Ciebie i jak otwieram bagażnik z pilota to klapa sama się otworzy i podniesie
Nie wiem jak jest w 600, ale jak się u ciebie teraz przy otwieraniu lekko uchyla, tak jak w 45/400 za pomocą tych drutów, to się otworzy automatycznie do góry
Te zdjęcia z góry są od MG ZS
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie wiem jak jest w 600, ale jak się u ciebie teraz przy otwieraniu lekko uchyla, tak jak w 45/400 za pomocą tych drutów, to się otworzy automatycznie do góry
No uchyla uchyla Właśnie nie wiedziałem jak te siłowniki zamontować a tu widzę fajny sposób Mam nadzieje tylko że klapa w R600 cięższa nie jest Wielkie dzięki Remi55
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Remi55, bardzo dobry pomysł, już kilka razy dostałem w głowę gdy mi klapa odbiła niespodziewanie Jak zrobi się już troszkę cieplej to trzeba będzie nad tym pomyśleć
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Wto Maj 03, 2011 10:20
Remi u mnie otwiera się o wiele wolniej- tak z klasą i to troszkę dziwne, bo przecież mam jeden siłownik identyczny z Twoim, a drugi 620N od Brt'a Belli. Może mocowania dałeś w innym miejscu na profilu kwadratowym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum