i mam może dziwne pytanie. Ile maks wysokości może mieć kierowca, żeby nie być za dużym na niego. Mam nadzieję, że dostanę tu mniej/więcej odpowiedź. Np. do 2m czy jak ?
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Sty 26, 2011 10:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 27, 2009 16:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pozwolę sobie podpiąć temat pod ten.
Od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem MGFa VVC.
I mam pytanie czy pod dachem powinno znajdować się jakies wyciszenie czy tylko ten czarny materiał, który pokrywa dach?
W hardtopie masz tapicerkę, a w brezentowym dachu nad głową masz stelaż owinięty
Co do wzrosu. Ja mam 191-193 nigdy nie udało się ustalić
Wchodzę bez problemu. W zimowej, puchowej kurtce ciężko tylko obracać łapami.
Ale w MG F/TF ogrzewanie jest mocne, więc można jechać i w t-shirtcie nawet w największe mrozy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 101 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sro Sty 26, 2011 17:46
szklaneczka300 napisał/a:
i mam może dziwne pytanie. Ile maks wysokości może mieć kierowca, żeby nie być za dużym na niego. Mam nadzieję, że dostanę tu mniej/więcej odpowiedź. Np. do 2m czy jak ?
mój brat ma 191cm i bez problemu mieści się do MGF żony
_________________ Super auto, super wypas w super cenie- ROVER Nie zapomnij o opcji "pomógł" jeśli pomógł
A mógł by mi ktoś napisać coś na temat tych dwóch rur co idą przez całą długość samochodu ?
Powinny być plastikowe czy stalowe bo coś mi sie wydaje ze poprzedni właściciel mechanik stodolarz coś z nimi kombinował Chodzi mi o rury od chłodnicy do silnika te pod spodem auta
Nie są plastikowe i lubią rdzewieć. Ja osobiście po oczyszczeniu zaimpregnowałem je jakimś gównem w spray'u Wygląda jak lepik połączony ze strukturą "baranka".
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 52 Skąd: Myslovitz
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 11:47
Te rury to jeden z mankamentów tego samochodu. Lubią rdzewieć - szczególnie pod tą wielką stalową osłoną, gdzie tego nie widać. U mnie trochę się to rozciekło niestety - na szczęście w porę zauważyłem - bo inaczej HGF murowany.
Podobno kolejnym słabym punktem jest sama chłodnica.
Kupiłem ostatnio zamienniki tych rur z nierdzewki. Mam namiar je zainstalować, jak będę zmieniał rozrząd i wymieniał wszystkie płyny. Stwierdziłem, ze to zbyt ważny element na to aby robić prowizorki (chociaż początkowo też myślałem nad rurami PCV takich do CO)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No ja też właśnie jestem w fazie wymiany sprzegła, rozrządu, pasków oraz oleju
Potem jeszcze tylko zbierzność i myślę że bedzie ok.
A co do rur to w Radomiu za 1m rury nierdzewki trzeba zapłacić około 30zł tak więc nie jest to ogromny wydatek
Powiedzcie mi tylko co do sprzęgła czy pasuje od jakiegoś innego roverka ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum