Forum Klubu ROVERki.pl :: 98 ultimate BP czy 98 Lotos dynamic
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
98 ultimate BP czy 98 Lotos dynamic
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 09:15   

desperado67 napisał/a:

A kiedy ostatnio wymieniałeś cewkę zapłonową ?


cewka jest w porządku była wymieniana razem z kablami i świecami 1,5 roku temu... zresztą co to ma do rzeczy przy uszkodzonej cewce lub kablach na Pb98 tez by był problem... wiec nie wiem do czego zmierzasz?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 21, 2011 09:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Wto Lut 22, 2011 00:44   

Objawy jakie opisujesz (co nie powiedziane że w twoim przypadku jest ta sama przyczyna) miałem kilka lat wstecz. Na pb98 silnik chodził poprawnie ale na 95 tak jak opisałeś. A zaczęło się to dziać w krótce po wymianie cewki. Ze znalezieniem przyczyny trochę zeszło ale doszedłem co się stało. Mianowicie sprzedano mi nie właściwą cewkę. Była to cewka od T16 ale non turbo. Cewki od non turbo i turbo są identyczne ale mają jedną zasadniczą różnicę, cewka od non turbo ma nie całe 100wat a cewka od wersji turbo 175wat. Co było powodem niewłaściwego spalania mieszanki ( zbyt słaba iskra) co przy nisko oktanowym paliwie powodowało falowanie obrotów i nierówną pracę silnika.
Co do paliwa co roku jeżdżę do polski i tankuje tam w orlenie i nie zauważyłem jakichś zmian w pracy czy mocy silnika.
_________________
desperado67
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 22, 2011 09:08   

desperado67 napisał/a:
Objawy jakie opisujesz (co nie powiedziane że w twoim przypadku jest ta sama przyczyna) miałem kilka lat wstecz. Na pb98 silnik chodził poprawnie ale na 95 tak jak opisałeś. A zaczęło się to dziać w krótce po wymianie cewki. Ze znalezieniem przyczyny trochę zeszło ale doszedłem co się stało. Mianowicie sprzedano mi nie właściwą cewkę. Była to cewka od T16 ale non turbo. Cewki od non turbo i turbo są identyczne ale mają jedną zasadniczą różnicę, cewka od non turbo ma nie całe 100wat a cewka od wersji turbo 175wat. Co było powodem niewłaściwego spalania mieszanki ( zbyt słaba iskra) co przy nisko oktanowym paliwie powodowało falowanie obrotów i nierówną pracę silnika.
Co do paliwa co roku jeżdżę do polski i tankuje tam w orlenie i nie zauważyłem jakichś zmian w pracy czy mocy silnika.


z mechaniką u mnie wszystko oki cewka też jest właściwa powodem takich efektów na słabej jakości paliwie jest bardzo szczegółowe wystrojenie mapy silnika na ECU Masterze... zmiana jakości paliwa skutkuje takimi objawami u Ciebie jest seryjny komp więc możesz tego nie widzieć chociaż na moc i kulturę silnika i tak to się przekłada...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 22, 2011 16:11   

Co by nie mowic w Polsce jest lipa paliwo. Nawet moje zwykle 1.8 mimo idealnie sprawnego auta po zalaniu 95 na arge w Krakowie na jednej ze stacji kiedys mialo tendencje do falowania i prychania. Nigdy w zyciu na 98 tego nie bylo. Wiem jedno - bardzo wazna w tej kwestii tez jest sonda lambda. Strasznie czule roverki. Delikatnie cos przywiesi, wyleci poza zakres i juz nie chodzi jak nalezy. Niestety te autka bywaja humorzaste...
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 00:27   

dobryziom napisał/a:
u Ciebie jest seryjny komp więc możesz tego nie widzieć chociaż na moc i kulturę silnika i tak to się przekłada...

u mnie jest MOTEC :lol:
_________________
desperado67
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 23, 2011 09:25   

desperado67 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
u Ciebie jest seryjny komp więc możesz tego nie widzieć chociaż na moc i kulturę silnika i tak to się przekłada...

u mnie jest MOTEC :lol:


to są dwie opcje albo ktoś go praktycznie nie stroił bo tym bardziej by ci prychał na kiepskiej jakości wachę albo go tam nie ma :)

PS po co ci taki komp do tak prostego silnika i tak znikomej mocy?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 14:04   

Mi z kolei ZR ewidentnie lepiej jeździ na 95. Inna sprawa że sa olbrzymie rozrzuty jak chodzi o jakośc paliwa. Generalnie w Opolu dużo gorsze (i droższe) niż w Krakowie. (BP/Shell - na Opolskiej - zawsze dobrze mu robiły ). Z kolei jak kiedyś zatankowałem na Lukoilu, to miałem ochote spuścić to coś do rowu gdzieś.... :evil: Aha i jako ciekawostka - po wymianie sondy lambda ostatnio, zmniejszyła się wrażliwość auta na jakość paliwa ( bo nie wierzę że się nagle poprawiła, a auto jest dużo mniej humorzaste i nie czuć aż tak dużej różnicy jak kiedyś pomiędzy kolejnymi tankowaniami).
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 01:04   

dobryziom napisał/a:
PS po co ci taki komp do tak prostego silnika i tak znikomej mocy?


Kupiłem moje coupe już z tym compem. Poprzedni właściciel jeżdził nim w Dunlop Rover Turbo Cup jakiś czas temu. W którymś z sezonów zdobył III miejsce, więc nie jest to jakieś zwykłe Coupe, bo ma historie. Czy moc znikoma, dla jednych pewnie tak dla innych nie, ale dla mnie całkiem niezła zabawa. Co do prychania to prycha w wydech, ale tak jak przystało na sport coupe.
_________________
desperado67
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 11:32   

widocznie w UK tak nie chrzczą wachy... u nas zapewne PB98 ma tyle oktanów co dobra PB95 tylko strach pomyśleć czym jest ta zwykła Pb95 :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
own 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 12:07   

Może czepiam się ale czy paliwo PB98 to już tuning mechaniczny :razz: ?

Co do paliwa... to stacja jest chyb a ważna... indywidualnie, a nie ogólnie sieć. Chociaż może w niektórych sieciach bardziej dbają o to, żeby na stacjach paliwo było dobrze przechowywane.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 14:57   

ownstlr napisał/a:

Co do paliwa... to stacja jest chyb a ważna... indywidualnie, a nie ogólnie sieć. Chociaż może w niektórych sieciach bardziej dbają o to, żeby na stacjach paliwo było dobrze przechowywane.


na jednym spocie Marian opowiadał o mixerach w beznyniarkach które już lały ochrzczone paliwo a jak ktoś jeszcze robił wałki na dystrybutorze to lepiej nie mówić :( To że od rafinerii idzie dobre sprawdzone paliwo o testowanej liczbie oktanów nie znaczy ze kierowca na stacji dostanie to samo :(
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:24   

dobryziom napisał/a:
ownstlr napisał/a:

Co do paliwa... to stacja jest chyb a ważna... indywidualnie, a nie ogólnie sieć. Chociaż może w niektórych sieciach bardziej dbają o to, żeby na stacjach paliwo było dobrze przechowywane.


na jednym spocie Marian opowiadał o mixerach w beznyniarkach które już lały ochrzczone paliwo a jak ktoś jeszcze robił wałki na dystrybutorze to lepiej nie mówić :( To że od rafinerii idzie dobre sprawdzone paliwo o testowanej liczbie oktanów nie znaczy ze kierowca na stacji dostanie to samo :(

Tak może być na prywatnych stacjach, czytam i czytam to wasze narzekanie cały czas i nie wiem czy może ja poprostu nigdy tak nie trafiłem na nie prywatnej? Otóż to co piszesz na stacji paliw np. ORLEN jest nie dopuszczalne i nie możliwe. Pracowałem i popracowuję jakiś czas i opisze jak to wygląda. Kierownik stacji przyjmuje dostawe, zbiorniki są bezobsługowe kierowca podpina się do nich a komputery i czujniki rejestrują wszystko, paliwo nalewa się następnie czujniki ilości obliczają dolane paliwo, z paliwa które jest wlewane zawsze spuszcza się resztkę z węża do próbki 1l. próbka jest przechowywana przez miesiąc i zaplombowana przez kierownika stacji (jeśli się ją otworzy to odrazu widać) każda próbka jest dokładnie oznaczona datą oraz pochodzeniem paliwa. Jeśli masz takie problemy i jesteś pewien że w całej polsce paliwo jest tak beznadziejne i chrzczone to jedź na ORLEN, zalej 95 i jak będziesz miał takie objawy to poprostu zadzwoń do obsługi klienta do Płocka, każda stacja ma przy wejściu swój numer, podaj numer stacji i datę tankowania, oni zbadają próbkę i dostaniesz wyniki a jeśli naprawdę coś będzie nie tak to możesz domagać się dużego odszkodowania. Bo wielu jest takich nawet pośród klientów (w szczególności osoby starsze) którzy przyjeżdżają i marudzą jakie to paliwo BEZNADZIEJNE, ale każdy tylko tak marudzi. Czy ktoś odważył się kiedyś to zgłosić? Więc jeśli nie masz pewności jak naprawdę jest z tym paliwem to po co tak wrzucać puste słowa bez dowodów. Dodam jeszcze że tak dużo koncern jak ORLEN pilnuje tego dokładnie bo chyba nie myślisz że dopuścił by do tak głupiej wpadki i utracie swojego "prestiżu" przez chrzczenie paliwa? Przecież ceny są tak wysokie że to kopalnia złota, po co mieli by jeszcze chrzcić? Na prywatnych stacjach to rozumiem, tam każdy kombinuje jak tu więcej zarobić, ale czy myślisz że taki kierownik stacji ma coś z tego że dolał by wody? Wszystko musi się zgadzać w raportach, brana jest pod uwagę temperatura i ciśnienie w zbiornikach, wszystkie pomiary są tak dokładnie że jeśli wyszedł by za duży plus to zaraz wpadła by kontrola.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 16:25   

wiesz to fajnie wygląda w księdze jakości firmy... a jak jest w praktyce to każdy wie. Znam osobę która była kierownikiem na stacji i jak to wygląda... do tego kierowników na każdej sieciowej stacji zmienia się co pół roku tak dla bezpieczeństwa ( dokładnie jak barmanów w klubach bo wałki zawsze były i będą prędzej czy później) ... Co do prestiżu Orlenu to nie wiem za bardzo o czym piszesz bo chyba jest na samym końcu czołówki... a co do tego ze nie pozwolili by sobie na chrzczenie bo to kopalnia złota masz prostą odpowiedz dla kasy zawsze ta sama odpowiedz i tak każdy będzie kupował bo nie ma wyjścia nawet chrzczone taki lajf... Piszesz ze można zgłosić ? i co im udowodnisz? ze samochód ci prycha? Ty kontra rafineria :) oni mają ekspertów którzy wszystko będą negować... a ze masz stary samochód, ze pompa uszkodzona, ze wtryski, ze świece, ze uszkodzony komp itd... nawet jak byś zalał czysta wodę to udowodnia ze to czysta benzyna.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 18:07   

Nie będą Ci dotykali samochodu, a próbkę sprawdzi odpowiedni urząd, nie chce Cie urazić ale takie myślenie troche przpomina "mocherowe" cały świat przeciwko Tobie. Nie wiem jakiego kierownika stacji znałeś ale u nas jeden był przez 5 lat, potem kolejny przez jakieś 8, a teraz od 3 lat nowy. Po za tym sam możesz to sprawdzić, troszkę tylko chemii trzeba poczytać, bo jak wiadomo woda oddziela się od benzyny, jeśli sam chcesz to sprawdzić to nalej w przeźroczysty kanister troche tej "złej" benzyny z orlenu i postaw na jakiś czas. Sam sprawdzisz to sobie małym testem.
Edit:
Dodam jeszcze że nie neguje że u nas jest gorsze paliwo bo to bardzo możliwe ale nie wierze w winę chrzczenia go itp. tylko jakichś sposobów wytwarzania/przechowywania u nas a u zachodnich sąsiadów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 20:04   

bonus89 napisał/a:
Nie będą Ci dotykali samochodu, a próbkę sprawdzi odpowiedni urząd, nie chce Cie urazić ale takie myślenie troche przpomina "mocherowe" cały świat przeciwko Tobie.


nie po prostu znam realia z tak wielka firma nie wygrasz z miejsca jesteś na straconej pozycji...


bonus89 napisał/a:
Nie wiem jakiego kierownika stacji znałeś ale u nas jeden był przez 5 lat, potem kolejny przez jakieś 8, a teraz od 3 lat nowy.


są stanowiska w których zawsze jest rotacja z uwagi właśnie na możliwość oszustwa... tym bardziej nie wierze w uczciwość takiej osoby która siedzi tam parę lat.


bonus89 napisał/a:
Po za tym sam możesz to sprawdzić, troszkę tylko chemii trzeba poczytać, bo jak wiadomo woda oddziela się od benzyny, jeśli sam chcesz to sprawdzić to nalej w przeźroczysty kanister troche tej "złej" benzyny z orlenu i postaw na jakiś czas. Sam sprawdzisz to sobie małym testem.


wow serio szkoda ze na to nie wpadłem :) heheh mam lepszy sposób nie tankuje na lipnych stacjach tylko sprawdzonych i zawsze PB98

bonus89 napisał/a:

Dodam jeszcze że nie neguje że u nas jest gorsze paliwo bo to bardzo możliwe ale nie wierze w winę chrzczenia go itp. tylko jakichś sposobów wytwarzania/przechowywania u nas a u zachodnich sąsiadów.


masz tu dobry przykład z tego roku znaleziony na szybko w sieci...

"Chrzczone paliwo i awaria

Postprzez Pumol » N lut 13, 2011 12:58 pm
Witam,
Proszę kolegów o pomoc.
Jakiś czas temu zatankowałem chrzczone paliwo na stacji ORLEN. Auto odpaliło,przejechało parę metrów i padło. :? Wiedziałem już od początku,że to wina benzyny. Nagłośniłem sprawę wzywając policję i nawet prasa się tym zainteresowała zamieszczając parę artykułów na ten temat. Mechanik spuszczając paliwo powiedział,że to 80% wody :evil: Zresztą było to widać w trakcie wypompowywania,bo aż zamarzało. Mam do was pytanie...Co mogło ulec uszkodzeniu gdy zatankujemy taką benzynę?
Golf 3 1.6 benzyna.
"

http://forum.volkswagen-g...waria-t984.html

i gdzie te twoje procedury?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 20:13   

ale ten gość opisał to tak samo jak i Ty. Z "powietrza" i napisał o prasie o policji, przecież skoro prasa to może to udowodnić podając jakiś link skoro tak nagłośnił. Takiego nie podał, i dla mnie jego wypowiedź jest nic nie warta bo nie ma żadnego dowodu, za to gdyby naprawde to zgłosił to oni by sprawdzili i mieli dowody. Zresztą temat rzeka, ale do większości takich wypowiedzi poprostu jestem uprzedzony i nie widziałem żadnej udowodnionej, uprzedzony właśnie przez te 2% klientów którym zawsze źle chodzi przez benzyne a 98% którzy nigdy nie mieli i nie mają nic do zarzucenia. I chętnie zobaczył bym taki przykład jakoś udowodniony.

[ Dodano: Czw Lut 24, 2011 20:13 ]
Cytat:
wow serio szkoda ze na to nie wpadłem :) heheh mam lepszy sposób nie tankuje na lipnych stacjach tylko sprawdzonych i zawsze PB98
Ale po co ten sarkazm, będziesz tankował 98 i dalej marudził bez dowodów, nalej i udowodnij skoro jesteś pewien że to ten problem "wody"
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 20:50   

bonus89 napisał/a:
ale ten gość opisał to tak samo jak i Ty. Z "powietrza" i napisał o prasie o policji, przecież skoro prasa to może to udowodnić podając jakiś link skoro tak nagłośnił. Takiego nie podał, i dla mnie jego wypowiedź jest nic nie warta bo nie ma żadnego dowodu, za to gdyby naprawde to zgłosił to oni by sprawdzili i mieli dowody.


widać że nigdy nie byłeś w sądzie i nie wiesz jak wyglądają podobne sprawy ja wiem... ludziom po prostu szkoda na to czasu i maja racje...

bonus89 napisał/a:
Zresztą temat rzeka, ale do większości takich wypowiedzi poprostu jestem uprzedzony i nie widziałem żadnej udowodnionej, uprzedzony właśnie przez te 2% klientów którym zawsze źle chodzi przez benzyne a 98% którzy nigdy nie mieli i nie mają nic do zarzucenia. I chętnie zobaczył bym taki przykład jakoś udowodniony.


te 98% o których piszesz niby zadowolonych ma to po prostu w poważaniu co leje do baku benzynę, wodę czy mocz... samochód traktują jak przedmiot środek transportu jedzie to jest oki a że tam troch szarpie czy nierówno pracuje jakoś i tak ich nie interesuje bo się i tak nie znają na samochodach... a te 2% niezadowolonym należy zwykle do świadomych użytkowników znających się na motoryzacji i dbających o swój samochód... Ty jesteś chyba w tej pierwszej grupie...

bonus89 napisał/a:
Ale po co ten sarkazm, będziesz tankował 98 i dalej marudził bez dowodów, nalej i udowodnij skoro jesteś pewien że to ten problem "wody"


spoko a oddasz mi koszty remontu silnika?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 20:56   

dobryziom napisał/a:
a te 2% niezadowolonym należy zwykle do świadomych użytkowników znających się na motoryzacji i dbających o swój samochód... Ty jesteś chyba w tej pierwszej grupie...
Więc szeroka grupa emerytów tylko w tym kraju dba o samochody :) . I dlaczego odrazu wyskakujesz że zaliczam się do pierwszej grupy? Widze że nie da się z Tobą normalnie porozmawiać, jeśli masz jakieś takie uwagi pisać to lepiej zakończyć temat. Tyle że jak narazie nic nie zostało udowodnione w nim :)
dobryziom napisał/a:
spoko a oddasz mi koszty remontu silnika?

Chyba mnie nie zrozumiałeś, napisałem żebyś nalał do kanistra.
dobryziom napisał/a:
widać że nigdy nie byłeś w sądzie i nie wiesz jak wyglądają podobne sprawy ja wiem... ludziom po prostu szkoda na to czasu i maja racje...

Tu też chyba ze zrozumieniem nie przeczytałeś, chodziło mi o link jakiś gdzie tak nagłośnił tę sprawę.

Ja wiem że na forach jest masa takich ludzi co to nie oni :) trzeba do tego dystans trzymać ale widzę że Ty tego nie rozumiesz. Większość wypowiedzi z forum są niczym nie poparte, a ile na świecie ludzi tyle teorii, dla mnie wartościowe tematy to takie które są poparte jakimiś realnymi dowodami, a nie jak w większości przypadków bywa subiektywnymi odczuciami :) .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 21:20   

bonus89 napisał/a:
Więc szeroka grupa emerytów tylko w tym kraju dba o samochody :) . I dlaczego odrazu wyskakujesz że zaliczam się do pierwszej grupy? Widze że nie da się z Tobą normalnie porozmawiać, jeśli masz jakieś takie uwagi pisać to lepiej zakończyć temat. Tyle że jak narazie nic nie zostało udowodnione w nim :)


to ty właśnie uogólniasz bo ludzi którzy krytykują słabą jakość paliwa nazywasz emerytami i ich wyśmiewasz bo ty wielki znawca dorabiający na benzyniaki wiesz lepiej... ja wiem że będziesz wychwalał swojego Orlena na którym pracujesz pod niebiosa nawet jak by lali mocz do baku ale ty również nic na razie nie udowodniłeś ze nie jest inaczej. Dobrze że mamy tyle miesięcy zimy bo cały rok byśmy jeździli na wodzie...

bonus89 napisał/a:

Chyba mnie nie zrozumiałeś, napisałem żebyś nalał do kanistra.


i po co żeby tobie udowodnić? pisałem mam zaufane stacje na których tylko tankuje a innych syfiastych nie tykam.


bonus89 napisał/a:

Tu też chyba ze zrozumieniem nie przeczytałeś, chodziło mi o link jakiś gdzie tak nagłośnił tę sprawę.


chcesz mogę trochę wkleić wpisz sobie chrzczone paliwo orlen w google w tym wypadku będą mieli na prawdę pozycje lidera :)


bonus89 napisał/a:

Ja wiem że na forach jest masa takich ludzi co to nie oni :) trzeba do tego dystans trzymać ale widzę że Ty tego nie rozumiesz. Większość wypowiedzi z forum są niczym nie poparte, a ile na świecie ludzi tyle teorii, dla mnie wartościowe tematy to takie które są poparte jakimiś realnymi dowodami, a nie jak w większości przypadków bywa subiektywnymi odczuciami :) .


ciekawe podejście :) jak się to ma do tematu o "gwincie" gdzie pokazałeś dokładnie to o czym piszesz :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 21:29   

dobryziom napisał/a:
ciekawe podejście :) jak się to ma do tematu o gwincie gdzie pokazałeś dokładnie to o czym piszesz :)
właśnie to pokazałem, chciałem jakiś dowód na ten wynalazek.

Dalej ciągniesz to samo :P bez dowodów ale skoro Ci to odpowiada, nie wypowiadam się już bo widze że Ty naprawde traktujesz to inaczej, jeszcze zawału dostaniesz :) normalnie podyskutować się nie da? :) Spokojnie bo wybuchniesz
dobryziom napisał/a:
i po co żeby tobie udowodnić?

Żeby potwierdzić swoją teorie?
dobryziom napisał/a:
bo ty wielki znawca dorabiający na benzyniaki wiesz lepiej...

Gdzie coś takiego napisałem? hmm doszukać się nie mogę, a może napisałem tylko żebyś coś udowodnionego pokazał
dobryziom napisał/a:
ja wiem że będziesz wychwalał swojego Orlena na którym pracujesz pod niebiosa nawet jak by lali mocz do baku ale ty również nic na razie nie udowodniłeś ze nie jest inaczej

Ja nie zacząłem tematu z płaczem na benzynę a twierdze że jest w miarę w porządku, to co mam udowadniać? Ty nie poparłeś praktycznie niczym wypowiedzi.
Nie, nie będę wychwalał bo większość w ich standardach mnie nie odpowiada, ale wiem że próbek paliwa pilnują i każdy może sprawdzić.
Ahh następne zachowanie jak z piaskownicy, tutaj naprawde tak jest, jak ktoś założy temat do zaraz musi być po jego myśli! Ahh ohh i wszyscy przyznają racje. Nie wiesz chyba od czego jest forum :) ale co ja tam wiem, na temat forów też, wielki ze mnie znawca :roll:

Ale te dyskusje do tematu nic nie wnoszą więc sory za OT w Twoim temacie, następnym razem będę w takim pisał tylko jak się będę zgadzał :) A każdy kto jest tego świadomy że różni ludzie różne rzeczy sobie piszą i tak taki temat bez żadnego dowodu potraktują jak będą chcieli.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink