Moim zdaniem najlepszy będzie dobry gwint z regulacja siły tłumienia metodą prób i błędów jesteś w stanie odpowiednio go sobie ustawić pod każdą nawierzchnie....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 23:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 23:31
marcinmarcin napisał/a:
Zakręciłem się chyba Czyli nie chcesz zakładać szerszych kół do ZSa, tylko felgi 7,5 z ZSa do przyszłego rajdowego ZRa? Może być lipa totalna na 7,5 - u mnie 205 na Conti Sport Contact 2 (wyjątkowo szerokie opony jak na 205) prawie dotykała Mcphersonów. Inna sprawa że te felgi 7 z ZRa są naprawdę mocne - przez 3 sezony nie udało mi się skrzywić ani jednej, a można je czasem za grosze dorwać...
W kwestii geometrii jest jeszcze jeden możliwość. Przód fabryczny a tył na dystansach.
[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 23:31 ]
Pływak napisał/a:
Moim zdaniem najlepszy będzie dobry gwint z regulacja siły tłumienia metodą prób i błędów jesteś w stanie odpowiednio go sobie ustawić pod każdą nawierzchnie....
Już to sobie wyobrażam... przed każdym odcinkiem samochód w górę i eksperymentujemy
Grand Prix Adrenalina (poprzednia):
OS 1 - betonowo-asfaltowa nawierzchnia. Generalnie równa, jedynie kilka dziur ale takich, że felgę z wahaczem się zostawia... i do tego olbrzymie kałuże.
OS-2 - 100% szutru z wystającymi cegłami i kamieniami, które były niewidoczne, bo dopiero 4-napędowe potwory wygrzebały to na wierzch.
OS-3 - w miarę równy asfalt z łącznikami szutrowymi i gdzieniegdzie dziurami.
kolejne OS-y to powtórki poprzednich.
Zawieszenie można ustawić sobie na tor... ale nie na rajdy amatorskie, gdzie między odcinakami jest tyle czasu, że przed startem do kolejnego OS-u masz czas jedynie sprawdzić ciśnienie w oponach (czy nie masz kapcia) i ew. zmiana koła dopompowanie.
A kto mówi, ze na każdym odcinku KJS masz ustawiać na nowo? Przed rajdem wiesz mniej więcej jakie będą trasy i ustawiasz sobie kompromis tak aby na każdym odcinku dawał rade. Po za tym zmiana siły tłumienia nie wymaga podniesienia auta (przynajmniej w koni) kilka obrotów na kielichu i charakterystyka tłumienia zmieniona, a wysokości nie musisz tykać między odcinkami... no ale co się będę rozpisywał nie mój projekt
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 23:53
Na w.w. dowiadywaliśmy dojeżdżając do odcinka i obserwując jak zachowują się inne auta, którędy jechać, gdzie jest przyczepnie i gdzie są dziury, które trzeba ominąć aby dojechać w jednym kawałku.
Moje KW (takie jak tu, tylko moje w lepszym dużo stanie http://belfast.gumtree.co...5/72646505.html ) - jest raczej gwintem torowym - producent słynie ze sprawdzania i kitów dedykowanych pod Nurburging, w rajdach by mi było szkoda go tłuc (jeden amor 1k zł)
Moje KW (takie jak tu, tylko moje w lepszym dużo stanie http://belfast.gumtree.co...5/72646505.html ) - jest raczej gwintem torowym - producent słynie ze sprawdzania i kitów dedykowanych pod Nurburging, w rajdach by mi było szkoda go tłuc (jeden amor 1k zł)
Ten AVO z tego co wiem o wiele tańszy jest w UK. Markzo chyba szukał do coupety i różnica była spora... Co do KW to akurat V1 jest najtańszy sporo więcej kosztuje V3 z regulacją tłumienia albo seria stricte sportowych zawieszeń od tego producenta...
greg-si napisał/a:
memphisto czy jakoś tak ma gwint koni w R200 z tego co kojarzę.
...a ja kojarzę, ze ma chyba amory koni, a nie gwint
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Co do KW to akurat V1 jest najtańszy sporo więcej kosztuje V3 z regulacją tłumienia albo seria stricte sportowych zawieszeń od tego producenta...
Co niezmienia faktu że cena w PL była około 5k zł. Różnica jest taka że v2 ma regulacje odbicia, a V3 odbicia i dobicia - v1 ma przyjęte wartości średnie, poza tym niczym się nie różnią. Fakt jest jeszcze Competition - ale to już jest totalny kosmos cenowy i oczywiście niema do MG
No to co za dziwne stwierdzenie, że koni ma same wkłady, a KW całość? Widziałeś kiedyś gwint który nie był w całości? (pomijając oczywiście niektóre auta gdzie konstrukcja zawieszenia tego wymaga) Druga sprawa czy KIT koni czyli amortyzator + sprężyna w zestawie to też tylko wkład czy całe kolumny? Bo jak to również tylko wkład + sprężyna to jednak koni się nie postarało bo o ile sam amortyzator jako wkład rozumiem o tyle KIT imo powinien już być w całości...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Niestety Koni do kitu też daje tylko wkłady. Nie rozróżniam tu gwint/kit - po prostu porównuje dostępne możliwości do ZRa i ich plusy/minusy. Są też gwinty (nie wiem czy jest taki do ZR) które w komplecie mają jeszcze górne mocowania.
Inna sprawa że jechałem na tym kicie KONI w mocnym Bravo - i muszę przyznać że świetne zawieszenie, ładnie trzyma, sprężyste, a nawet na najtwardszym ustawieniu i tak mniej dobija niż na seryjnym ZR.
Dobryziom wymieniał i pisał, ze jak stara kolumna jest prosta to nie ma większego problemu ze zmianą wkładu...
Co kto lubi, ja wole takiego czegoś unikać, jak koniecznie nie muszę...
zgadza się wykorzystujesz oryginalna kolumnę i wkładasz wkład amorka... też nie byłem do końca przekonany do tego rozwiązania że będzie się bujać i tym podobne historie... jednak nie ma takiej opcji jest on przykręcony od spodu na śrubę i u góry ściśnięty... jest to bardziej stabilne niż oryginał... gdyż masz podwójną blachę. Koni ma na tyle dużą możliwość regulacji że można dostosować ten zawias do różnych warunków.
Czyli w sumie jedynym (ale znacznym) minusem jest konieczność rozwalenia oryginalnych amorów? Powiedz jeszcze jak to jest z grubością trzpienia amortyzatora w stosunku do oryginalnych wkładów, bo w sumie tłoczek musi być przez to sporo węższy...
zawsze mozna kupic bilsteina, zawiezc do zerkopolu, powiedziec jaka chce sie miec charakterystyke tlumienia i cieszyc sie trwalymi i dobrze dzialajacymi amorkami
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum