Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 94 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:07
Witam, ciekawy wątek. Czy ktoś montował rozpórki z mtuning w R600 (dokładnie R620Ti)? W mtuning mają rozpórki do Hondy Accord:
1) przód: ROZPÓRKA HONDA ACCORD 94-95 SHORTER
2) tył: ROZPÓRKA TYLNA GÓRNA HONDA ACCORD 94-97
Czy te rozpórki pasują bez problemu, czy wymagają jakiś przróbek? Czy osoba bez doświadczenia jako mechanik poradzi sobie z montażem?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odwiezam temacik.Panowie i Panie rozporka ori przod od Hondy 1,8 vti pasuje do Roverka w dieslu z klima:mrgreen: Trzeba tylko lekko podgiac rurke od klimy i wchodzi bez zadnego problemu 57zl w ASO Hondy Minus trzeba wiercic otwory.Mam nadzieje ze komus sie przyda ta informacja A jesli gdzies to bylo to nie zaszkodzi przypomniec
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Znajomy który ma porozpieranego Civica i "dłubie" auta ludziom powiedział kiedyś, że takie jak w powyższym linku nawet nie umywają się do tej oryginalnej z ASO.
Dildo, chyba wywiercenie 4 otworów pod M10 nie stanowi wielkiego problemu
marcin316, zdania są podzielone co do org. ASO a tej z MTuning, jednak większość kierowców ze znaczkiem H na masce preferuje te z ASO, widać to po forum hondycivicklub.pl
camaro17, znajomy twierdził że auto z tą z ASO jest dużo sztywniejsze i lepiej się prowadzi, natomiast większość tych rozkręcanych (tańszych) nie daje takiej poprawy.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 13:35
marcin316 napisał/a:
http://www.mtuning.pl/skl...products_id=461
Miałem taki wynalazek w Crxie z tyłu u góry i przy pierwszym"rozpieraniu" blacha co jest przykręcona śrubą od amora zaczęła się wyginać, więc możecie sobie wyobrazić co to za shit Najlepsza jest ta z ASO Hondy z civica 5gen, za niecałe 60zł
Dildo, chyba wywiercenie 4 otworów pod M10 nie stanowi wielkiego problemu
Oczywiscie, ze nie stanowi.. Wydawało mi sie, ze w miejscu amorków bedzie sztywniej i solidniej. Czy ogolnie do montazu rozpórki lepiej podniesc samochód czy montowac tak jak stoi na płaskim jest dobrze i czy te śruby pewnie trzeba zlapac jakos od spodu, jest tam latwy dostep?
Oczywiście że w miejsce mocowań amortyzatora będzie sztywniej i solidniej - usztywnia się blachę w miejscu gdzie jest najbardziej narażona ( w rajdach np. kielichy potrafią wylecieć). Nie powinno się dziur w kielichach wiercić! Kolejna sprawa że ja mam rozpórkę OMP i jest to solidny kawał żelastwa, oczywiście pasujący idealnie w miejsce mocowań amorów. Kolejna sprawa ze któryś miszcz rozkręcał mocno rozpórkę - w ten sposób jedyne co można zrobić to skrzywić auto. Rozpórkę się zakłada tak żeby nie zmasakrować budy, po skręceniu na mocowaniach można lekko (najlepiej palcami rozkręcić śrubę do wyczuwalnego oporu i zablokować)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum