Kilka rzeczy moze byc przyczyna, skrzynia, lozyska piasty, hamulce, zbierznosc. Tak mi sie wydaje
Jesli moglby sie wypowiedziec kolega dobryziom, ile miales na swoim wykresie?
jak bym szukał jednak przyczyn tak jak mówiłem w wydechu i dolocie lub chłopaki po prostu za słabo przypięli samochód i ślizgał się na rolkach lub opony do dupy... ewentualnie defekty skrzyni było by widać na wykresie jako takie nieregularne zrywy... hamulce nie maja znaczenia chyba ze zaciśnięte w co wątpię, piasty również i było by je słychać, zbieżność hmmm zaczął by zjeżdżać z rolek przy dużej rozbieżności. Daro jak masz czas i nie przeraza cie koszt kolejnego hamowania to zrób jak mowie rozkręć wydech sprawdź czy nie jest zatkany w szczególności katalizator oraz przed hamowaniem zdejmij dolot żeby turbo miało wolny przepływ sprężarce nic sie nie stanie wiec luz... jak zobaczysz poprawę to silnik i turbo masz z głowy
PS czy to nie jest ten Tomcio niedawno wystawiany na allegro , otomoto? rzucił mi sie w oczy pod względem bardzo zadbanej budy
Tak to jest tomcio z otomoto jest jeszcze jeden z jaworzna ten sam kolor. Bylem ogladalem i powiem tyle szkoda klawiatury meczyc. Akurat mam urlop i sie konczy juz ale w poniedzialek sprobuje tyrknac do Projectx i zuce temat by jeszcze raz go zmierzyc tak jak radzisz dobryziom. Jak kupilem to oponki zlom i zalozylem zimowki juz na ta pore. bieznik nowy oponka wezsza to chyba mniejszy opor jest. jutro wymienie swiece i filtr paliwa i pojade jeszcze raz[/b]
Panowie ale mi nie chodzi o to jak ten samochod osiaga ta moc. Do tego jest potrzebny drozny dolot i wydech. Zwracam szczegolna uwage na to co sie dzieje po rozpedzeniu auta na hamowni i wyrzuceniu na luz. On poprostu ma za duze opory toczenia i zbyt szybko wyhamowuje. Jesli opory toczenia beda duze, to automatycznie potrzebuje on wiecej mocy na pokonanie samych oporow. Gdyby opory toczenia byly na poziomie takim jak u Ciebie(dobryziom) czyli okolo 40KM to wygladaloby jakby mial okolo 180KM. Tak jest wedlug mnie
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Lis 20, 2009 22:16
Duże opory toczenia to jedno, ale ten silnik ma 500 obrotów za mało. Zacząłbym od sprawdzenia kompresji i ustawienia rozrządu, bo może być któryś wałem nieco przestawiony. jak tam będzie dobrze, to bardzo szybko wykluczamy problem mechaniczny w silniku. Drugą rzeczą którą trzeba koniecznie sprawdzić jest acurator i wastegate, bo to stałe doładowanie 0.5 bara wygląda bardzo dziwnie. Jakby było całkowicie zatarte nie dawało by stałego ciśnienia, to samo jeśli działa prawidłowo.
Witam panowie jest przyczyna straty. Kurde hamulce trzymaja z przodu tak ze jak obroci kolem to kolo zaraz staje w morde jeza. Tak jak rodi wspominal ze cos trzyma to auto jesli chodzi o opor toczenia[/b]
wiam okazalo sie ze tercze hamulcowe zwihrowane i dlatego blokuja no ale wstrzymam sie jeszcze bo pasuje mi zmienic na troche wieksze wentylowane jakos zime dojezdze morze. a spalania to nie wyliczam. pozdro
Dołączam się do pytania, bo dziwne żeby w Tomciu było tylko tyle kunia..
PS
Jaką hamownię polecasz Dobryziomie? Bo ja się zastanawiam nad Empire Racing w Zielonce. Tam jest stosunkowo dobra cena, trochę daleko, ale można się poświęcić.. jestem ciekaw ile moja Hania wypluje HP.
Jaką hamownię polecasz Dobryziomie? Bo ja się zastanawiam nad Empire Racing w Zielonce. Tam jest stosunkowo dobra cena, trochę daleko, ale można się poświęcić.. jestem ciekaw ile moja Hania wypluje HP.
ENERGY GAZ POLSKA ostrobramska tam hamowałem samochód parokrotnie jak był strojony
Witam was po dlugiej nieobecnosci mnie. Niestety gonilem troszke po naszej pieknej Europie za jakimis lepszymi pieniazkami z zawodu jestem kierpwca ciezarowki wiec troszke mi zeszlo. A wiec tak dalej jestem w posiadaniu Rovera 220 coupe turbo. Dlugo stal sobie obecnie wziolem sie za remoncik silnika regeneracje turbosprezarki. Mialem tylko wymienic pare rzeczy w glowicy a wyszlo troszke wiecej. Zakupilem sporo czesci w TomaTeam ciezki kontakt z tym czlowieczkiem czasami. Potrzebuje info gdzie moge dostac panewki korbowodowe TomaTeam mi wyslal panewki glowne zamiast korbowodowych i ciezki kontakt z gosciem jest zero kontaktu od wczoraj momentu gdy przesylka doszla do nas wydaje mni sie ze jesli ktos zamowil czesci za 2 kola to niepowinno byc problemu z dokonczeniem zamowienia. No ale nic morze jutro. Chcemy skladac silnik juz brakuje nam tylko tych panewek niewiem jesli macie jakies namiary by w miare szybko dostac to prosze o kontakt. W sobote wysle pare fotek. I troche sie uspokoje bo tak haotycznie wpadlem i popisalem. Wiec potrzebuje teraz - Panewki Korbowodowe - uszczelke pod mise olejowa - termostat - uszczelke do kolektorow dolotowych. Pozdrawiam.
raczej ciężko proponuje na spokojnie napisać do Tomiego maila PW lub zadzwonić i na pewno załatwisz sprawę tyle czekałeś więc nie ma się co teraz śpieszyć
Zamiescilem kilka zdjec z naprawy silnika. Czekam jescze na panewki , uszczelke kolektora dolotowego , usczelke misy olejowej i termostat. Mysle ze odpalimy go we czwartek.
[ Dodano: Czw Lut 03, 2011 21:49 ]
Dobry wieczor. Prosze o rade silnik zrobiony pracuje ladnie cisnienie na cylindrach jest turbosprezarka zregenerowana jest taki problem ze auto dalej jezdzi jakby bez turba czy to jest jakis problem ze sterownikiem kurde. . Nr. kompa MKC 10155005434040. Niemam pojecia co mu jest czy to jest dobry komputer do tego modelu jak patrzylem na e bay sa komputery ale kazdy ma inny nr. Czego sie uczepic. Czy to jest problem z elektronika?. Pozdrawiam
Marcinmarcin. Ja go kupilem rok temu z uszkodzona turbosprezarka. Turbo bylo juz zaslepione nastepnie kupilem z allegro turbosprezarke i zalozylem ja i tez niemial mocy. Opisywalem to na poczatku moich postow. W projectx kombinowalismy co jest grane ze auto nie ciagnie zamontowalem MBC by zobaczyc czy cos sie zmnieni po zwiekszeniu cisnienia i tak juz zostalo, lipa tez okazalo sie ze turbosprezarka cos szwankuje. Nastepnie wyjechalem za kasa i zostawilem ten temat. I teraz wracam do tego. Taka to krotka historyjka. Ale za to zregenerowalem silnik powymienialem co nadawalo sie do naprawy uszczelnilem silnik ,zregenerowalem turbosprezarke i dalej niemoge go doprowadzic do seri. wyszlo mnie to prawie 4tys. Tak wiem ze teraz z 2 tys km trzeba go bedzie dotrzec i na nowo wymienic olej. Tylko czemu on nie ciagnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum